Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47861/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidillä ollut sama paita koko viikon

Vierailija
47862/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No 59 ei ole paljon, mutta tuula valehdellut ikänsä selvästi. Kaikenlaisia hoitoja ottanut naamansa jotta olisi nuoremman näköinen.

Niin, syöpähoidot eivät kuitenkaan mielestäsi vaikuta mihinkään. Olet melkoinen velho visioimaan, katso ensin omaa nassua peilistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47863/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, nyt niiltä lähti tupakat. Muut epäilevät, että syy oli Sofian, joka oli sähkötupakkaansa polttanut sisällä.

Vierailija
47864/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura on meikannut monta tuntia ja tulos on JÄRKYTTÄVÄ. Veemäiset silmät korostuu entisestään.

Vierailija
47865/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura, Laura,......matkalla finaaliviisikkoon. Hyvä, hyvä!!!!!!!!!!!!

Vierailija
47866/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo Reeo edes näe tuolla mitään! Kulkee siis kaikki päivät puolisokeana. Ilmanko se on ollut välillä niin pihalla kaikesta juonittelusta, varsinkin Merven ja Lauran suhteen, kun eihän se ole edes nähnyt niitä kaikkia merkitseviä katseita ja ilmeitä ja häivähtäviä mikroilmeitä. 

Heh, Rooma tai se mitä siitä on jäljellä, finaaliin. Tuurilla ne isotkin laivat seilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47867/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula on hoikka, mutta kävelee vähän köyryssä ja liikehtii muutenkin mummomaisesti. Takapuoli näyttää 80-vuotiaan naisen persaukselta.

Vierailija
47868/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakkakielto on polttajille tosi raju rangaistus, voi tulla äkkiseltään tosi pahoja vieroitusoireita. BB:n pitäisi antaa edes nikotiinipurkkaa

  mistä se tuli tupakka kielto??? 

Soffe oli pitänyt sähkötupakkaa sisällä suussa tai jotain tämmöstä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47869/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura on meikannut monta tuntia ja tulos on JÄRKYTTÄVÄ. Veemäiset silmät korostuu entisestään.

Merve voi vielä viimeistellä ystävänsä meikin.

Vierailija
47870/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia voisi lähteä Englantiin tienaamaan, sen verran hyvin tienaa kuulemma vai onko liian vanha jo hommiin ja hakee nostetta sometöille.

Santeri saisi mennä tekemään niitä runkkausvideoitaan sinne mistä taloon on tullutkin. 

Eihän se ole talossa muuten, kuin myymässä itseään. 

Tienestitkin on kuukaudessa pitkälti toistakymmentä tuhatta .

Kyllä siinä vehkeet voi olla aika nilellä, voi olla ruvella myös. 

Mistäs hänen tulotiedot tiedät? Ei ainakaan talossa niitä ole kertonut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47871/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millulla umppari tulehtunut 🔥

Lähteekö nyt pois?

Taisi olla pikkasen heittodiagnoosi jollakulla

Vierailija
47872/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura, Laura,......matkalla finaaliviisikkoon. Hyvä, hyvä!!!!!!!!!!!!

#temlaura voittaa 💪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47873/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla kotiin juonimaan

Vierailija
47874/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo Reeo edes näe tuolla mitään! Kulkee siis kaikki päivät puolisokeana. Ilmanko se on ollut välillä niin pihalla kaikesta juonittelusta, varsinkin Merven ja Lauran suhteen, kun eihän se ole edes nähnyt niitä kaikkia merkitseviä katseita ja ilmeitä ja häivähtäviä mikroilmeitä. 

Heh, Rooma tai se mitä siitä on jäljellä, finaaliin. Tuurilla ne isotkin laivat seilaa.

Eihän Reeo malta nukkua tarpeeksi kun aivonsa pelaa pelaa, laskee laskee, juonii juonii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47875/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten jonkun mielestä Laura "parantaa" kokoajan, kun väki vähenee. Laura ei ole millään muotoa mielenkiintoinen tai hauska tyyppi. Ei edes satu vahingossa mitään kommelluksia tai aiheuta tilanteita tai draamaa. Ei siis tuo mitään taloon. Jutut tylsiä ja lapsellisia (36-vuotiaalle), jos jotain sattuu puhumaan.

Päällikköviikot nynnyili ja itkeskeli läpi. Huono johtaja, ei osaa tehdä itsenäisiä päätöksiä.

Kehtas vielä tänään sanoa, et jos hän huomenna voittaa päällikkökisan niin kyllä hän "näyttää" tai jotain (en viitsinyt edes kuunnella).

Vierailija
47876/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura, Laura,......matkalla finaaliviisikkoon. Hyvä, hyvä!!!!!!!!!!!!

Missä näkyy äänestystilanne??

Vierailija
47877/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on selvä että Salla on ekana turvassa ja hyvä niin. Sitten vaan kaikki vielä keskittämään äänensä Millalle, niin se ja sama lähteekö Millu vai Laura talosta.

Vierailija
47878/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo Reeo edes näe tuolla mitään! Kulkee siis kaikki päivät puolisokeana. Ilmanko se on ollut välillä niin pihalla kaikesta juonittelusta, varsinkin Merven ja Lauran suhteen, kun eihän se ole edes nähnyt niitä kaikkia merkitseviä katseita ja ilmeitä ja häivähtäviä mikroilmeitä. 

Heh, Rooma tai se mitä siitä on jäljellä, finaaliin. Tuurilla ne isotkin laivat seilaa.

Eihän Reeo malta nukkua tarpeeksi kun aivonsa pelaa pelaa, laskee laskee, juonii juonii.

Reeo on kyllä tosi väsyneen näköinen.

Vierailija
47879/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miten jonkun mielestä Laura "parantaa" kokoajan, kun väki vähenee. Laura ei ole millään muotoa mielenkiintoinen tai hauska tyyppi. Ei edes satu vahingossa mitään kommelluksia tai aiheuta tilanteita tai draamaa. Ei siis tuo mitään taloon. Jutut tylsiä ja lapsellisia (36-vuotiaalle), jos jotain sattuu puhumaan.

Päällikköviikot nynnyili ja itkeskeli läpi. Huono johtaja, ei osaa tehdä itsenäisiä päätöksiä.

Kehtas vielä tänään sanoa, et jos hän huomenna voittaa päällikkökisan niin kyllä hän "näyttää" tai jotain (en viitsinyt edes kuunnella).

Nyt taisit puhua heidistä

Vierailija
47880/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura, Laura,......matkalla finaaliviisikkoon. Hyvä, hyvä!!!!!!!!!!!!

Missä näkyy äänestystilanne??

En ole eilisen koostelähetyksen lopun jälkeen nähnyt, silloin Lauralla murskaava johto.

Ketju on lukittu.