Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No 59 ei ole paljon, mutta tuula valehdellut ikänsä selvästi. Kaikenlaisia hoitoja ottanut naamansa jotta olisi nuoremman näköinen.
Lopeta jo. Tuula oli mun luokalla ja ei taatusti huijaa ikäänsä. Hyvin säilynyt Tuula. Kroppakin timmi ikäisekseen.
No kovin on vanhemman oloinen kuin muut samanikäiset
Ei mun mielestä. Päinvastoin. Harva 60v pukeutuu noin nuorekkaasti. Työelämässäkin vielä. Ei ylipainoa. Terveelliset elämäntavatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko
Heidin vanHemmat eronneet? Jos asuu
Tanskassa ei nyt kovin läheistä. H puhuu vain äidistään. Kovin ahdistuneen oloinen.Aika hemmotellun oloinen, on vanhan oloiset vanhemmat, kai ainoa lapsi.
Puhuu
Siskostaan Tanskassa eli olisko iskällå toinen perhe siellä ja H oirelee tic oireilla ja huomionhaku iskälle bb talon kautta.. jotenkin outoa.Luxus kesämökki joka nyt rempattu heillä plus vierasmökki. Kyllä isänsä on Tanskassa töissä. Rikkaat vanhemmat jotka kustantavat tyttelinsä elämää, ulkomaan matkat ja asumisen.
Tuskin on rikkaita kun Heidi asuu vielä kotona ja ikää jo senverran että pitäisi asua jo omassa kodissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos Heidi ei osaa tanskaa kielii se toki siitä et iskä ei oo ollut paljon Heidin kanssa tekemisissä. Kyllä Heidi on jotenkin traumatisoitunut selvästi. Suorituksilla hyväksyntää. Puhe vain äidistä ja oudon omahyväiset kommentit ottamatta muita huomioon.
Puheista huokuu kyllä liioittelu kaikesta.
On likka jäänyt isojen miesten jyräämäksi. Olis vaan mennyt akkaporukkaan, eikä kieroillut äijien kanssa, huonosti siinä käy.
No ihan oikein.
Kyllä nuo naiset on tolloja. Helposti saisivat talon miehet äänestykseen jos haluaisivat, eli Repan, Miikan, Napalangon ja Santerin. Mutta ei, kun pitää kinata keskenään..
Kyllä olisi tosi tylsää katseltavaa jos ei Merven, Lauran, Sofian yms. porukka jutteleisi asioista maan ja taivaan väliltä. Ja tällä juttelulla en tosiaankaan tarkoita nimeämiskeskusteluja, vaan ihan muita random asioita.
Huomaahan sen kuinka Reeo ja Miikkakin tulevat aina tämän ryhmän kanssa juttusille. Ei heitä kiinnosta Heidin, Sallan ja Millan jutut. Ja tässä tarkoitan muita kuin nimeämisjuttuja.
Miettikää miten tylsää olisi, jos nykyinen Reeon hännystelijäporukka jäisi taloon, boooooring 🤔🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No 59 ei ole paljon, mutta tuula valehdellut ikänsä selvästi. Kaikenlaisia hoitoja ottanut naamansa jotta olisi nuoremman näköinen.
Lopeta jo. Tuula oli mun luokalla ja ei taatusti huijaa ikäänsä. Hyvin säilynyt Tuula. Kroppakin timmi ikäisekseen.
No kovin on vanhemman oloinen kuin muut samanikäiset
Ei mun mielestä. Päinvastoin. Harva 60v pukeutuu noin nuorekkaasti. Työelämässäkin vielä. Ei ylipainoa. Terveelliset elämäntavatkin.
Tuulallahan pyyhkii hyvin. Johtoasemassa töissä ja ilmeisesti mieleisellä alallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No 59 ei ole paljon, mutta tuula valehdellut ikänsä selvästi. Kaikenlaisia hoitoja ottanut naamansa jotta olisi nuoremman näköinen.
Lopeta jo. Tuula oli mun luokalla ja ei taatusti huijaa ikäänsä. Hyvin säilynyt Tuula. Kroppakin timmi ikäisekseen.
No kovin on vanhemman oloinen kuin muut samanikäiset
Ei mun mielestä. Päinvastoin. Harva 60v pukeutuu noin nuorekkaasti. Työelämässäkin vielä. Ei ylipainoa. Terveelliset elämäntavatkin.
Ukko maksaa ja rouva humputtaa ja tuhlailee.
Pönttö ja itesään täynnä oleva "lady"
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi tosi tylsää katseltavaa jos ei Merven, Lauran, Sofian yms. porukka jutteleisi asioista maan ja taivaan väliltä. Ja tällä juttelulla en tosiaankaan tarkoita nimeämiskeskusteluja, vaan ihan muita random asioita.
Huomaahan sen kuinka Reeo ja Miikkakin tulevat aina tämän ryhmän kanssa juttusille. Ei heitä kiinnosta Heidin, Sallan ja Millan jutut. Ja tässä tarkoitan muita kuin nimeämisjuttuja.
Miettikää miten tylsää olisi, jos nykyinen Reeon hännystelijäporukka jäisi taloon, boooooring 🤔🥱🥱
Puit just sanoiksi omatkin ajatukset ja se on justiinsa näin! Sen takia tämä Laura ja Merve fanitus on ollutkin kun olen huomannut sen, miten hyvää sisältöä taloon tuovat. Nämä naiset osaavat keskustella ja viihdyttävät katsojia.
Heidille maistuu kyllä muiden kokkaama ruoka taas. Joko herkut ovat loppuneet omista varastoista?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuo naiset on tolloja. Helposti saisivat talon miehet äänestykseen jos haluaisivat, eli Repan, Miikan, Napalangon ja Santerin. Mutta ei, kun pitää kinata keskenään..
Äänestykseen saisi joo, mutta ei välttämättä ulos. Salla ja Milla huomattavasti helpompi tiputtaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Erityisen inhottavaa tossa Miikan harjoittamassa kiusaamisessa on se, että kiusaa sitä henkilöä, joka ei osaa kunnolla suomea, eikä voi sanoa kunnolla takaisinpäin. Pois tollanen koulukiusaaja.
Se on vitsiä. Ne naljailee toisilleen kun tykkäävät siitä. Vähän huumoria pitäisi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi tosi tylsää katseltavaa jos ei Merven, Lauran, Sofian yms. porukka jutteleisi asioista maan ja taivaan väliltä. Ja tällä juttelulla en tosiaankaan tarkoita nimeämiskeskusteluja, vaan ihan muita random asioita.
Huomaahan sen kuinka Reeo ja Miikkakin tulevat aina tämän ryhmän kanssa juttusille. Ei heitä kiinnosta Heidin, Sallan ja Millan jutut. Ja tässä tarkoitan muita kuin nimeämisjuttuja.
Miettikää miten tylsää olisi, jos nykyinen Reeon hännystelijäporukka jäisi taloon, boooooring 🤔🥱🥱Puit just sanoiksi omatkin ajatukset ja se on justiinsa näin! Sen takia tämä Laura ja Merve fanitus on ollutkin kun olen huomannut sen, miten hyvää sisältöä taloon tuovat. Nämä naiset osaavat keskustella ja viihdyttävät katsojia.
Ja viime vuosien BB-ketjut on täynnä sitä voivottelua, miten ärsyttävää on, kun talossa ei tehdä muuta kuin keskustellaan vaan ja ollaan lässynlää.
Vierailija kirjoitti:
Sofialle meikkauskielto illaksi ja koko ensi viikoksi 🤡
Kiva katsoa Sofian nätisti meikattua naamaa. Kauniit kasvot ilman meikkiäkin. Malliainesta mm pituus, hoikkuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No 59 ei ole paljon, mutta tuula valehdellut ikänsä selvästi. Kaikenlaisia hoitoja ottanut naamansa jotta olisi nuoremman näköinen.
Lopeta jo. Tuula oli mun luokalla ja ei taatusti huijaa ikäänsä. Hyvin säilynyt Tuula. Kroppakin timmi ikäisekseen.
No kovin on vanhemman oloinen kuin muut samanikäiset
Ei mun mielestä. Päinvastoin. Harva 60v pukeutuu noin nuorekkaasti. Työelämässäkin vielä. Ei ylipainoa. Terveelliset elämäntavatkin.
Tuulallahan pyyhkii hyvin. Johtoasemassa töissä ja ilmeisesti mieleisellä alallakin.
Vaikuttaa silti yliopiston käyneeksi aika yksinkertaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.
juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi.
Kun jäi yksin taloon eikä mitään tekemistä. Ei muutoin missään apuna. Tsemppasin alu
Nperin H
Eidiä mut BB
Ssä on k
Yse minusta mu
Ustakin kuin pelkästä voitosta.Juu ja ihan asukkaat puhuneet kun ei auta kotitöissä tai ruuan laitossa, et tottunut kotona et äiti tekee
heidi on tehnyt tuolla mm. omenapiiirakkaa ja muutenkin auttanut ruoanlaitossa. Toisin kuin esim. Tuula ja Sofia, jotka eivät ole osallistuneet millään tavalla.
Sofia ja Tuula ei osaa tehdä ruokaa. Käyvät ulkona syömässä ja tilaavat
Ja en mistää omenapiirakasta tiiä. Näin asukkaat puhunu, että Heidi ei mitään tee
Jos katsoisit ohjelmaa etkä pelkästään kuuntelisi läyhäreiden paskapuheita Heidistä, pääsisit lähemmäs totuutta. Vaikka Heidi tekisi kaiken tuolla, siitäkin löydettäisiin vikaa.
Sinä taas katsot häntä AIVAN LIIAN vaaleanpunaisten lasien läpi. Ei ole mikään kodinhengetär, se pitää vaan hyväksyä. Kaikkia saa kritisoida täällä, myös Heidiä. Paljon pahemmin sanankääntein kaikkia muita on haukuttu.
Ei hän mikään kodinhengetär olekaan eikä kukaan muukaan tuolla ole. Ei kukaan ole väittänyt häntä sellaiseksi. Sinä väitit, ettei hän tee MITÄÄN.
En minä, vaan asukkaat. Eiköhän he paremmin tiedä kuin katsojat
Eivät, koska he ovat liittoutuneet kateuksissaan Heidiä vastaan ja keksivät mitä mielikuvituksellisimpia syytöksiä hänestä. He kuvittelevat jopa tietävänsä mitä Heidi ajattelee - melko erikoista! Katso ohjelmaa, älä pelkästään kuuntele paskaläyhäreitä.
Juupa Joo, hoh hoi 🤦 pidä vaa ne vaaleanpunaiset lasit päässäsi
Hohhoi vaan itsellesi. Minulla ei ole mitään laseja. Sinä näytät olevan löhö-Merven ja Lauta-Lauran palvoja, joka ei näe heidän törkeässä toiminnassaan mitään vikaa. Edelleen, KATSO OHJELMAA!
Sinä taas et paljoa ruokaa laittele kun et osaa arvostaa sitä. Merve ei ole laiska. Katsot siis vain töllöä eli olet siis laiska.
Kyllä minä ruokaa laitan sekä itselleni että miehelleni. Merve kokkailee välillä kyllä, mitään muuta hän ei kyllä tee paitsi syö, makaa ja puhuu paskaa. Olen katsonut 24/7-palvelua nyt 6 viikkoa, tiedän mistä puhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuo naiset on tolloja. Helposti saisivat talon miehet äänestykseen jos haluaisivat, eli Repan, Miikan, Napalangon ja Santerin. Mutta ei, kun pitää kinata keskenään..
Äänestykseen saisi joo, mutta ei välttämättä ulos. Salla ja Milla huomattavasti helpompi tiputtaa pois.
Väkisinhän niistä joku tippuisi
Ellei olisi valehäätö . Mutta, jos sellainen tulee, niin siinä tietysti asukkaan päättävät putoajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofialle meikkauskielto illaksi ja koko ensi viikoksi 🤡
Kiva katsoa Sofian nätisti meikattua naamaa. Kauniit kasvot ilman meikkiäkin. Malliainesta mm pituus, hoikkuus.
Sinä et taida edes erottaa sitä, onko hänellä meikkiä ollenkaan vai onko ehostautunut kevyesti. Sofia on melko karmea ilmestys meikkaamattomana.
Vitsi: Laurassa on viihdearvoa.
Jos Miikka, Reeo ja Heidi ei putoa seuraavan 3 viikon aikana, oli viimenen ruutuosto.
asuu kotona toistaiseksi, Heidi ei ole vielä päässyt opiskelemaan niin eiköhän muuta sitten kun pääsee. Hakeeko jonnekin nk hakupaine alalle. Kirjoittanut mm pitkän matematiikan ja fysiikan.