Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47801/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko

Heidin van

Hemmat eronneet? Jos asuu

Tanskassa ei nyt kovin läheistä. H puhuu vain äidistään. Kovin ahdistuneen oloinen.

Aika hemmotellun oloinen, on vanhan oloiset vanhemmat, kai ainoa lapsi.

Puhuu

Siskostaan Tanskassa eli olisko iskällå toinen perhe siellä ja H oirelee tic oireilla ja huomionhaku iskälle bb talon kautta.. jotenkin outoa.

Luxus kesämökki joka nyt rempattu heillä plus vierasmökki. Kyllä isänsä on Tanskassa töissä. Rikkaat vanhemmat jotka kustantavat tyttelinsä elämää, ulkomaan matkat ja asumisen.

   asuu kotona toistaiseksi, Heidi ei ole vielä päässyt opiskelemaan niin eiköhän muuta sitten kun pääsee. Hakeeko jonnekin nk hakupaine alalle.  Kirjoittanut mm pitkän matematiikan ja fysiikan. 

Vierailija
47802/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No 59 ei ole paljon, mutta tuula valehdellut ikänsä selvästi. Kaikenlaisia hoitoja ottanut naamansa jotta olisi nuoremman näköinen.

Lopeta jo. Tuula oli mun luokalla ja ei taatusti huijaa ikäänsä. Hyvin säilynyt Tuula. Kroppakin timmi ikäisekseen.

No kovin on vanhemman oloinen kuin muut samanikäiset

Ei mun mielestä. Päinvastoin. Harva 60v pukeutuu noin nuorekkaasti. Työelämässäkin vielä. Ei ylipainoa. Terveelliset elämäntavatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47803/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko

Heidin van

Hemmat eronneet? Jos asuu

Tanskassa ei nyt kovin läheistä. H puhuu vain äidistään. Kovin ahdistuneen oloinen.

Aika hemmotellun oloinen, on vanhan oloiset vanhemmat, kai ainoa lapsi.

Puhuu

Siskostaan Tanskassa eli olisko iskällå toinen perhe siellä ja H oirelee tic oireilla ja huomionhaku iskälle bb talon kautta.. jotenkin outoa.

Luxus kesämökki joka nyt rempattu heillä plus vierasmökki. Kyllä isänsä on Tanskassa töissä. Rikkaat vanhemmat jotka kustantavat tyttelinsä elämää, ulkomaan matkat ja asumisen.

Tuskin on rikkaita kun Heidi asuu vielä kotona ja ikää jo senverran että pitäisi asua jo omassa kodissa.

Vierailija
47804/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Heidi ei osaa tanskaa kielii se toki siitä et iskä ei oo ollut paljon Heidin kanssa tekemisissä. Kyllä Heidi on jotenkin traumatisoitunut selvästi. Suorituksilla hyväksyntää. Puhe vain äidistä ja oudon omahyväiset kommentit ottamatta muita huomioon.

Puheista huokuu kyllä liioittelu kaikesta.

On likka jäänyt isojen miesten jyräämäksi. Olis vaan mennyt akkaporukkaan, eikä kieroillut äijien kanssa, huonosti siinä käy.

No ihan oikein.

Vierailija
47805/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo naiset on tolloja. Helposti saisivat talon miehet äänestykseen jos haluaisivat, eli Repan, Miikan, Napalangon ja Santerin. Mutta ei, kun pitää kinata keskenään..

Vierailija
47806/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi tosi tylsää katseltavaa jos ei Merven, Lauran, Sofian yms. porukka jutteleisi asioista maan ja taivaan väliltä. Ja tällä juttelulla en tosiaankaan tarkoita nimeämiskeskusteluja, vaan ihan muita random asioita.

Huomaahan sen kuinka Reeo ja Miikkakin tulevat aina tämän ryhmän kanssa juttusille. Ei heitä kiinnosta Heidin, Sallan ja Millan jutut. Ja tässä tarkoitan muita kuin nimeämisjuttuja.

Miettikää miten tylsää olisi, jos nykyinen Reeon hännystelijäporukka jäisi taloon, boooooring 🤔🥱🥱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47807/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No 59 ei ole paljon, mutta tuula valehdellut ikänsä selvästi. Kaikenlaisia hoitoja ottanut naamansa jotta olisi nuoremman näköinen.

Lopeta jo. Tuula oli mun luokalla ja ei taatusti huijaa ikäänsä. Hyvin säilynyt Tuula. Kroppakin timmi ikäisekseen.

No kovin on vanhemman oloinen kuin muut samanikäiset

Ei mun mielestä. Päinvastoin. Harva 60v pukeutuu noin nuorekkaasti. Työelämässäkin vielä. Ei ylipainoa. Terveelliset elämäntavatkin.

Tuulallahan pyyhkii hyvin. Johtoasemassa töissä ja ilmeisesti mieleisellä alallakin.

Vierailija
47808/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No 59 ei ole paljon, mutta tuula valehdellut ikänsä selvästi. Kaikenlaisia hoitoja ottanut naamansa jotta olisi nuoremman näköinen.

Lopeta jo. Tuula oli mun luokalla ja ei taatusti huijaa ikäänsä. Hyvin säilynyt Tuula. Kroppakin timmi ikäisekseen.

No kovin on vanhemman oloinen kuin muut samanikäiset

Ei mun mielestä. Päinvastoin. Harva 60v pukeutuu noin nuorekkaasti. Työelämässäkin vielä. Ei ylipainoa. Terveelliset elämäntavatkin.

Ukko maksaa ja rouva humputtaa ja tuhlailee.

Pönttö ja itesään täynnä oleva "lady"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47809/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi tosi tylsää katseltavaa jos ei Merven, Lauran, Sofian yms. porukka jutteleisi asioista maan ja taivaan väliltä. Ja tällä juttelulla en tosiaankaan tarkoita nimeämiskeskusteluja, vaan ihan muita random asioita.

Huomaahan sen kuinka Reeo ja Miikkakin tulevat aina tämän ryhmän kanssa juttusille. Ei heitä kiinnosta Heidin, Sallan ja Millan jutut. Ja tässä tarkoitan muita kuin nimeämisjuttuja.

Miettikää miten tylsää olisi, jos nykyinen Reeon hännystelijäporukka jäisi taloon, boooooring 🤔🥱🥱

Puit just sanoiksi omatkin ajatukset ja se on justiinsa näin! Sen takia tämä Laura ja Merve fanitus on ollutkin kun olen huomannut sen, miten hyvää sisältöä taloon tuovat. Nämä naiset osaavat keskustella ja viihdyttävät katsojia.

Vierailija
47810/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidille maistuu kyllä muiden kokkaama ruoka taas. Joko herkut ovat loppuneet omista varastoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47811/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo naiset on tolloja. Helposti saisivat talon miehet äänestykseen jos haluaisivat, eli Repan, Miikan, Napalangon ja Santerin. Mutta ei, kun pitää kinata keskenään..

Äänestykseen saisi joo, mutta ei välttämättä ulos. Salla ja Milla huomattavasti helpompi tiputtaa pois.

Vierailija
47812/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisen inhottavaa tossa Miikan harjoittamassa kiusaamisessa on se, että kiusaa sitä henkilöä, joka ei osaa kunnolla suomea, eikä voi sanoa kunnolla takaisinpäin. Pois tollanen koulukiusaaja.

Se on vitsiä. Ne naljailee toisilleen kun tykkäävät siitä. Vähän huumoria pitäisi ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47813/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi tosi tylsää katseltavaa jos ei Merven, Lauran, Sofian yms. porukka jutteleisi asioista maan ja taivaan väliltä. Ja tällä juttelulla en tosiaankaan tarkoita nimeämiskeskusteluja, vaan ihan muita random asioita.

Huomaahan sen kuinka Reeo ja Miikkakin tulevat aina tämän ryhmän kanssa juttusille. Ei heitä kiinnosta Heidin, Sallan ja Millan jutut. Ja tässä tarkoitan muita kuin nimeämisjuttuja.

Miettikää miten tylsää olisi, jos nykyinen Reeon hännystelijäporukka jäisi taloon, boooooring 🤔🥱🥱

Puit just sanoiksi omatkin ajatukset ja se on justiinsa näin! Sen takia tämä Laura ja Merve fanitus on ollutkin kun olen huomannut sen, miten hyvää sisältöä taloon tuovat. Nämä naiset osaavat keskustella ja viihdyttävät katsojia.

Ja viime vuosien BB-ketjut on täynnä sitä voivottelua, miten ärsyttävää on, kun talossa ei tehdä muuta kuin keskustellaan vaan ja ollaan lässynlää. 

 

Vierailija
47814/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofialle meikkauskielto illaksi ja koko ensi viikoksi 🤡

Kiva katsoa Sofian nätisti meikattua naamaa. Kauniit kasvot ilman meikkiäkin. Malliainesta mm pituus, hoikkuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47815/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No 59 ei ole paljon, mutta tuula valehdellut ikänsä selvästi. Kaikenlaisia hoitoja ottanut naamansa jotta olisi nuoremman näköinen.

Lopeta jo. Tuula oli mun luokalla ja ei taatusti huijaa ikäänsä. Hyvin säilynyt Tuula. Kroppakin timmi ikäisekseen.

No kovin on vanhemman oloinen kuin muut samanikäiset

Ei mun mielestä. Päinvastoin. Harva 60v pukeutuu noin nuorekkaasti. Työelämässäkin vielä. Ei ylipainoa. Terveelliset elämäntavatkin.

Tuulallahan pyyhkii hyvin. Johtoasemassa töissä ja ilmeisesti mieleisellä alallakin.

Vaikuttaa silti yliopiston käyneeksi aika yksinkertaiselta.

Vierailija
47816/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.

juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi. 

Kun jäi yksin taloon eikä mitään tekemistä. Ei muutoin missään apuna. Tsemppasin alu

Nperin H

Eidiä mut BB

Ssä on k

Yse minusta mu

Ustakin kuin pelkästä voitosta.

Juu ja ihan asukkaat puhuneet kun ei auta kotitöissä tai ruuan laitossa, et tottunut kotona et äiti tekee

heidi on tehnyt tuolla mm. omenapiiirakkaa ja muutenkin auttanut ruoanlaitossa. Toisin kuin esim. Tuula ja Sofia, jotka eivät ole osallistuneet millään tavalla.

Sofia ja Tuula ei osaa tehdä ruokaa. Käyvät ulkona syömässä ja tilaavat

Ja en mistää omenapiirakasta tiiä. Näin asukkaat puhunu, että Heidi ei mitään tee

Jos katsoisit ohjelmaa etkä pelkästään kuuntelisi läyhäreiden paskapuheita Heidistä, pääsisit lähemmäs totuutta. Vaikka Heidi tekisi kaiken tuolla, siitäkin löydettäisiin vikaa.

Sinä taas katsot häntä AIVAN LIIAN vaaleanpunaisten lasien läpi. Ei ole mikään kodinhengetär, se pitää vaan hyväksyä. Kaikkia saa kritisoida täällä, myös Heidiä. Paljon pahemmin sanankääntein kaikkia muita on haukuttu.

Ei hän mikään kodinhengetär olekaan eikä kukaan muukaan tuolla ole. Ei kukaan ole väittänyt häntä sellaiseksi. Sinä väitit, ettei hän tee MITÄÄN.

En minä, vaan asukkaat. Eiköhän he paremmin tiedä kuin katsojat

Eivät, koska he ovat liittoutuneet kateuksissaan Heidiä vastaan ja keksivät mitä mielikuvituksellisimpia syytöksiä hänestä. He kuvittelevat jopa tietävänsä mitä Heidi ajattelee - melko erikoista! Katso ohjelmaa, älä pelkästään kuuntele paskaläyhäreitä.

Juupa Joo, hoh hoi 🤦 pidä vaa ne vaaleanpunaiset lasit päässäsi

Hohhoi vaan itsellesi. Minulla ei ole mitään laseja. Sinä näytät olevan löhö-Merven ja Lauta-Lauran palvoja, joka ei näe heidän törkeässä toiminnassaan mitään vikaa. Edelleen, KATSO OHJELMAA!

Sinä taas et paljoa ruokaa laittele kun et osaa arvostaa sitä. Merve ei ole laiska. Katsot siis vain töllöä eli olet siis laiska.

Kyllä minä ruokaa laitan sekä itselleni että miehelleni. Merve kokkailee välillä kyllä, mitään muuta hän ei kyllä tee paitsi syö, makaa ja puhuu paskaa. Olen katsonut 24/7-palvelua nyt 6 viikkoa, tiedän mistä puhun.

Vierailija
47817/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo naiset on tolloja. Helposti saisivat talon miehet äänestykseen jos haluaisivat, eli Repan, Miikan, Napalangon ja Santerin. Mutta ei, kun pitää kinata keskenään..

Äänestykseen saisi joo, mutta ei välttämättä ulos. Salla ja Milla huomattavasti helpompi tiputtaa pois.

Väkisinhän niistä joku tippuisi

Ellei olisi valehäätö . Mutta, jos sellainen tulee, niin siinä tietysti asukkaan päättävät putoajan. 

Vierailija
47818/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofialle meikkauskielto illaksi ja koko ensi viikoksi 🤡

Kiva katsoa Sofian nätisti meikattua naamaa. Kauniit kasvot ilman meikkiäkin. Malliainesta mm pituus, hoikkuus.

Sinä et taida edes erottaa sitä, onko hänellä meikkiä ollenkaan vai onko ehostautunut kevyesti. Sofia on melko karmea ilmestys meikkaamattomana.

Vierailija
47819/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi: Laurassa on viihdearvoa.

Vierailija
47820/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Miikka, Reeo ja Heidi ei putoa seuraavan 3 viikon aikana, oli viimenen ruutuosto.

Ketju on lukittu.