Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47481/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livessä Janni eilen sanoi et asukkaat määräsi Nabazille rankun. Tuntuu muutenkin et liven juontajat tai vieraat ei ole yhtään oikeesti perillä talon tapahtumista.

Vierailija
47482/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merven äänestä pitäs olla jo huolissaan. Ei oo normaalia toi kähinä.

Etelän naisilla usein tumma ääni. Älä huolestu.

Merve makaa liikaa, jos olisi koko päivän liikenteessä ylös  sohvalta kähinä loppuisi, Jos soitan jollekin joka makaa, huomaan heti ja pyydän nousemaan ylös, näin ällöttävä ähinä loppuu. Sitä voisi toki miettiä miksi ihminen on noin flegmaattinen, tekeekö kehitysvamma-alalla työskentely flegmaattiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47483/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura on aina tyytymättömät ja kiukkuisen näköinen. Siinä yksi syy, miksi ei herätä sympatiaa.

Lauran käsitys huumorintajusta on kun seläntakana haukutaan porukalla muita ja näytetään keskaria.

Yllättävän moni tykkää. Käyttäytyvät varmaan oikeassa elämässä samalla tavalla.

Suomalaisista varmaa 80% on kuin kivikasvo Laura. Tylsiä. Tylsät tykkää tylsistä

Vierailija
47484/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidillä on urheilijan kroppa. Lauralla taas ei, käveleekin ku joku tantta. Persjalkanen köntys.

  Heidillä 16 v kroppa ja Lauralla treenattu , naisen kroppa. 

Vierailija
47485/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula itki vielä pk:ssakin sitä, ettei Heidi valinnut häntä bileisiin. Kun Tuulalla oli niin rankka päiväkin takana.

Vierailija
47486/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura on aina tyytymättömät ja kiukkuisen näköinen. Siinä yksi syy, miksi ei herätä sympatiaa.

Lauran käsitys huumorintajusta on kun seläntakana haukutaan porukalla muita ja näytetään keskaria.

Yllättävän moni tykkää. Käyttäytyvät varmaan oikeassa elämässä samalla tavalla.

Suomalaisista varmaa 80% on kuin kivikasvo Laura. Tylsiä. Tylsät tykkää tylsistä

Harva kuitenkaan noin tyytymättömän ja veemäisen näköinen ku Lörö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47487/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Tuula vaikuttaa olemukseltaan vähintään 69vltä?

Vierailija
47488/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidillä on urheilijan kroppa. Lauralla taas ei, käveleekin ku joku tantta. Persjalkanen köntys.

  Heidillä 16 v kroppa ja Lauralla treenattu , naisen kroppa. 

No höpsöttelyt nyt sikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47489/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merven äänestä pitäs olla jo huolissaan. Ei oo normaalia toi kähinä.

Etelän naisilla usein tumma ääni. Älä huolestu.

Merve makaa liikaa, jos olisi koko päivän liikenteessä ylös  sohvalta kähinä loppuisi, Jos soitan jollekin joka makaa, huomaan heti ja pyydän nousemaan ylös, näin ällöttävä ähinä loppuu. Sitä voisi toki miettiä miksi ihminen on noin flegmaattinen, tekeekö kehitysvamma-alalla työskentely flegmaattiseksi.

No hänhän käy pyörääkin välillä polkemassa ja jumpalla ollut. Heidi on ainut asukas ketä ei oo mitään talossa tehny

Vierailija
47490/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula on uhriutujamummo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47491/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä enää kenestäkään talossa. Itsekkäitä ja omahyväisiä läyhöäjiö kaikki tyynni. Meni maku.

Vierailija
47492/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura himaan huomenna 🤯🤯🤯

Eipä Laura juurikaan tuo taloon viihdettä.

Tämä on itsellänikin suurin syy siihen miksi en hänestä erityisesti pidä. Vaikka Nabaskin ärsyttää toisinaan, hänkin tuo paljon enemmän viihdettä + kontenttia taloon. Lauralla on vaan se oma pieni jengi kenen kanssa on oma itsensä, muuten istuu nurkassa hiljaa ja tuijottaa kun muut puhuu. Ei sano ikinä suoraan kenellekään mitään vaan menee nurkan taakse valittamaan. Samoin Merve. Kaksi lammasta niin sanottuna.

Eilen katsoin monta tuntia 24/7 Laura, Miikka, Millu, Sofia, Merve istu sohvalla ja keskusteli. Sit pitkän ajan päästä huomasin et Aijaa heidikin oli siellä, istu vaan hiljaa. Eikä oo ensimmäinen kerta. Ticit välillä paljastaa et Heidi lähettyvillä.

Nytkin Heidi vaan istua toljttaa eikä osallistu keskusteluun. Ei ole mitään sanottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47493/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Tuula on selvästi vanhempi jutuiltaan ja olemukseltaan kuin väittää. Jo ekana pvnä kertoi kollegansa sanoneen hänelle samaa eli miksi kertoi tän elleinoo valehdellut ikänsä laajemminkin.

Vierailija
47494/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää Lauran juttu on, kun kokoaika Heidin seurassa ja koittaa kaveeraa jatkuvasti? Voiko toi olla mitään muuta kuin "... pidä vihollisesi vielä lähempänä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47495/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidillä on urheilijan kroppa. Lauralla taas ei, käveleekin ku joku tantta. Persjalkanen köntys.

  Heidillä 16 v kroppa ja Lauralla treenattu , naisen kroppa. 

Lauralla mielestäni just ällö miehekäs kroppa. Heidillä hyvä 🍑🍑🍑

Vierailija
47496/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabbe on ainut, joka järjestää edelleen ees jotain kontenttia. Laura ulos tänään koska on tylsä.

Vierailija
47497/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaa vain hyväksyä että Lauralla on reilu kannattajajoukko .

Sen näkee vasta tänään illalla. Ihan turhaan uhoat vielä yhtään mitään.

Vierailija
47498/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi Sainiolla oli eileen koosteissa asiaa. Miksi hän ei oo ohjaaja tuolla nyt? 

Vierailija
47499/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi on kyllä liian laiska talossa ansaitakseen voiton. Nuoruus ei ole tekosyy vaan pitåisi olla eniten energiaa auttaa muitakin. En pidä itsekkyydestä kyllä.

Vierailija
47500/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää Lauran juttu on, kun kokoaika Heidin seurassa ja koittaa kaveeraa jatkuvasti? Voiko toi olla mitään muuta kuin "... pidä vihollisesi vielä lähempänä"

Onhan he alusta asti kaveeraanneet. Heidi lupas et ei äänestä Lauraa ja samoin Laura sanoi heidille. Laura pelasti silloin Heidin häädöstäkin

Ketju on lukittu.