Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merven äänestä pitäs olla jo huolissaan. Ei oo normaalia toi kähinä.
Etelän naisilla usein tumma ääni. Älä huolestu.
Merve makaa liikaa, jos olisi koko päivän liikenteessä ylös sohvalta kähinä loppuisi, Jos soitan jollekin joka makaa, huomaan heti ja pyydän nousemaan ylös, näin ällöttävä ähinä loppuu. Sitä voisi toki miettiä miksi ihminen on noin flegmaattinen, tekeekö kehitysvamma-alalla työskentely flegmaattiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on aina tyytymättömät ja kiukkuisen näköinen. Siinä yksi syy, miksi ei herätä sympatiaa.
Lauran käsitys huumorintajusta on kun seläntakana haukutaan porukalla muita ja näytetään keskaria.
Yllättävän moni tykkää. Käyttäytyvät varmaan oikeassa elämässä samalla tavalla.
Suomalaisista varmaa 80% on kuin kivikasvo Laura. Tylsiä. Tylsät tykkää tylsistä
Vierailija kirjoitti:
Heidillä on urheilijan kroppa. Lauralla taas ei, käveleekin ku joku tantta. Persjalkanen köntys.
Heidillä 16 v kroppa ja Lauralla treenattu , naisen kroppa.
Tuula itki vielä pk:ssakin sitä, ettei Heidi valinnut häntä bileisiin. Kun Tuulalla oli niin rankka päiväkin takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on aina tyytymättömät ja kiukkuisen näköinen. Siinä yksi syy, miksi ei herätä sympatiaa.
Lauran käsitys huumorintajusta on kun seläntakana haukutaan porukalla muita ja näytetään keskaria.
Yllättävän moni tykkää. Käyttäytyvät varmaan oikeassa elämässä samalla tavalla.
Suomalaisista varmaa 80% on kuin kivikasvo Laura. Tylsiä. Tylsät tykkää tylsistä
Harva kuitenkaan noin tyytymättömän ja veemäisen näköinen ku Lörö.
Miksi Tuula vaikuttaa olemukseltaan vähintään 69vltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidillä on urheilijan kroppa. Lauralla taas ei, käveleekin ku joku tantta. Persjalkanen köntys.
Heidillä 16 v kroppa ja Lauralla treenattu , naisen kroppa.
No höpsöttelyt nyt sikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merven äänestä pitäs olla jo huolissaan. Ei oo normaalia toi kähinä.
Etelän naisilla usein tumma ääni. Älä huolestu.
Merve makaa liikaa, jos olisi koko päivän liikenteessä ylös sohvalta kähinä loppuisi, Jos soitan jollekin joka makaa, huomaan heti ja pyydän nousemaan ylös, näin ällöttävä ähinä loppuu. Sitä voisi toki miettiä miksi ihminen on noin flegmaattinen, tekeekö kehitysvamma-alalla työskentely flegmaattiseksi.
No hänhän käy pyörääkin välillä polkemassa ja jumpalla ollut. Heidi on ainut asukas ketä ei oo mitään talossa tehny
En pidä enää kenestäkään talossa. Itsekkäitä ja omahyväisiä läyhöäjiö kaikki tyynni. Meni maku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura himaan huomenna 🤯🤯🤯
Eipä Laura juurikaan tuo taloon viihdettä.
Tämä on itsellänikin suurin syy siihen miksi en hänestä erityisesti pidä. Vaikka Nabaskin ärsyttää toisinaan, hänkin tuo paljon enemmän viihdettä + kontenttia taloon. Lauralla on vaan se oma pieni jengi kenen kanssa on oma itsensä, muuten istuu nurkassa hiljaa ja tuijottaa kun muut puhuu. Ei sano ikinä suoraan kenellekään mitään vaan menee nurkan taakse valittamaan. Samoin Merve. Kaksi lammasta niin sanottuna.
Eilen katsoin monta tuntia 24/7 Laura, Miikka, Millu, Sofia, Merve istu sohvalla ja keskusteli. Sit pitkän ajan päästä huomasin et Aijaa heidikin oli siellä, istu vaan hiljaa. Eikä oo ensimmäinen kerta. Ticit välillä paljastaa et Heidi lähettyvillä.
Nytkin Heidi vaan istua toljttaa eikä osallistu keskusteluun. Ei ole mitään sanottavaa.
Minusta Tuula on selvästi vanhempi jutuiltaan ja olemukseltaan kuin väittää. Jo ekana pvnä kertoi kollegansa sanoneen hänelle samaa eli miksi kertoi tän elleinoo valehdellut ikänsä laajemminkin.
Mikä tää Lauran juttu on, kun kokoaika Heidin seurassa ja koittaa kaveeraa jatkuvasti? Voiko toi olla mitään muuta kuin "... pidä vihollisesi vielä lähempänä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidillä on urheilijan kroppa. Lauralla taas ei, käveleekin ku joku tantta. Persjalkanen köntys.
Heidillä 16 v kroppa ja Lauralla treenattu , naisen kroppa.
Lauralla mielestäni just ällö miehekäs kroppa. Heidillä hyvä 🍑🍑🍑
Nabbe on ainut, joka järjestää edelleen ees jotain kontenttia. Laura ulos tänään koska on tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaa vain hyväksyä että Lauralla on reilu kannattajajoukko .
Sen näkee vasta tänään illalla. Ihan turhaan uhoat vielä yhtään mitään.
Kimi Sainiolla oli eileen koosteissa asiaa. Miksi hän ei oo ohjaaja tuolla nyt?
Heidi on kyllä liian laiska talossa ansaitakseen voiton. Nuoruus ei ole tekosyy vaan pitåisi olla eniten energiaa auttaa muitakin. En pidä itsekkyydestä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää Lauran juttu on, kun kokoaika Heidin seurassa ja koittaa kaveeraa jatkuvasti? Voiko toi olla mitään muuta kuin "... pidä vihollisesi vielä lähempänä"
Onhan he alusta asti kaveeraanneet. Heidi lupas et ei äänestä Lauraa ja samoin Laura sanoi heidille. Laura pelasti silloin Heidin häädöstäkin
Livessä Janni eilen sanoi et asukkaat määräsi Nabazille rankun. Tuntuu muutenkin et liven juontajat tai vieraat ei ole yhtään oikeesti perillä talon tapahtumista.