Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47461/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Kimistä Heidillä ei ollut nyt pelisilmää kun valitsi oman edun. Ei minustakaan.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kim Sainio oli vuosina 20062009 ja 20112014 Big Brotherin pääohjaajana. Oi niitä aikoja! Mihinköhän vois kerätä adressin että Kimi takas ohjaajan pallille! Monesti on sanonu lähetyksissä että ihan liian nössöä menoa talossa ollut.

Kimistä oli katasrofi tuo bile valinta, eli olisi pitänyt lopettaa. Oman edun tavoittelu ei ollut todellakaan fiksua. 

Vierailija
47462/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merven äänestä pitäs olla jo huolissaan. Ei oo normaalia toi kähinä.

Etelän naisilla usein tumma ääni. Älä huolestu.

Tumma ääni ja kähinä ihan eri asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47463/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura kotiin, jooko 😇😇😇😇

Sori, ei lähde. Ja hyvä niin

Vierailija
47464/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostea ilma Hgissäkin, ihanaa mennä kävelylle, sadevarusteet ylle, ei oo pölyistä. Reippaasti askeltaa vähintään 30-40 min niin tulee hyvä olo. 

Vierailija
47465/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura kotiin, jooko 😇😇😇😇

Joo 😂😂

Vierailija
47466/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä julkkis pt:stä Merve puhuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47467/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt Heidistä. Ja nyt en niin. En kyllä pidä enää muistakaan.

Vierailija
47468/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merven äänestä pitäs olla jo huolissaan. Ei oo normaalia toi kähinä.

Etelän naisilla usein tumma ääni. Älä huolestu.

Tumma ja raastinrautamainen ääni on ihan kaksi eri asiaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47469/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidillä on urheilijan kroppa. Lauralla taas ei, käveleekin ku joku tantta. Persjalkanen köntys.

No eikä Heidi oo. Tosi huono ryhti ja alavatsa pömppää. Ja makaa vain

Vierailija
47470/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura on aina tyytymättömät ja kiukkuisen näköinen. Siinä yksi syy, miksi ei herätä sympatiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47471/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mahtaa näistä asukkaista päästä suomen huippuseurapiireihin?

Vierailija
47472/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimikin oli rivien välistä luettuna sitä mieltä,

että Laura jatkaa vielä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura kotiin, jooko 😇😇😇😇

Sori, ei lähde. Ja hyvä niin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47473/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinenkin oikeesti hauska ja humoristinen asukas lähtee tänään, jos Miaa ei äänestetä jatkoon.

Ei viittis katsoa sallamillaheidimilenalaura -tylsimyksiä. Vakavanaamaisia möllöttäjiä.

Merve tahattoman koominen, vähän liian flegmaattinen.

Miikalla ihan hyvät ja hauskat heitot ja huumori toimii parhaiten just Mian kanssa.

Vierailija
47474/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura on aina tyytymättömät ja kiukkuisen näköinen. Siinä yksi syy, miksi ei herätä sympatiaa.

Lauran käsitys huumorintajusta on kun seläntakana haukutaan porukalla muita ja näytetään keskaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47475/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki asukkaat ovat tylsiä typeryksiä. Voisiko vaihtaa kerralla koko talon asukkaat. Nykyiset pois ja taloon takaisin jo häädetyt asukkaat. Se olisi oikein meitä katsojia kohtaan.

Vierailija
47476/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku twisti kirjoitti:

Kaikki asukkaat ovat tylsiä typeryksiä. Voisiko vaihtaa kerralla koko talon asukkaat. Nykyiset pois ja taloon takaisin jo häädetyt asukkaat. Se olisi oikein meitä katsojia kohtaan.

Kirsi takas!

Vierailija
47477/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimikin oli rivien välistä luettuna sitä mieltä,

että Laura jatkaa vielä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura kotiin, jooko 😇😇😇😇

Sori, ei lähde. Ja hyvä niin

Onneksi Kimi ei päätä kuka lähtee ja kuka ei. Harvoin ollut oikeassa vaikka kiva kuunnella hänenkin mietteitään.

Vierailija
47478/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku mitä viime kauden bb-Lasse tekee työkseen nykyään?

Vierailija
47479/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura on aina tyytymättömät ja kiukkuisen näköinen. Siinä yksi syy, miksi ei herätä sympatiaa.

Lauran käsitys huumorintajusta on kun seläntakana haukutaan porukalla muita ja näytetään keskaria.

Yllättävän moni tykkää. Käyttäytyvät varmaan oikeassa elämässä samalla tavalla.

Vierailija
47480/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku twisti kirjoitti:

Kaikki asukkaat ovat tylsiä typeryksiä. Voisiko vaihtaa kerralla koko talon asukkaat. Nykyiset pois ja taloon takaisin jo häädetyt asukkaat. Se olisi oikein meitä katsojia kohtaan.

Kaikki palstakommentoijat ovat sappeensa tikahtuvia elämäänsä pettyneitä hölmöjä. Voisiko heidät vaihtaa heti kaikki ja ottaa tilalle sellaisia jotka kirjoittavat suosikeistaan hyvää mutta eivät inhokeistaan rumasti?

Ketju on lukittu.