Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merven äänestä pitäs olla jo huolissaan. Ei oo normaalia toi kähinä.
Etelän naisilla usein tumma ääni. Älä huolestu.
Tumma ääni ja kähinä ihan eri asiat.
Vierailija kirjoitti:
Laura kotiin, jooko 😇😇😇😇
Sori, ei lähde. Ja hyvä niin
Kostea ilma Hgissäkin, ihanaa mennä kävelylle, sadevarusteet ylle, ei oo pölyistä. Reippaasti askeltaa vähintään 30-40 min niin tulee hyvä olo.
Vierailija kirjoitti:
Laura kotiin, jooko 😇😇😇😇
Joo 😂😂
Kenestä julkkis pt:stä Merve puhuu?
Olen pitänyt Heidistä. Ja nyt en niin. En kyllä pidä enää muistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merven äänestä pitäs olla jo huolissaan. Ei oo normaalia toi kähinä.
Etelän naisilla usein tumma ääni. Älä huolestu.
Tumma ja raastinrautamainen ääni on ihan kaksi eri asiaa
Vierailija kirjoitti:
Heidillä on urheilijan kroppa. Lauralla taas ei, käveleekin ku joku tantta. Persjalkanen köntys.
No eikä Heidi oo. Tosi huono ryhti ja alavatsa pömppää. Ja makaa vain
Laura on aina tyytymättömät ja kiukkuisen näköinen. Siinä yksi syy, miksi ei herätä sympatiaa.
Kuka mahtaa näistä asukkaista päästä suomen huippuseurapiireihin?
Kimikin oli rivien välistä luettuna sitä mieltä,
että Laura jatkaa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura kotiin, jooko 😇😇😇😇
Sori, ei lähde. Ja hyvä niin
Viimeinenkin oikeesti hauska ja humoristinen asukas lähtee tänään, jos Miaa ei äänestetä jatkoon.
Ei viittis katsoa sallamillaheidimilenalaura -tylsimyksiä. Vakavanaamaisia möllöttäjiä.
Merve tahattoman koominen, vähän liian flegmaattinen.
Miikalla ihan hyvät ja hauskat heitot ja huumori toimii parhaiten just Mian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Laura on aina tyytymättömät ja kiukkuisen näköinen. Siinä yksi syy, miksi ei herätä sympatiaa.
Lauran käsitys huumorintajusta on kun seläntakana haukutaan porukalla muita ja näytetään keskaria.
Kaikki asukkaat ovat tylsiä typeryksiä. Voisiko vaihtaa kerralla koko talon asukkaat. Nykyiset pois ja taloon takaisin jo häädetyt asukkaat. Se olisi oikein meitä katsojia kohtaan.
Pikku twisti kirjoitti:
Kaikki asukkaat ovat tylsiä typeryksiä. Voisiko vaihtaa kerralla koko talon asukkaat. Nykyiset pois ja taloon takaisin jo häädetyt asukkaat. Se olisi oikein meitä katsojia kohtaan.
Kirsi takas!
Vierailija kirjoitti:
Kimikin oli rivien välistä luettuna sitä mieltä,
että Laura jatkaa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura kotiin, jooko 😇😇😇😇
Sori, ei lähde. Ja hyvä niin
Onneksi Kimi ei päätä kuka lähtee ja kuka ei. Harvoin ollut oikeassa vaikka kiva kuunnella hänenkin mietteitään.
Tietääkö joku mitä viime kauden bb-Lasse tekee työkseen nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on aina tyytymättömät ja kiukkuisen näköinen. Siinä yksi syy, miksi ei herätä sympatiaa.
Lauran käsitys huumorintajusta on kun seläntakana haukutaan porukalla muita ja näytetään keskaria.
Yllättävän moni tykkää. Käyttäytyvät varmaan oikeassa elämässä samalla tavalla.
Pikku twisti kirjoitti:
Kaikki asukkaat ovat tylsiä typeryksiä. Voisiko vaihtaa kerralla koko talon asukkaat. Nykyiset pois ja taloon takaisin jo häädetyt asukkaat. Se olisi oikein meitä katsojia kohtaan.
Kaikki palstakommentoijat ovat sappeensa tikahtuvia elämäänsä pettyneitä hölmöjä. Voisiko heidät vaihtaa heti kaikki ja ottaa tilalle sellaisia jotka kirjoittavat suosikeistaan hyvää mutta eivät inhokeistaan rumasti?
Niinpä! Kimistä Heidillä ei ollut nyt pelisilmää kun valitsi oman edun. Ei minustakaan.