Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47281/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura tyypillinen kuivakas soominainen, siksikö johdossa? Valehteli olevansa läppämachine, eikä huumorintajua ja kepeyttä löydy tippaakaan. Luiskaan vaan, vaikuttaa eniten myrkyllisen makkarimakoilijajengin hajoamiseen. Mielenkiintoista seurattavaa jengin jatko.

Mitäs siinä on sit seurattavaa. Reeo, Miikka, Heidi, Tuula, Nabaz , Salla ja Milla pelaa seuravaksi Merven, Milenan ja Miian ulos. Sit ne alkaa pudotella toisiaan. Reeo äänestää loppuvaiheessa ulos Miika ja Heidinkin et voittais koko skaban. Pitää ehkä Tuulan ja Millan  ku tietää et voittaa ainakin nämä.

Mulle ei jää kyl mitään seurattavaa jos Laura tippuu, Merve ja Laura sentäs vähän laittaa Roomalle kampoihin

Roomaa ei ole ollut olemassa aikoihin.

Reeon joukko josta Reeo heittää jokaisen junan alle

Ei oo heittäny vielä yhtäkään. En ymmärrä mistä nää heitot tulee, ehkä vaan toivoisitte niin?

Pakkohan niiden on alkaa äänestää toisiaan pois ku väki vähenee. Haloo!!! Reeolla on jo selvät suunnitelmat. Käyttää noita naisraukkoja  niin kauan ku on tarvis ja sit, sohvalle, Eli äänestykseen.

Sehän on ihan JOKAISELLA edessä, jotka finaaliin pääsee... haloo!

Vierailija
47282/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä, miten ulkona nukkuminen noissa olosuhteissa olisi rangaistus.

Jos valittavana olisi nukkua tunkkaisessa makuuhuoneessa vierivieressä vs ulkona, olisi oma valintani ehdottomasti jälkimmäinen.

Parhaimmat unet olen nukkunut suolla intin makuupussissa taivasalla. Silloinen mieheni oli metsästystä harrastava kapiainen.

Samaa mietin. Ulkona nukkuminen olisi luxusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47283/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo on just ihana!

Vierailija
47284/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB oikein haluaa, että Heidi lähtee häätöön ensi viikolla. Miksi BB manipuloi häätöön lähtijöitä.🤔

Vierailija
47285/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauralla ei ollut kahtena viikkona kun oli päällikkönä tämmöisiä päätöksiä, jotka kostautuu päällikölle. Aika helpolla Laura pääsi.

Miksi Heidi teki itsekkäitä päätöksiä . Oma vika .

Vierailija
47286/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tästä tulee Reeon, Miikan ja Heidin peli niin pelihän on täysin yksipuolista. Tulisi liian ylimielinen lopetus kaudelle. Kunhan noi muut nyt tosta heräis ja laittais koko kolmikon joku kerta häätöön. En sitten tiedä haluaako suomalaiset katsoa lopussa pelkkää ylimielistä pullistelua Reeon ja Miikan osalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47287/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh miten Lauralla noin paljon kannattajia??? (katon eilistä lähetystä)

Vierailija
47288/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla vuoden 2011 kaudella, jota täällä monet on muistellut, oli juonittelu sallittu tietyissä paikoissa. Mutta se juonittelu jäi lopulta aika vähäiseksi, varsinkin kun asukkaat alkoivat huomata, että siitä oli vain haittaa. 

Mutta parhautta tuolla kaudella oli ne oma etu - muiden haitta -tehtävät. Salarhan voitti esim. illallisen, johon sai ottaa yhden asukkaan mukaan. Salar valitsi Minnan (joka oli Salarilta jo kilvenkiillottelua, sillä näkövammainen Minna oli jäänyt hieman syrjään muiden asukkaiden piiristä).  Sitten Isoveli kutsui Salarin pk-huoneeseen, jossa oli näyttävä kori täynnä viinejä + muita herkkuja. Kysymys kuului: otatko itselle jotain eli viinit ja herkut illalliselle vai muille asukkaille jotain. Ja Salar laskelmoi, että en varmasti ota itselle viinejä, kun ne vihaa mua jo nyt ton illallisen takia, ne raivois, jos vielä tulisi juomat päälle, ehdottomasti otan muille jotain. No, ne muut saivat sinne riisuttuun makkariinsa yövieraita eli hiiriä ja heinäsirkkoja. Yö oli hysteeristä kirkumista, vartiointia ja vessassa  nukkumista.

Se oli erinomainen tehtävä ja valintojen seurauksilla riisuttiin juuri tuo mahdollisuus hurskasteluun, jeesusteluun (mä olen aina joukkueen edun kannalla, juu mut kun bb ei ole joukkuelaji hei) ja laskelmoituun toisten miellyttämiseen. Asukkaille tuli selväksi, että 'palkinnot' voivat todella olla mitä vain, joko erittäin hyvää tai erittäin pahaa ja se voi kohdistua kehen vain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47289/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo läyhäjengin (Laura, Merve, Milana, Mia ja osittain Soffekin) eilinen voitonriemuinen nauraminen Heidin valinnoille (se on tyhmä! se ei osaa taktikoida! tyhmää pelaamista!) paljasti sen, että toi akkalauma on oikeasti Heidille kateellinen - niin kuin moni täälläkin on epäillyt. He ovat taitaneet tuntea vähän alemmuutta Heidin shakinpeluun, valokuvamuistin ja tehtävissä onnistumisen suhteen. Siihen päälle vielä Reeon hyväksyntä ja kaverillinen suojelu. Eikä sen tarvitse vahdata kilojaan ja puunata kolmea tuntia peilin edessä itseään. Mennä vipeltää pikkubikineissään sutjakkana ja syö kolme suklaalevyä kerralla. 

Vähemmästäkin ketuttaisi. Siis joitakin.

Vierailija
47290/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi sanoi eilen hyvin että hän on talon nuorin mutta silti tuntuu että hän asuisi täällä lasten kanssa. Viittasi eri tyyppien uhriutumiseen esiim häätöön joutumisessa. Hän itse ollut joutumassa häätöön monta kertaa, jäänyt häkkiin, jäänyt valitsematta voittajoukkueesta neuvotteluhuoneeseen eikä ole olkut niistä moksiskaan. Harvinaisen kypsä 21-vuotias!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47291/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi sanoi eilen hyvin että hän on talon nuorin mutta silti tuntuu että hän asuisi täällä lasten kanssa. Viittasi eri tyyppien uhriutumiseen esiim häätöön joutumisessa. Hän itse ollut joutumassa häätöön monta kertaa, jäänyt häkkiin, jäänyt valitsematta voittajoukkueesta neuvotteluhuoneeseen eikä ole olkut niistä moksiskaan. Harvinaisen kypsä 21-vuotias!

Tuollainen Heidin eilinen käytös ei ole kypsää, vaan todella lapsellista ja osoittaa täydellistä sosiaalisen pelisilmän puutetta. Sanoiko kertaakaan, että harmittaa toisten puolesta kun eivät saaneet viestejä kotoa?? Ei, itki ja hehkutti vain omaa onneaan. Suorastaan kylmäävää käytöstä.

Vierailija
47292/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne siellä vähän lapsia ole, ja sanotaan, että "joukossa tyhmyys tiivistyy". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47293/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi sanoi eilen hyvin että hän on talon nuorin mutta silti tuntuu että hän asuisi täällä lasten kanssa. Viittasi eri tyyppien uhriutumiseen esiim häätöön joutumisessa. Hän itse ollut joutumassa häätöön monta kertaa, jäänyt häkkiin, jäänyt valitsematta voittajoukkueesta neuvotteluhuoneeseen eikä ole olkut niistä moksiskaan. Harvinaisen kypsä 21-vuotias!

Tuollainen Heidin eilinen käytös ei ole kypsää, vaan todella lapsellista ja osoittaa täydellistä sosiaalisen pelisilmän puutetta. Sanoiko kertaakaan, että harmittaa toisten puolesta kun eivät saaneet viestejä kotoa?? Ei, itki ja hehkutti vain omaa onneaan. Suorastaan kylmäävää käytöstä.

Sanoi itse et on koko ajan liipasimella lähteä niin eipä oikeastaan tarttenut edes miettiä mitä tekee, ottaako oman edun vai muiden. Miksi hän ei saisi iloita omista eduistaan vaan pitäisi ( teko)märehtiä toisten puolesta. Mä tykkään Heidin pelityylistä ja asenteesta!

Vierailija
47294/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi nyt on nostettu jalustalle, eikä mikään voi olla väärää mitä hän tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47295/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi sanoi eilen hyvin että hän on talon nuorin mutta silti tuntuu että hän asuisi täällä lasten kanssa. Viittasi eri tyyppien uhriutumiseen esiim häätöön joutumisessa. Hän itse ollut joutumassa häätöön monta kertaa, jäänyt häkkiin, jäänyt valitsematta voittajoukkueesta neuvotteluhuoneeseen eikä ole olkut niistä moksiskaan. Harvinaisen kypsä 21-vuotias!

Tuollainen Heidin eilinen käytös ei ole kypsää, vaan todella lapsellista ja osoittaa täydellistä sosiaalisen pelisilmän puutetta. Sanoiko kertaakaan, että harmittaa toisten puolesta kun eivät saaneet viestejä kotoa?? Ei, itki ja hehkutti vain omaa onneaan. Suorastaan kylmäävää käytöstä.

Sanoi itse et on koko ajan liipasimella lähteä niin eipä oikeastaan tarttenut edes miettiä mitä tekee, ottaako oman edun vai muiden. Miksi hän ei saisi iloita omista eduistaan vaan pitäisi ( teko)märehtiä toisten puolesta. Mä tykkään Heidin pelityylistä ja asenteesta!

Onhan sillä kavereitakin tuolla, mutta ei yhtään haitannut, että esim. Reeo jäi ilman viestiä. Eikä ollut edes yhtään kiusaantunut siitä, että muut joutuivat hänen takiaan ulos. Kyllä normaali ihminen olisi edes tavan vuoksi pahoitellut muille aiheuttamaansa mielipahaa!

Vierailija
47296/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Heidi ei saa immuniteettiä niin on selvää,että porukka haluaa sen ulos.Olisko sittenkin pitänyt keskeyttää juhlat eikä heittää porukkaa ulos juhlista. Ei kovin pitkälle tainut ajatella Heidi asiaa.

Vierailija
47297/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi sanoi eilen hyvin että hän on talon nuorin mutta silti tuntuu että hän asuisi täällä lasten kanssa. Viittasi eri tyyppien uhriutumiseen esiim häätöön joutumisessa. Hän itse ollut joutumassa häätöön monta kertaa, jäänyt häkkiin, jäänyt valitsematta voittajoukkueesta neuvotteluhuoneeseen eikä ole olkut niistä moksiskaan. Harvinaisen kypsä 21-vuotias!

Tuollainen Heidin eilinen käytös ei ole kypsää, vaan todella lapsellista ja osoittaa täydellistä sosiaalisen pelisilmän puutetta. Sanoiko kertaakaan, että harmittaa toisten puolesta kun eivät saaneet viestejä kotoa?? Ei, itki ja hehkutti vain omaa onneaan. Suorastaan kylmäävää käytöstä.

Ihan niin kuin Laurakin hehkutti päällikköviikoillaan.

Vierailija
47298/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä Laurallekin kelpasi 250€ maksu että saa kaksi pois pelistä hetkeksi.

Vierailija
47299/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi sanoi eilen hyvin että hän on talon nuorin mutta silti tuntuu että hän asuisi täällä lasten kanssa. Viittasi eri tyyppien uhriutumiseen esiim häätöön joutumisessa. Hän itse ollut joutumassa häätöön monta kertaa, jäänyt häkkiin, jäänyt valitsematta voittajoukkueesta neuvotteluhuoneeseen eikä ole olkut niistä moksiskaan. Harvinaisen kypsä 21-vuotias!

Ei ole kuitenkaan ollut munaa käydä häätöpenkillä, vaan on aina epäkypsästi keplotellu itsensä häädöstä pois. Ai niin, se onkin vaan kova pelaaja😂

Vierailija
47300/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Heidi ei saa immuniteettiä niin on selvää,että porukka haluaa sen ulos.Olisko sittenkin pitänyt keskeyttää juhlat eikä heittää porukkaa ulos juhlista. Ei kovin pitkälle tainut ajatella Heidi asiaa.

Ihan oikein Heidi teki. Laurakaan ei tyytynyt Karvanin ehdotukseen häkkitehtävän jälkeen. Ei tuolla ole reiluudesta puhettakaan. Jännä muuten että se on ongelma heti kun tietyt ihmiset siihen syyllistyvät.

Ketju on lukittu.