Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura tyypillinen kuivakas soominainen, siksikö johdossa? Valehteli olevansa läppämachine, eikä huumorintajua ja kepeyttä löydy tippaakaan. Luiskaan vaan, vaikuttaa eniten myrkyllisen makkarimakoilijajengin hajoamiseen. Mielenkiintoista seurattavaa jengin jatko.
Mitäs siinä on sit seurattavaa. Reeo, Miikka, Heidi, Tuula, Nabaz , Salla ja Milla pelaa seuravaksi Merven, Milenan ja Miian ulos. Sit ne alkaa pudotella toisiaan. Reeo äänestää loppuvaiheessa ulos Miika ja Heidinkin et voittais koko skaban. Pitää ehkä Tuulan ja Millan ku tietää et voittaa ainakin nämä.
Mulle ei jää kyl mitään seurattavaa jos Laura tippuu, Merve ja Laura sentäs vähän laittaa Roomalle kampoihin
Roomaa ei ole ollut olemassa aikoihin.
Reeon joukko josta Reeo heittää jokaisen junan alle
Ei oo heittäny vielä yhtäkään. En ymmärrä mistä nää heitot tulee, ehkä vaan toivoisitte niin?
Tämä on jo toinen ulkona nukkuminen tällä kaudella. Häkissä tosin joutui ulkona nukkumaan vain osa.
Nabaz on kyllä ihan paras. Suomalaiset on niin värittömiä.Nabaz on suosikkini.
Heidin ja Reeon suhde kehittyy ja syvenee päivä toisensa jälkeen. Toivottavasti saavat olla loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä päällikkö. Näkyy niin selvästi kuinka valta on noussut päähän. Miten nauttiikaan kun saa tehdä päätöksiä. Kypsymätön läpikotaisin.
Näitä nähtiin yläkoulussa.
Heidi ei kyllä näytä nauttivan näistä päätöksistä yhtään. Tietäisit jos katsoisit 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Erinoinen käsitys kiusamisesta palstalaisilla. Ei varmaan kannata katsoa koko bb tä jos kaikki menee niin tunteisiin. Se on peliä
Ei varmaan kannata lukea tai katsella elokuvia kun menee tunteisiin. No totta vetussa menee tunteisiin. Valoja päälle nyt.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä päällikkö. Näkyy niin selvästi kuinka valta on noussut päähän. Miten nauttiikaan kun saa tehdä päätöksiä. Kypsymätön läpikotaisin.
Näitä nähtiin yläkoulussa.
Ensin itketään et päälliköllä pitäs olla enemmän valtaa ja päätöksentekokykyä ja nyt se onkin väärin kun kerrankin päällikkö tekee muutakin kun leikkii lammasta 😂😂 bäää! Lauralle ja kumppaneille iso bäääää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole isoveli reilu Heidiä kohtaan kun sen pitää laittaa porukkaa ulos juhlista.
Hah! Eipä näyttänyt olevan hänelle kovin vaikeaa sieltä heittää väkeä kesken kaiken pois.
Heidi oli pakon alla.
Laura ulos huomenna paras vaihtoehto.Hirveä käärme.
Nii miks Heidi ei itsees ota. Ei yllätä yhtään
Lauralla ei ollut kahtena viikkona kun oli päällikkönä tämmöisiä päätöksiä, jotka kostautuu päällikölle. Aika helpolla Laura pääsi.
Tätäkö isoveli sitten halusi. Kaikki iskee vihat Heidin päälle. Lauralla oli paljon helpompaa. Sen päälle ei hyökätty. Nuo naiset on kyllä ilkeitä Heidille. Toivottavasti kukaan niistä ei ole finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on kyllä ihan paras. Suomalaiset on niin värittömiä.Nabaz on suosikkini.
Mokasi kun sanoi tänään teki vaan show
Eli pähkinäpörriäinen oli käsikirjotettu juttu.
Niin feikkiäijä kun vaan voi olla
Miikasta huomaa että edelleen koulukiusaaja
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on kyllä ihan paras. Suomalaiset on niin värittömiä.Nabaz on suosikkini.
Mikäs siinä jos tykkää narsistisuuteen menevistä ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura tyypillinen kuivakas soominainen, siksikö johdossa? Valehteli olevansa läppämachine, eikä huumorintajua ja kepeyttä löydy tippaakaan. Luiskaan vaan, vaikuttaa eniten myrkyllisen makkarimakoilijajengin hajoamiseen. Mielenkiintoista seurattavaa jengin jatko.
Mitäs siinä on sit seurattavaa. Reeo, Miikka, Heidi, Tuula, Nabaz , Salla ja Milla pelaa seuravaksi Merven, Milenan ja Miian ulos. Sit ne alkaa pudotella toisiaan. Reeo äänestää loppuvaiheessa ulos Miika ja Heidinkin et voittais koko skaban. Pitää ehkä Tuulan ja Millan ku tietää et voittaa ainakin nämä.
Mulle ei jää kyl mitään seurattavaa jos Laura tippuu, Merve ja Laura sentäs vähän laittaa Roomalle kampoihin
Roomaa ei ole ollut olemassa aikoihin.
Reeon joukko josta Reeo heittää jokaisen junan alle
Ei oo heittäny vielä yhtäkään. En ymmärrä mistä nää heitot tulee, ehkä vaan toivoisitte niin?
Pakkohan niiden on alkaa äänestää toisiaan pois ku väki vähenee. Haloo!!! Reeolla on jo selvät suunnitelmat. Käyttää noita naisraukkoja niin kauan ku on tarvis ja sit, sohvalle, Eli äänestykseen.
Voi Heidi parka kun ei nyt pääsekkään kahden kesken jutustelemaan Setäreeon kanssa .
Mun mielestä toi on Heidin kiusaamista. Kohta se on yksin siel syömäs noi kakut.
Hah! Eipä näyttänyt olevan hänelle kovin vaikeaa sieltä heittää väkeä kesken kaiken pois.