Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47261/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole isoveli reilu Heidiä kohtaan kun sen pitää laittaa porukkaa ulos juhlista. 

Hah! Eipä näyttänyt olevan hänelle kovin vaikeaa sieltä heittää väkeä kesken kaiken pois.

Vierailija
47262/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura tyypillinen kuivakas soominainen, siksikö johdossa? Valehteli olevansa läppämachine, eikä huumorintajua ja kepeyttä löydy tippaakaan. Luiskaan vaan, vaikuttaa eniten myrkyllisen makkarimakoilijajengin hajoamiseen. Mielenkiintoista seurattavaa jengin jatko.

Mitäs siinä on sit seurattavaa. Reeo, Miikka, Heidi, Tuula, Nabaz , Salla ja Milla pelaa seuravaksi Merven, Milenan ja Miian ulos. Sit ne alkaa pudotella toisiaan. Reeo äänestää loppuvaiheessa ulos Miika ja Heidinkin et voittais koko skaban. Pitää ehkä Tuulan ja Millan  ku tietää et voittaa ainakin nämä.

Mulle ei jää kyl mitään seurattavaa jos Laura tippuu, Merve ja Laura sentäs vähän laittaa Roomalle kampoihin

Roomaa ei ole ollut olemassa aikoihin.

Reeon joukko josta Reeo heittää jokaisen junan alle

Ei oo heittäny vielä yhtäkään. En ymmärrä mistä nää heitot tulee, ehkä vaan toivoisitte niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47263/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo toinen ulkona nukkuminen tällä kaudella. Häkissä tosin joutui ulkona nukkumaan vain osa.

Vierailija
47264/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabaz on kyllä ihan paras. Suomalaiset on niin värittömiä.Nabaz on suosikkini.

Vierailija
47265/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidin ja Reeon suhde kehittyy ja syvenee päivä toisensa jälkeen. Toivottavasti saavat olla loppuun asti.

Vierailija
47266/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä päällikkö. Näkyy niin selvästi kuinka valta on noussut päähän. Miten nauttiikaan kun saa tehdä päätöksiä. Kypsymätön läpikotaisin.

Näitä nähtiin yläkoulussa.

Heidi ei kyllä näytä nauttivan näistä päätöksistä yhtään. Tietäisit jos katsoisit 24/7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47267/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erinoinen käsitys kiusamisesta palstalaisilla. Ei varmaan kannata katsoa koko bb tä jos kaikki menee niin tunteisiin. Se on peliä

Ei varmaan kannata lukea tai katsella elokuvia kun menee tunteisiin. No totta vetussa menee tunteisiin. Valoja päälle nyt.

Vierailija
47268/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä päällikkö. Näkyy niin selvästi kuinka valta on noussut päähän. Miten nauttiikaan kun saa tehdä päätöksiä. Kypsymätön läpikotaisin.

Näitä nähtiin yläkoulussa.

Ensin itketään et päälliköllä pitäs olla enemmän valtaa ja päätöksentekokykyä ja nyt se onkin väärin kun kerrankin päällikkö tekee muutakin kun leikkii lammasta 😂😂 bäää! Lauralle ja kumppaneille iso bäääää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47269/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole isoveli reilu Heidiä kohtaan kun sen pitää laittaa porukkaa ulos juhlista. 

Hah! Eipä näyttänyt olevan hänelle kovin vaikeaa sieltä heittää väkeä kesken kaiken pois.

Heidi oli pakon alla.

Vierailija
47270/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura ulos huomenna paras vaihtoehto.Hirveä käärme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47271/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii miks Heidi ei itsees ota. Ei yllätä yhtään

Vierailija
47272/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauralla ei ollut kahtena viikkona kun oli päällikkönä tämmöisiä päätöksiä, jotka kostautuu päällikölle. Aika helpolla Laura pääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47273/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkö isoveli sitten halusi. Kaikki iskee vihat Heidin päälle. Lauralla oli paljon helpompaa. Sen päälle ei hyökätty. Nuo naiset on kyllä ilkeitä Heidille. Toivottavasti kukaan niistä ei ole finaalissa.

Vierailija
47274/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nabaz on kyllä ihan paras. Suomalaiset on niin värittömiä.Nabaz on suosikkini.

Mokasi kun sanoi tänään teki vaan show

Eli pähkinäpörriäinen oli käsikirjotettu juttu.

Niin feikkiäijä kun vaan voi olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47275/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikasta huomaa että edelleen koulukiusaaja

Vierailija
47276/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nabaz on kyllä ihan paras. Suomalaiset on niin värittömiä.Nabaz on suosikkini.

Mikäs siinä jos tykkää narsistisuuteen menevistä ihmisistä.

Vierailija
47277/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura tyypillinen kuivakas soominainen, siksikö johdossa? Valehteli olevansa läppämachine, eikä huumorintajua ja kepeyttä löydy tippaakaan. Luiskaan vaan, vaikuttaa eniten myrkyllisen makkarimakoilijajengin hajoamiseen. Mielenkiintoista seurattavaa jengin jatko.

Mitäs siinä on sit seurattavaa. Reeo, Miikka, Heidi, Tuula, Nabaz , Salla ja Milla pelaa seuravaksi Merven, Milenan ja Miian ulos. Sit ne alkaa pudotella toisiaan. Reeo äänestää loppuvaiheessa ulos Miika ja Heidinkin et voittais koko skaban. Pitää ehkä Tuulan ja Millan  ku tietää et voittaa ainakin nämä.

Mulle ei jää kyl mitään seurattavaa jos Laura tippuu, Merve ja Laura sentäs vähän laittaa Roomalle kampoihin

Roomaa ei ole ollut olemassa aikoihin.

Reeon joukko josta Reeo heittää jokaisen junan alle

Ei oo heittäny vielä yhtäkään. En ymmärrä mistä nää heitot tulee, ehkä vaan toivoisitte niin?

Pakkohan niiden on alkaa äänestää toisiaan pois ku väki vähenee. Haloo!!! Reeolla on jo selvät suunnitelmat. Käyttää noita naisraukkoja  niin kauan ku on tarvis ja sit, sohvalle, Eli äänestykseen.

Vierailija
47278/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura himaan huomenna 🤯🤯🤯

Vierailija
47279/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Heidi parka kun ei nyt pääsekkään kahden kesken jutustelemaan Setäreeon kanssa .

Vierailija
47280/100630 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi on Heidin kiusaamista. Kohta se on yksin siel syömäs noi kakut.

Ketju on lukittu.