Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Ei kannattaisi Heidin tuolla kertoa, miten iloinen on omasta puolestaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Soffe hajoaa kun joutuu ulos. Valittaja narinari.
Muilla kanavilla Sofia on suosikki. Ei yllätä yhtään et just täällä vauvassa se on kaikkien inhokki. Tällä palstalla suvaitsevaisuutta ei oo nähtykään, ei millään tasolla.
Just tollasia katkeria vihaajia, jotka ei erilaisuutta hyväksy!! >:( "perrrrkele tuollasia outoksia täällä maailmassa hyi olkoon"Voi voi, maailma muuttuu halusitte tai ette
On myös tuotannon suosikki, tuleva voittaja, Suomi maailman kartalle.
Siellä haetaan nyt irtopisteitä kertomalla miten ITSE olisi ainakin laittanut muiden edun itsensä edelle. Hyvä jeesustella kun tilanne ei ole tullut eteen.
Kiusaajakaksikko ulos talosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä noi läyhikset narisee, Merve itse otti oman edun ja itsensä pois häätöäänestyksestä. Olis hiljaa itsekkyydetä.
Sori nyt vaan, mutta tää on nyt aivan eri asia. Heidiltä todella itsekäs päätös. Selittelee toisille vielä itkuaan, et ei oo toisten puolesta itkuinen vaan itkee onnesta kun saa äidiltään viestiä. Voiko pahemmin enää toisille pettyneille sanoa. Tyhmä ku saapas toi tyttö.
Toivottavasti viestistä tulee Heidille iso ikävä ja hän murtuu ja hajoaa.
Vierailija kirjoitti:
Siellä haetaan nyt irtopisteitä kertomalla miten ITSE olisi ainakin laittanut muiden edun itsensä edelle. Hyvä jeesustella kun tilanne ei ole tullut eteen.
Merve on aito pyhimys.👼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Heidi näyttää aina niin rumalta ja likaiselta?
Laita oma kuvasi niin arvostellaan sinutkin tässä samalla.
Olen ollut lapsesta asti aina kaunis ja huoliteltu, toisin kuin tuo ruma ja likainen, tyylitajuton Heidi.
Läyhäjengi jälleen yhtenäisenä mustamaalaamassa Heidiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä noi läyhikset narisee, Merve itse otti oman edun ja itsensä pois häätöäänestyksestä. Olis hiljaa itsekkyydetä.
Sori nyt vaan, mutta tää on nyt aivan eri asia. Heidiltä todella itsekäs päätös. Selittelee toisille vielä itkuaan, et ei oo toisten puolesta itkuinen vaan itkee onnesta kun saa äidiltään viestiä. Voiko pahemmin enää toisille pettyneille sanoa. Tyhmä ku saapas toi tyttö.
Toivottavasti viestistä tulee Heidille iso ikävä ja hän murtuu ja hajoaa.
Vaikutat kivalta ihmiseltä.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muilla kanavilla Sofia on suosikki. Ei yllätä yhtään et just täällä vauvassa se on kaikkien inhokki. Tällä palstalla suvaitsevaisuutta ei oo nähtykään, ei millään tasolla.
Just tollasia katkeria vihaajia, jotka ei erilaisuutta hyväksy!! >:( "perrrrkele tuollasia outoksia täällä maailmassa hyi olkoon"Voi voi, maailma muuttuu halusitte tai ette
Eikä yllätä, että täällä ei ihmiset ymmättä Merven pointtia. Jos sulta kysytään oma etu vai kaikkien muiden, 11 muun etu, niin kuka sanoo, että oma? Minä minä minä. Ja sitten kun muut lohduttaa, niin kehtaa vielä todeta, että ei hän sitä itke, että muilla on paha mieli, vaan se oma viesti läheiseltä liikuttaa jo nyt. :D Jos tuota ajatusmaailmaa ymmärtää niin kertoo kyllä paljon ihmisestä itsestäänkin. Ihan turva selitellä mitään aiemmin tapahtunutta. Nyt se tilanne oli tuo ja Heidi ON itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että tuolla kukaan avoimesti olisi kiusaaja ja johan katsojat sen olisi huomannut. Ei kaikki ole kiusaamista mikä ei ihmistä miellytä.
Mutta katsojathan on jo huomannut että Lauran ja Merven porukkaa kiusaa muita? Jatkuvasti hirveää haukkumista ja arvostelua selän takana.
Minusta täällä on puhuttu lähinnä siitä, miten tämä nelikko käyttäytyy muiden seläntakana haukkuen ja nälvien muita.
Samaten myös yliksellä ja twitterissä. Jodelissa puolustellaan ainoastaan kiusaajia.
Jotenkin tuntuu itsestä hullulta, et noi ihmiset niin odottaa "ulkomaailman" ja läheisten terveisiä. Ei tuo 5-6 viikkoa nyt niin valtavan pitkä aika vielä ole. Oli parisuhteessa tai mitä tahansa. Etteikö aikuinen, normaalijärkinen ihminen selviäisi. Mut onko se sitten toi talo, mikä muuttaa kaiken, kuten aina mainostavat.
Merve valittaa että Heidi oli itsekäs kun otti edun itselleen. Merve pelasti itse itsensä häädöstä neukkarissa ja jätti bestiksensä sinne. Toivon että Laura häädetään, niin Merve hajoaa. Varmaan syyttää siitäkin Heidiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Heidi näyttää aina niin rumalta ja likaiselta?
Heidin ei tarvitse ammattinsa vuoksi viittä tuntia läiskiä pakkelia naamaansa kelvatakseen, saa olla ihan luonon kaunis. Hyvä Heidi
Mutta kun ei ole luonnonkaunis, vaan ruma kuin mikä. Meikki voisi vähän auttaa, mutta ei sekään ihmeitä tuolle naamalle tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sekoilet? Mikä tuossa oli suvaitsemattomuutta? Onko luetun ymmärryksessäsi vaikeuksia?
Jos et fanita Sofiaa olet suvaitsematon.
Että ottaisi läheiseltä terveiset senkin uhalla et olis häädössä, Miikka tuo jälleen esille miten hyvä ihminen on. Minä en tosiaankaan ottaisi läheisen terveisiä, jos joutuisin häätöön. Mikä järki mennä koko taloon edes silloin. Sehän on peli ja jokainen sen tietää, et saattaa olla tuolla 3kk.
Lauran on turha puhua mitään itsekkyydestä sen häkkitehtävän jälkeen. Vai puolsiko silloin Karvanin ehdotusta?
Täysiä tekopyhiä paskiaisia kaikki.
Kas takinkääntäjä Milena. Nyt ei haittaa ollenkaan kun kysytään muiden kuullen.
Kohta keittiön kautta vähän evästä ja sohvalle makaamaan.