Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
44421/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niko-Pekka Mäkelä eli Nikola. Voi hyvää päivää. Sateenkaarihypetys sen kun vaan jatkuu!

Cristalin kaapistako ne näitä kaivaa.

Millon bb on muuttunut anaalihäiriöisten ohjelmaformaatiksi, kuten euroviisut? Vai onko tää pervormanssi jatkunu alusta asti? Minä oon katellu vaan näitä uudempiä big brothereita, en niitä vanhoja.

Voi kuule, kyllä heterotkin harrastaa anaalipanoja. Älä nyt leimaa heitäkin.

Juu, ne joilla on nimenomaan seksuaalisesti vikaa korvien välissä. Kukaan täysijärkinen ihminen ei himoitse ulostamiseen tarkoitettua suolen aukkoa, se on nimenomaan häiriökäyttäytymistä, jos kakkareikä himottaa tai sinne haluaa työnnellä jotain, ei oo tervettä.

Vierailija
44422/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa Kelly julkkiskaudelta tulis vieraaks. Fiksu nainen. Harmi kun putosi BB:stä että Farmista ekana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44423/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junatehtävä oli aivan absurdi, mennään nyt junalla Kreikan saarilta toisille. Huoh! Sitäpaitsi Parga (ei Pargan kuten väillä kirjoitusvirhe) ei ole saari. Parga on mantereella, josta voi risteillä mm. Korfulle jne.

Kali sas nihta !

Vierailija
44424/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuula yli 70v ja leikkii teiniä, Santeri leikkii naista. santeri on niin surullinen, kun ei ole löytänyt omaa rakasta miestä. Kuka järkevä mies ottaisi transun puolisokseen?

Miksi kiusaat ihmisiä heidän mielenterveytensä takia? He eivät voi sille mitään.

Vierailija
44425/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niko-Pekka Mäkelä eli Nikola. Voi hyvää päivää. Sateenkaarihypetys sen kun vaan jatkuu!

Millon bb on muuttunut anaalihäiriöisten ohjelmaformaatiksi, kuten euroviisut? Vai onko tää pervormanssi jatkunu alusta asti? Minä oon katellu vaan näitä uudempiä big brothereita, en niitä vanhoja.

Juu, ne joilla on nimenomaan seksuaalisesti vikaa korvien välissä. Kukaan täysijärkinen ihminen ei himoitse ulostamiseen tarkoitettua suolen aukkoa, se on nimenomaan häiriökäyttäytymistä, jos kakkareikä himottaa tai sinne haluaa työnnellä jotain, ei oo tervettä.

Pillusta tulee kuukausiverta. Miksi kiusaat ihmisiä jotka eivät voi häiriölleen mitään? Oletko niin ylimielinen kun sait syntyä terveenä?

Vierailija
44426/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten luonto on tehnyt niin että se himottaa ja tuntuu hyvältä.

Vierailija
44427/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillitkää kielenne hyvät ystävät! Pitäkää puheenne moitteettomana, se kyllä kannattaa, lupaan sen! Te kyllä pystytte jos haluatte tarpeeksi, olen varma siitä! Mutta jostain on aloitettava ja ensimmäiset asekeleet voivat olla pieniä. Pieniä muistutuksia ja kehoituksia elämän eri alueilta, aina tilanteen mukaan. Voit myös rukoilla apua tässäkin asiassa, jos se helpottaa.

Vierailija
44428/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehtinyt ottaa tatskojakin 2 vuoden aikana Miikka tyttökaveristaan. Luoja mikä pöllökustaa.

Alkaa kyllä vaikuttaa jotenki jälkeenjääneeltä.

Olisko 1.nainen jonka kanssa ollut koskaan, nyt ihan seonnut ja joka, alan asiantuntija, kun on päässyt poikuudestaan.

Miten Reeokaan jaksaa enää kuunnella, no onko ne enää ees usein yhdessä.

Vierailija
44429/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junatehtävä oli aivan absurdi, mennään nyt junalla Kreikan saarilta toisille. Huoh! Sitäpaitsi Parga (ei Pargan kuten väillä kirjoitusvirhe) ei ole saari. Parga on mantereella, josta voi risteillä mm. Korfulle jne.

Kali sas nihta !

Sehän on tarkoituskin olla risteily alus. Äänitorvi, sekä ulkokuori aluksessa on laivasta.

Vierailija
44430/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ehkä tiennyt mutta on myös homoja jotka ei harrasta seksissään anaalijuttuja.

Vierailija
44431/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa Kelly julkkiskaudelta tulis vieraaks. Fiksu nainen. Harmi kun putosi BB:stä että Farmista ekana.

Joo. Viime vuonnakin kommentoi fiksusti tehtävää, missä Pekan piti äänieristystä kopista pelkillä eleillä kertoa joukkueelle mistä on kyse, että Pekan olisi vaan pitänyt puhua kovempaa. :D

Vierailija
44432/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli lesbot on susta kuitenkin ok. Onhan se kiihottavaa ku siinä on kaks naista.

Vierailija
44433/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Viime vuonnakin kommentoi fiksusti tehtävää, missä Pekan piti äänieristystä kopista pelkillä eleillä kertoa joukkueelle mistä on kyse, että Pekan olisi vaan pitänyt puhua kovempaa. :D

äänieristetystä*

Vierailija
44434/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44435/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä Mervestä ja Laurasta? Onko voittaja ainesta? Ei ainakaan pekkaa pahempia nämä naikkoset.

Vierailija
44436/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto että inhoan tuota wt-Miaa....

Vierailija
44437/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun ihmiset tuomitaan heidän seksuaalisuuden takia, ei käytöksen.

Minusta suolen pahoinpitely on huonoa käytöstä.

Vierailija
44438/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

otetaan sitä suik----kiinkin, itse en ota

Vierailija
44439/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso osa heteroistakin on häiriöllisiä😳

Vierailija
44440/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuon tämänhetkisen päällikön tehtävä oikein on ? Vahtia junaradan rakentamista niin kuin päiväkodissa konsanaan .

Joutava päällikkö on Heidi

Ketju on lukittu.