Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
43701/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nabaz sano eilen Sofialle et näytä "pimpsa" ja Soffe oli hetken hiljaa ja sano sitten et mähän oon näyttänyt sulle mun tissit. Nabazilla ei oo siis mitään hajua Soffen kikkelistä. Eikä varmasti ole muillakaan. Ei siinä mitään, mutta antaa kokoajan puheissaan sellasen käsityksen et hän on fyysisesti ihan nainen.

Eiköhän se eilinen Nabbasin ja Santerin sessio sohvalla paljastanut kummallekin letkut ja letkin pätkät. Santeri ammattinsa vuoksi vähän kujeilee, etteivät tulot ehdy.

Onkohan ne käyneet mittaamassa vessassa, kummalla SE on pidempi.

Vierailija
43702/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-jengi on pulassa, tehtävä kestää torstaiaamuun, eivät saa eivätkä ehdi juonitella.

Kaikki häädössä, veikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43703/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen ilta oli hauskaa katsottavaa . Mielenkiintoisia keskustelua ja tehtävään paneuduttiin täysillä. Juonittelu ja pahan puhuminen kielletty .Kumpa palattaisiin juonittelukieltoon .

Vierailija
43704/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofialle ei sanottu mitään mut BB kuulutti heti Mialle kun ei noussut ylös heti. Soffe makaa yhä.

Miksi tuo trransu voi tehdä mitä lystää. Minä luulen , että se on sen romu transun poika , ovat sen verran samannäköisiä. Muistelen, että sillä olisi yksi poika. 

Vierailija
43705/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merve, Laura, Sofia ja Milena saisivat äänillään 2 häätöäänestykseen jos 2 antaa molemmat 2p. He äänestää Reeon ja Heidin häätöön. Mutta jos antelevat 1p niin eivät joudu.

et oo kartalla, Heidillä immuniteetti ja Reeoa kannata äänestää

Sori unohin Heidin immuniteetin. Reeoa he äänestää.

Enpä usko, kuka haluaa ola Reoon kanssa keskipenkillä. Just su. totesivat, että taktiikkaa on muutettava.

Vierailija
43706/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis nyt iltapäivään asti jatkuvasti niitä kuulutuksia niin ois noillakin tekemistä.

Vierailija
43707/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaninkololla olisi oiva mahdollisuus saada (lähes) kaikki miehet häätöäänestykseen.

Eilisessä koosteessa nähtiin Nabasin ja Miikan lohdutushalailua keittiössä. Ehkä se oli jonkinlaisen liittoutumisluottamuksen vahvistamista. Myöhemmin koosteessa oli kohtaus makuuhuoneessa, jossa Nabas otti Miikan takaapäin otteeseen, ehkä kyseessä oli eräänlaista (kreikkalais-)roomalaista sänkypainia.

Naiset voisivat kyseenalaistaa kyseisen painin todellisen motiivin. He voisivat ehdottaa Miikalle, että häätöön Nabas, koska ei kai Miikka halunne jatkuvaa Nabasin hipsuttelua ja painiskelua. Toisaalta, jos Miikka ei lämpene Napasin häädölle, naiset tulkitsevat Miikan haluavan Napasia lähelleen eri tavoin, mikä antaisi Miikasta hieman omituisen kuvan. Samoin Reeolle annettaisiin viestiä, että Miikka varmaankin pitää Napsun lähentymistä vaivaannuttavana, joten Nabas pois talosta. Silloin pojat käyttäisivät häätöpisteitään Napasiin ja naiset voisivat tykittää ääniä sopivassa suhteessa Reeolle, Miikalle ja heidän apureilleen, pois lukien Heidi. Kaninkolo-jäsenten saamat häätöpisteet jäisivät väistämättä matalammiksi kuin ilman pientä mielipidemuokkausta ja häätöäänestyksen välttäminen heille olisi todennäköisempää.

Häätöön joutuisivat Reeo, Miikka, Nabaz ja Salla.

Aikamoinen voimafantasia. Häädössä on luultavasti yksi, korkeintaan kaksi roomalaista.

Vierailija
43708/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks ne tehneet jotain tehtävää yön läpi kun vasta tossa kymmenen aikaan niitä heräteltiin ?

Ja musta tuntuu, että ne on saaneet nukkua muutenkin aika pitkään monena aamuna.

Nyt vähän isoveikka haastetta peliin ! Ei tollanen löysäily tunnu missään.

Hyvä että saivat nukkuakin, kun yöllä tuli niitä herätyksiä. Klo 1 menin nukkumaan ja siellä oltiin työn touhussa edelleen. Heidikin

oli yöllä moneen otteeseen ilman kapteenin lakkia.

Vierailija
43709/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöjärjestys tämä : Salla Milla Milena

Sitten Tuula

Nappe

Lopussa Heidi Laura Merve Miikka Reeo

Ja toivon Etta Heidi on 1.

Vierailija
43710/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et tottele Reijoa, olet automaattisesti sohvalla sunnuntaina.

Millu uskalsi laittaa Reon häätöön neuvotteluhuoneessa. Ja olihan siellä Heidikin säätämässä.

Reeo kiitteli Heidiä. Reeo muistaa sitten äänestää Heidiä kun on sen aika, hyvällä omallatunnolla. 

Vierailija
43711/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofialle ei sanottu mitään mut BB kuulutti heti Mialle kun ei noussut ylös heti. Soffe makaa yhä.

Miksi tuo trransu voi tehdä mitä lystää. Minä luulen , että se on sen romu transun poika , ovat sen verran samannäköisiä. Muistelen, että sillä olisi yksi poika. 

Jaa et transsuus olis periytyvää?

Vierailija
43712/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ois kaikki asukkaat häädössä ja kaksi lähtis.

Ja sit tulis yks rotumies tilalle.

Vierailija
43713/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtöjärjestys tämä : Salla Milla Milena

Sitten Tuula

Nappe

Lopussa Heidi Laura Merve Miikka Reeo

Ja toivon Etta Heidi on 1.

Ja voitto menee suoraan Reeon nenän edestä 😆

Vierailija
43714/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaan häätöön Milla, Salla, Laura ja Merve.

Vierailija
43715/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merve, Laura, Sofia ja Milena saisivat äänillään 2 häätöäänestykseen jos 2 antaa molemmat 2p. He äänestää Reeon ja Heidin häätöön. Mutta jos antelevat 1p niin eivät joudu.

et oo kartalla, Heidillä immuniteetti ja Reeoa kannata äänestää

Sori unohin Heidin immuniteetin. Reeoa he äänestää.

Tuhlatkoon vaan kaikki 2 pistettä Reeolle. Hän ei kuitenkaan putoa. Lots of laughs!!!!!!!!!!!

Vierailija
43716/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabaz tulee voittaan tän skaban. Itse en pidä tyypistä, mut näin se tulee meneen. Veikkaan et kaks vikaa on Nabaz ja Reeo. Heidi ihmeen kaupalla kolmas.

Vierailija
43717/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikit ja rintaliivit ovat nykyään sukupuolineutraaleja. Niitä ei voi sanoa naisellisiksi asioiksi.

On outoa, jos jollakin ukolla on vahva meikki.  Santerilla  on meikattu naama tekotukka, tekotissit,

miehen ääni, miehen koko, pituus, kenkien koko, ei ole naisille ominaista lantiota, ei ole kohtua, ei munasarjoja. Santeri on syntynyt poikana, ollut lapsuutensa ja nuoruutensa poika, nyt on mies

ja miehenä myös kerran kuolee. 

Arvaappas mitä? Sinä itse kuolet ilkeänä pahanpuhujana, vaikka luuletkin olevasi ulkonäöltäsi ja fyysisiltä ominaisuuksiltasi täydellinen.

Vierailija
43718/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla on tapetti.

Vierailija
43719/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä haluaisin poistoon van oudoimmat ja ärsyttävimmät eli Sofia (ilkeä ja outo), Merve (narina) ja Salla (näyttää mollamaijalta ja outo). Olisin kiva jos loppukaudeksi saataisiin "normaalimpi" ihmisjoukko ja sitten kiellettäisiin kaikki juoniminen.

Vierailija
43720/100630 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nabaz tulee voittaan tän skaban. Itse en pidä tyypistä, mut näin se tulee meneen. Veikkaan et kaks vikaa on Nabaz ja Reeo. Heidi ihmeen kaupalla kolmas.

Mä luulen, että Reeo tippuu just finaaliviiko aluks. Ja Nabasin voittoon alan itsekin olla kallistunut. 

Merve saattaa tulla toiseksi, jos lopettaa valehtelut.

Ketju on lukittu.