Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
42961/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soffe otti eilen ehkäisypillerin kylppärissä.

Onko varmaa, että ei vaan sattunut ottamaan huumeita. 

Se sanoi aiemmin että syö hormoneja että pysyy tyttönä.

Vierailija
42962/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Sofia-vihaaja tänne saapui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42963/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites nyt Reeo suu pannaan kun Heidi saa päällikön myötä henkilökohtaisia ostoksia . Oli niin hemmetin kateellinen kun Laura sai .

Osaa olla iloinen Heidin puolesta.

42964/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on siinä tapauksessa litisänyt vehkeensä kun on noin pienissä hepenissä näytillä tuolla.

42965/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo on aikuinen mies, enkä usko että sitä jotkut heidin omat ostokset häiritsevät. Keskenkasvuisia  naisia voi häiritä.

Vierailija
42966/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites nyt Reeo suu pannaan kun Heidi saa päällikön myötä henkilökohtaisia ostoksia . Oli niin hemmetin kateellinen kun Laura sai .

Niin eli liittolaisille kaikki on on, mutta "vihollisista" saa läyhätä mielin määrin? Samanlainen tekopyhä asukas kuin muutkin. Joku Nabbe ja Tuula on toisinaan iloinneet muidenkin puolesta, ihan sama mihin liittoon kuuluu.

Vierailija
42967/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoon tota Lauraa.

No hyvä etten ole ainoa, joka myöskin vihaa. Olisin pudottanut heti ensimmäisenä jo pois. Uskon, että KKona-Markossakin olisi ollut enemmän potenttiaalia ja viihdearvoa. Harmillisesti hänen matka jäi lyhyeen. Esittelyvideon perusteella pidin yhtenä suosikkina jopa.

Menkää molemmat keskustelemaan mt-ammattilaisen kanssa. Teillä on vakava vika päässä.

Sinunlaisia ihmisiä ei pitäisi edes päästää nettiin. Jaxuhaleja

Veikkaan ,että nämä on lautalaisia. Siellä haukutaan Merveä ja Lauraa tai naisia yleensäkin, ellei ne ole Reeolle hyödyksi. Ja samaa tekevät täälläkin, siitä heidät yleensä tunnistaa. Myös kielenkäyttö on ronskia kuin mihin ovat laudalla tottuneet.

Minun kohdalla veikkaat ainakin väärin! Olen nainen ja olen aina ottanut ihmisen ihmisenä. Jos on ilkimö, on ilkimö oli mies tai nainen, sama jos on mukava ihminen. Inhottaa kärmesten jatkuva myrkyn sylkeminen ympäristöön. Reeon ja kumppaneiden tiukka, mutta silti mukavan joviaalinen ja inhimillinen pelitapa on paljon miellyttävämpää katseltavaa.

Juuri näin.

Keski-ikäinen nainen olen, ja suosikkini ovat Reeo ja Heidi.

Vierailija
42968/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Laurasta ja Mervestä eikä se mielipide muuksi muutu .

Vierailija
42969/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähän ikänen se Reeon lapsi on? Minusta tuossa on isällistä suhtautumista Heidiin.

Ja kun Heidin isä on ollut paljon pois, toisessa maassa, niin hakeeko Heidi isällistä turvaa Reeosta...

Jep. Mutta Reeo pitää Heidiä pelinappuloina ja jonain pikku-lolitanaan. Ällöttävää.

Pikku-lolita..Älä naurata 😂

Et oo vissiin seurannut 247

Välillä, mutta eihän tätä kukaan koko ajan kerkeä katsoa, on omakin elämä.

Vierailija
42970/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miikka syönyt noin tunnin.

Vierailija
42971/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soffe otti eilen ehkäisypillerin kylppärissä.

Sofia on syntynyt poikana. 

Ehkäisypilleriä santeri ei takuulla syö, koska on miespuolinen henkilö. Sillä ei ole kohtua, eikä munasarjoja, niissä ei siirtoja tehdä. Näin on, santeri on mies ja koskaan ei voi olla nainen.

Sen verran minä tunnen ihmisen anatomiaa, että vain miehillä on munat ja ne kyllä sattumalta sofialla on. 

Syö hormonipillereitä ja sitähän ne ovat naisten ehkäisypilleritkin. 

Vierailija
42972/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo on ylimielinen ja puhuu ivallisesti takanapäin niistä joista ei tykkää .

Vierailija
42973/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura on yksi parhaista asukkaista! Lempeä, sydämmellinen, empaattinen ja hyvä keskustelemaan. Ja osaa tosiaan keskustella syvällisiäkin ja se on hyvä.

Alun alkaen olen pitänyt Laurasta . Ja edelleenkin pidän .295

Hyvä, että on meitä Laura fanejakin. Mielestäni hyvää Laurassa on lempeys ja ymmärtäväisyys. Osaa tosiaan kuunnella kaikkia ja olla ystävällinen. Laura on voittaja ainesta ehdottomasti!

Vaikea kuvitella että kukaan muu kuin Lauran lähiystävä voisi tuollaista kommenttia kirjoittaa

Vierailija
42974/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli liittolaisille kaikki on on, mutta "vihollisista" saa läyhätä mielin määrin? Samanlainen tekopyhä asukas kuin muutkin. Joku Nabbe ja Tuula on toisinaan iloinneet muidenkin puolesta, ihan sama mihin liittoon kuuluu.

No tietenkin, mitä tekopyhää siinä on että pitää omiensa puolta. Perhe on tärkein, ja tuolla Heidi ja Reeo on perhettä. Kuka hullu halusa vihollisille hyvää, vain idiootti. 😂

Vierailija
42975/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Se on taidettu leikata pois ja muodistaa että mahtuisi "naisen" rooliin.Hänhän on teettänyt muitakin operaatioita Englannissa. Siellä tienaa hyvin "ukkojen" piiskaaja Dominana.

Mikä se? M***u? se on jo monta kertaa tässäkin ketjussa esitetyissä linkeissä todettu, että ihan oikeaa munaansa r**kkailee aikusiviihdelpalvelusivuistoilla ja ottaa irl asiakkaita vastaan (itse kertonut).

Santerilla vaan sattuu olemaan munat ja siitä on sen alaston kuvia tälläkin keskultelu palstalla ollut. 

Se on video kuvissaan hyrskytellyt heppiään ja ne kuvat on aika uusia.

Santeri on mies. 

Vierailija
42976/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura on yksi parhaista asukkaista! Lempeä, sydämmellinen, empaattinen ja hyvä keskustelemaan. Ja osaa tosiaan keskustella syvällisiäkin ja se on hyvä.

Alun alkaen olen pitänyt Laurasta . Ja edelleenkin pidän .295

Hyvä, että on meitä Laura fanejakin. Mielestäni hyvää Laurassa on lempeys ja ymmärtäväisyys. Osaa tosiaan kuunnella kaikkia ja olla ystävällinen. Laura on voittaja ainesta ehdottomasti!

Vaikea kuvitella että kukaan muu kuin Lauran lähiystävä voisi tuollaista kommenttia kirjoittaa

Varmaan sen äiti.

Tollasesta kireästä kuivasta viulunkielestä ja nössöstä kusipäästä ei voi muut tykätä.

Vierailija
42977/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin, mitä tekopyhää siinä on että pitää omiensa puolta. Perhe on tärkein, ja tuolla Heidi ja Reeo on perhettä. Kuka hullu halusa vihollisille hyvää, vain idiootti. 😂

Eli läyhääminen ja haukkuminen pskaksi päälliköksi on ok, kun kyseessä on Reeo? Jos Sofia läyhää Heidistä, se on hirveää ja niin väärin? Tajuatko että olet itse se kaikista tekopyhin. Sama juttu on sallittua yhdellä, kun toiselle ei.

Vierailija
42978/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähän ikänen se Reeon lapsi on? Minusta tuossa on isällistä suhtautumista Heidiin.

Paitsi että välillä heittää ällöä seksiläppää. Jos Heidi sanoo vaikka "mä panen ton jutun tonne" Niin Reeo vastaa "mikset sä pane mua" tms. Hyi hellvettti. 🤮

Kivaa läppää. Minkähänlaista läppää tytärpuolelleen heittää?

Vierailija
42979/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että välillä heittää ällöä seksiläppää. Jos Heidi sanoo vaikka "mä panen ton jutun tonne" Niin Reeo vastaa "mikset sä pane mua" tms. Hyi hellvettti. 🤮

Kivaa läppää. Minkähänlaista läppää tytärpuolelleen heittää?

Perinteinen limainen setämies...

Vierailija
42980/100630 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti kun milla valitteli eilen miten psljon on lihonut tuolla. Lapsenpainonen vilukissa höyhen, olis onnellinen jos saa painoa. Ilmeisesti ei sitten olekaan luonnostaan tuollanen kuiva korsi, vaan itsensä kuivattanut alipainoon omatoimisesti.

Pihallakin värjöttelee toppatakin sisässä ja pipo päässä, vielä ei ees pakkasta. Voi luoja.

Ketju on lukittu.