Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Miksi Aleksi on niin ällöttävä?🤮
Karvanilla taas korkkarit jaloissa.🤔
Mä haluaisin vaan ilmottaa että mä olen vieläkin tääl kopis.
Vierailija kirjoitti:
Petra piti nabazista 🥰
Ei se niin sanonut.
Näin miten Petra katsoi nabazia talossa kun se puhui, selvästikään EI PITÄNYT siitä.
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo asukkaat on jotenkin niin tylsiä. En ole pahemmin kyllä katsellutkaan. Huono idea, että tulee uusia kesken kauden. Pitäisi tehdä alusta kunnon kattaus.
Mun mielestä tuli tylsäksi sen jälkee kun Kirsi lähti. Täällä vielä hakuttais nabazkin vielä pois. Ketä taloon sit edes enää jää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen, miksi taivuttavat "Miikkan" "Miikan"? Musta Miikka itsekin sanoi, että noin taivutetaan. Mutta eihän tuo ole oikea taivutusmuoto. "Miikan" tarkoittaa "Miikaa", ei "Miikkaa".
Ai sinustako myös Riikka taipuu Riikkan? Tuukka taipuu Tuukkan?
Tää on hyvä pointti, mut erona on se ettei kai ole nimiä "Riika" ja Tuuka". Ei voi siis tulla väärinkäsityksiä.
T: Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra piti nabazista 🥰
Ei se niin sanonut.
Näin miten Petra katsoi nabazia talossa kun se puhui, selvästikään EI PITÄNYT siitä.
No sähän sen tiiät. Petralla on sellane perusilme aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Cristalin Reeoraivo ei ole enää normaalia. Petra erehtyi kertomaan, että piti myös Reeosta, niin Snow oikein tärisi raivosta.
En tiedä mitä koostetta katsot mutta ei hän raivoissaan äsken ollut. Mistä olet repinyt tämän oletuksen?
Petra kertoi tyyppejä joista piti. Ainoastaan Reeon kohdalla Cristalli alkoi täristen raivoamaan, että mikä siinä Reeossa on?
Eevis kirjoitti:
Onk römpsä sheivattu jo?
Haluutko sitä roisos teetä, eik se oo sun lemppari? Voin tuoda.
Hyvä et Heidi ei voittanut päällikkö kisaa. Jos nyt joutui häätöön
Vierailija kirjoitti:
Eevis kirjoitti:
Onk römpsä sheivattu jo?
Haluutko sitä roisos teetä, eik se oo sun lemppari? Voin tuoda.
Voi kiitti. Maistuis kyllä. Shampoota jos myös viittisit tuoda niin ois kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra piti nabazista 🥰
Ei se niin sanonut.
No ei siitä voi Petraa syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra piti nabazista 🥰
Ei se niin sanonut.
Näin miten Petra katsoi nabazia talossa kun se puhui, selvästikään EI PITÄNYT siitä.No sähän sen tiiät. Petralla on sellane perusilme aina.
Kai mä nyt ilmeistä osaan ihmistä lukea. Ei todellakaan pitänyt nabbesta.
Eikä se äsjenkään sanonut, että olisi siitä tykännyt, selitti jotain muuta siitä. Reeosta kuulemma piti, ja se oli tolle kankaanpään pinkkistrutsille liikaa.
Petra ei selvästi tykännyt, kun Heidi oli heti roikkuus sen kaulassa.
Vierailija kirjoitti:
24/7. Päällikköhuone avautui, Laura ja Merve röhnöttää sängyssä 🤮
Miksi jälleen Merve mukaan?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Cristalin Reeoraivo ei ole enää normaalia. Petra erehtyi kertomaan, että piti myös Reeosta, niin Snow oikein tärisi raivosta.
En tiedä mitä koostetta katsot mutta ei hän raivoissaan äsken ollut. Mistä olet repinyt tämän oletuksen?
Petra kertoi tyyppejä joista piti. Ainoastaan Reeon kohdalla Cristalli alkoi täristen raivoamaan, että mikä siinä Reeossa on?
Kun ei tärissyt, ei raivonnut. Mitä ihmettä olet katsonut? Tulkitsetko asukkaiden reaktioita samalla tavalla?
https://forum.leffanator.fi/ Mina olla sita mielta etta tuolla olla viisaammat ihmiset kuin taalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra piti nabazista 🥰
Ei se niin sanonut.
Näin miten Petra katsoi nabazia talossa kun se puhui, selvästikään EI PITÄNYT siitä.No ei siitä voi Petraa syyttää.
Siis mistä?
Kylläpä raivosi, korotti ääntään ja murisi.
Naamioi sen huumorin viittaan naurahduksellaan, mutta inho tuli suoraan sydämestä.
Mikä Reeossa niin kiihottaa tuon värioksennuksen aggressionappulaa?
Reeo on kai liian normaali. Näyttää mieheltä ja kuulostaa mieheltä, kai se tollasille sateenkaarilumihiutakeille on sitten liikaa.