Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
NABAZ ULOS! NO MORE DRAMA!
Vierailija kirjoitti:
Reeo on pelottava setä. Mielipuolen katse.
No tuota noin....Mulle tulee siitä mieleen yks kiusaajatyyppi ja kylmät vibat. Samaa näköäkin hänen kanssaan. Aina kun näen hänet niin tulee oksetus
Uusille ääniä ovat olleet niin vähän aikaa talossa. Nabaz kotiin kiukuttelemaan ja sekoilemaan.
Reeo ei juonittele yhtään enempää kuin muutkaan. On vaan niin paljon fiksumpi toimissaan, jos vertaa muihin. Ei läyhää joka paikassa.
Sofia pelaa taitavasti voi vielä jopa voittaa koko kilpailun.
Toivottavasti Reeo ottaa Millun vielä puhutteluun törkeästä kusetuksesta, kun pelasti Aleksin häätöäänestyksessä.
Onko Aleksi läheisriippuvainen kun roikkuu Millussa jatkuvasti.
Ma ei ummarra miksi petra olli taloon joka just sai käteensä 30donaa? Rahat loppu? Vai onko vaan viikon tjs..
Vihaako Nabaz kaikkia ulkomaalaistaustaisia kuten vihasi Daijanaakin ja nyt Karvania. Mikä on sen ongelma? Daijana taisi olla oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Ma ei ummarra miksi petra olli taloon joka just sai käteensä 30donaa? Rahat loppu? Vai onko vaan viikon tjs..
Hän poistuu tiistaina. Kertottiin eilen lähetyksessä. Menee vetämään niille treenejä.
Milla, Milena, Millu!!!! Millu on ilmeisesti Mia, ei kyllä ihan paras kutsumanimi tässä nimien sekamelskassa.
Äänestäjät, mitä ihmettä!
Nabaziilla hirveä etumatka muihin häätöäänestyksessä.
Nabbe osasivetää kunnon draaman eilen, niin sai äänestysvyöryn. On se kettu.. ei kiva.
Mita ihmetta! Mun kuva ei nau BB-sivun ruhmakuva!
Vierailija kirjoitti:
Mita ihmetta! Mun kuva ei nau BB-sivun ruhmakuva!
...vain kasi naku. Ma ei nyt kesta!
Mitä se Sainio sanoi eilen lähetyksessä Nabesta ? Eilen näytti siltä , että kundi jäisi taloon. Nyt ääniä muille. Sen sekoamiset oli ihan hullua. Jos jää taloon ja on ensi viikolla häädössä, niin taasko sama huutaminen. Kiukuttelee pahemmin lapset.
Vierailija kirjoitti:
Onko Aleksi läheisriippuvainen kun roikkuu Millussa jatkuvasti.
Aleksilla on salatehtävä roikkua Millussa 😆
Mia on niin ärsyttävä, mä en tajua miten se voi käydä niin paljon hermoille. Kauheat silmäpussit ja pienet silmät, silloin ei kannata laittaa ripsien pidennyksiä. Itseään täynnä oleva ruma ämmä joka peesaa muita ja käyttäytyy kuin teini-pissis.
Ja Aleksi on tyhjäpää. Toistaa muiden sanomisia ja kihertää. Koko ajan lääppimässä jotakin.
Heidi ja Reoo juttelivat pitkään ja Reoo tietää että häntä on vedätetty ja loukkaantui kun joku kirjoitti ettei faija vaan Pikkuveli.
Katsokaa aamusta itseänne peiliin. Heti ollaan pahalla päällä ja ruoditaan ulkonäköä.
Salla saa kyllä lähteä talosta. Jauhaa vaan paskaa muista asukkaista Millan kanssa. Tylsä ja negatiivinen asukas.