Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihminen ei estä numeroa vaikka ei halua olla missään yhteyksissä?

Vierailija
08.09.2023 |

Onko sekin jokin manipuloinnin keino?
Ennen ihan hyvät puhevälit onkin niin, ettei haluta olla tekemisissä mutta ei halua estää numeroa?
Kuuntelee mutta haukkuu.

Vaikka kuinka asiallinen haluaa olla. Minä haluan vastauksia, siksi en estä. Miksi toinen ei estä, joka ei halua niitä antaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hänet nyt hyvän tähden rauhaan ja lakkaa häiriköimästä puheluillasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää aineistoa hakeakseen sulle lähestymiskiellon tai nostaakseean kanteen vainoamisesta tms.

Kai tajuat, että jokainen sun yhteydenotto jää lokiin. Hän voi myös tallentaa sun jankutuksen.

Vierailija
4/13 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä otat siihen yhteyttä?

Vierailija
5/13 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että uhrin vika?!

Vierailija
6/13 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vaan poista numeroa ei tarvi estää. 

Vierailija
7/13 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä häiriköit häntä?

Vierailija
8/13 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sen takia, että joskus voi olla oikeaakin asiaa.

Vierailija
9/13 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheen vierestä mutta: montako henkilökohtaista mutta täysin asiallista sähköpostia uskaltaa lähettää puolitutulle jos toinen jättää vastaamatta? Onko kahdessa jo yksi liikaa? Mielestänne? Mikä vaikuttaa? Entä jos kyse työsähköpostista?

Eri

Vierailija
10/13 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos on oikeasti ihminen kyseessä joka ei ole lainkaan tunnesiteessä ihmiseen.

Mutta entä jos ensin ihminen kertoo, kuinka rakastaa, kuinka olen parhain nainen ja ihanin. Jos olisi eletty yhteinen taival. Jos sittenkin haukkuu, lyö ja sen jälkeen hylkää..

Ei enää vastauksia, ei kerro mitä tapahtui. Uusi suhde. Kaikki poissa ja sydän täynnä epätoivoa sekä hämmennystä.

Estin hänet itse. Olen itse liian sekaisin miettimään normaalisti. Vaikutan varmasti hullulta, jota en ole ja nyt näkee miehen uusi nainen sen kuinka hullu olen kuten kertoo.

Joo..

Painajaiset, ikävä, suru, hämmennys, viha, vapauden ilo. Nämä tunteet vaihtuvat keskenään.

Ap

Vierailija
11/13 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ei estä siksi, että kun on kiusannut minua lapsillani jo vuosia (estänyt kaiken kanssakäymisen) niin toivoo että vaikka jouluna tai lasten syntymäpäivinä laittaisin jonkin huonon viestin humalassa sille, niin pääsee taas viemään viestini poliisille ja tekemään rikosilmoituksen minusta ja saa sitten taas oikeudessa mulle tuomion ja tuhansien eurojen maksut mulle (lasten isälle)! Noin toimiin psykopaattiakka!

Vierailija
12/13 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä ei estä siksi, että kun on kiusannut minua lapsillani jo vuosia (estänyt kaiken kanssakäymisen) niin toivoo että vaikka jouluna tai lasten syntymäpäivinä laittaisin jonkin huonon viestin humalassa sille, niin pääsee taas viemään viestini poliisille ja tekemään rikosilmoituksen minusta ja saa sitten taas oikeudessa mulle tuomion ja tuhansien eurojen maksut mulle (lasten isälle)! Noin toimiin psykopaattiakka!

Melkoisia viestejä lähettelet, jos niistä tulee tuomio oikeudessa.

Vierailija
13/13 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat varmasti kuulla, ettei hän estänyt sinua, koska oikeasti rakastaa sinua ja toivoo sinun ottavan yhteyttä. 

Näin asia ei ole. Hän on lyönyt, te olette eronneet ja hän on uudessa suhteessa. 

Haavasi eivät lähde paranemaan ennen kuin lopetat yhteydenpidon hänen suuntaansa kokonaan. Mutta itke nyt ensialkuun murheesi ulos yksin tai ystävän tuella.