Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
31941/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuse on Reeo joka kirjoitti ton jutun Milenasta. Halus sekottaa kunnolla pakkaa. 

Vierailija
31942/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merve tai Aleksi kirjoitti tuon kommentin milenasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31943/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittuse on Reeo joka kirjoitti ton jutun Milenasta. Halus sekottaa kunnolla pakkaa. 

Vois olla taktinen veto hyvinkin. Milena muutenkin inhoaa Sallaa.

Vierailija
31944/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka vuosi vingutaan twitterissä ja tuolla fb sivulla miten on tylsää kun ei tapahdu mitään. Eikö jengi ole kuunnellut sanaakaan kun joka vuosi on myös kerrottu, että osa tätä formaattia on tylsyys!!! Mulla on 24/7 jota katson tai kuuntelen taustalla aina välillä. Aikoinaan kun ei ollut edes olemassa muuta kuin koosteet niin niitä sitten katsoi eikä odottanutkaan, että talon asukkaat on jotain sirkuseläimiä (tänä vuonna osui aika lähelle tuo vertaus) jotka viihdyttää mua kun mulla on tylsää! Talossa ei myöskään ole viikonloppuisin bileitä. Piste. Jos biletyttää, voi mennä omien kavereitten kanssa bilettämään. Argh! Ärsyttävää. Ja nyt urakalla alapeukkuja tälle avautumiselle :D

Hienoa, jos sinä haluat maksaa siitä kun asukkaat makaavat sohvalla, syövät. lässyttävät typeriä juttujaan ja kieroilevat. Sinulla näyttää olevan hyvin matalat standardit. Tämä kausi on vielä sisällöttömämpi kuin umpitylsäksi hakuttu 2020-kausi. Edes viikkotehtäviä ei ole, ne olivat iso osa ohjelman viehätystä. Asukkaita ei haasteta mitenkään ja kaikilla on kivaa.

Edelleenkin, tätä ohjelmaa ei tehdä meille 24/7 katsojille viihteeksi! Ohjelmaa on just sen verran päivittäin, että koosteisiin saadaan tavaraa. Virtanen sanoi tuon liki tavaamalla viime vuonna. Mä olen sisäistänyt sen koska oon katsonut kaikki kaudet ekasta alkaen enkä tosiaan odota, että noi on tuolla talossa temppuilemassa jotta mulla ei olis tylsää. Pystyn vallan hyvin keksimään itse itselleni ohjelmaa ja katson 24/7 silloin kun mulla itsellä ei ole muuta.

Kyllähän viihdeohjelman pitäisi olla viihdyttävä katsojille, se on vähän niinkuin sen perimmäinen idea.

Vierailija
31945/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo sotku siis lähti siitä kun juuri ennen äänestyksiä reeo kuuli ensin heidiltä että Aleksi ja millu on äänestämässä reeoa. Reeo halusi laittaa Aleksin häätöön mistä millu suuttui ja meni pelastamaan Aleksia väittämällä reeolle ettei Aleksi äänestä reeoa vaan milla, Salla ja Matias on äänestämässä. Väitti vielä että milena olisi tästä tiennyt muttei ole kertonut. Tästä syystä reeo vaihtoi viimehetkellä äänensä millalle ja matiakselle. Aleksi äänesti reeoa ja millu ei enää valehtelun jälkeen kehdannut vaan antoi äänen sallalle koska tämä paljasti reeolle heidän suunnitelman. Millu sai mustamaalattua Sallan valehtelijaksi mistä syystä häntä äänesti myös Sofia Aleksi yms. Äänestysten jälkeen uudet saivat käännettyä tämän kaiken joksikin reeon peliliikkeeksi häätää heidät vaikka mies oli ihan hukassa ja häntä vietiin kuin koiraa hihnassa.

Kiitos tiivistyksestä. Kyllä tuolla pelaa rumaa peliä ihan muut kuin Reeo.

Vierailija
31946/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö Mia itsekään, että kyllä Aleksi ihan oikeasti antoi häätöpisteet Reeolle, vaikka muuta väittääkin. En oo kuullut ainakaan Aleksin myöntävän, että antoi pisteet Reeolle.

Eli oliko se sittenmaan Millun kertomus valhetta Reeolle, vai onko Aleksi huijannut tai antanut Millun olettaa että ei ole äänestämässä Reeoa?

Ja kuka valehteli Reeolle, että Milla antaa hänelle pisteitä ?

Miia.

Voi ei , oikeasti ? Olin ajatellut, että Mia olisi Allun kähmäilystä huolimatta ok, ja tekee tärkeetä työtäkin. mutta olipas ikävä tuo. tippui pisteensä nollin. 

Kun katsoo parin touhua🙄😳

Vierailija
31947/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kuunnellu liikaa Sallan ja Millan juttuja?

Vierailija
31948/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, miksi nuo Heidi ja Reeo ei vaan voi keskustella tuota sekaannusta selväksi??

Varmasti tietäisivät taas paljon kaikista talon tapahtumista, kun yhdistäisivät tietojaan.

Heidillä ja Reeolla on kuitenkin ollut oikeasti koko talon pitkäaikaisin liitto.

Kokoajan joku syöttää Heidille, että ei kannata luottaa. Ja toisesta suunnasta taas syötetään Reeolle, että Heidi on tehnyt sitä ja tätä sua vastaan. Nämä taas ruokkii toisiaan, ja kumpikaan ei luota enää toisiinsa.

Muakin harmittaa, jos Reeon ja Heidin liitto nyt kariutuu tuon Millun huijaamisen takia.

Oikeasti kumpikin on pitänyt toistensa puolia ja turvannut selustaan tähän asti, vaikka välillä varsinkin Reeo puhuu mitä sylki suuhun tuo.

Tähänkään häätöön Heidi ei joutunut sen takia, että Reeo syötti Soffe-Tuula-Nabas -suuntaan muita nimiä Heidin tilalle. Heidi sai vaan muutaman hajaäänen. Ja Heidi on taas turvannut Reeon selustaa.

Reeo ja Heidi eivät edes pääse keskustelemaan ikinä kahdestaan, kun varsinkin Milena pitää huolen ettei tällasta vaan pääsen tapahtumaan.

Vierailija
31949/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läppämachine? Pidän Laurasta mutta en oo kuullu yhtäkään läppää häneltä.

Läppämachinen käynnistymistä odotellessa....menee varmaan finaalinkin yli ennenkuin se käynnistyy.

Vierailija
31950/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeosta oon kyllä saanut viboja että tuntee Milenan tulon välillä yunkeilevaksi...

Vierailija
31951/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo sotku siis lähti siitä kun juuri ennen äänestyksiä reeo kuuli ensin heidiltä että Aleksi ja millu on äänestämässä reeoa. Reeo halusi laittaa Aleksin häätöön mistä millu suuttui ja meni pelastamaan Aleksia väittämällä reeolle ettei Aleksi äänestä reeoa vaan milla, Salla ja Matias on äänestämässä. Väitti vielä että milena olisi tästä tiennyt muttei ole kertonut. Tästä syystä reeo vaihtoi viimehetkellä äänensä millalle ja matiakselle. Aleksi äänesti reeoa ja millu ei enää valehtelun jälkeen kehdannut vaan antoi äänen sallalle koska tämä paljasti reeolle heidän suunnitelman. Millu sai mustamaalattua Sallan valehtelijaksi mistä syystä häntä äänesti myös Sofia Aleksi yms. Äänestysten jälkeen uudet saivat käännettyä tämän kaiken joksikin reeon peliliikkeeksi häätää heidät vaikka mies oli ihan hukassa ja häntä vietiin kuin koiraa hihnassa.

Kiitos tiivistyksestä. Kyllä tuolla pelaa rumaa peliä ihan muut kuin Reeo.

Reeon peli on jopa opressiivista kun kyselee kaikilta oletko äänestänyt minua jne. Jo moni on sanonut päiväkirjahuoneessa ja muualla talossa ääneen lauseen: "olisi vapaampi olla talossa jos". Parempi olla.

Vierailija
31952/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö Mia itsekään, että kyllä Aleksi ihan oikeasti antoi häätöpisteet Reeolle, vaikka muuta väittääkin. En oo kuullut ainakaan Aleksin myöntävän, että antoi pisteet Reeolle.

Eli oliko se sittenmaan Millun kertomus valhetta Reeolle, vai onko Aleksi huijannut tai antanut Millun olettaa että ei ole äänestämässä Reeoa?

Ja kuka valehteli Reeolle, että Milla antaa hänelle pisteitä ?

Miia.

Voi ei , oikeasti ? Olin ajatellut, että Mia olisi Allun kähmäilystä huolimatta ok, ja tekee tärkeetä työtäkin. mutta olipas ikävä tuo. tippui pisteensä nollin. 

Kun katsoo parin touhua🙄😳

Allu wannabeerolloo oon koko ajan vierastanut, mutta olen ajatellut, että Millu olisi ok. Ei siis taida olla. 

Vierailija
31953/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

milena sanoo että aina kysyy luvan, mutta kyllä on rojahtanut myös ilman lupaa sänkyyn ja levittelee jalkojaan ja kun kuulee jonkun jutun menee toiseen porukkaan nenä pitkällä utelemaan ja juoruamaan.

Vierailija
31954/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaa kirjoitti

Vierailija
31955/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainiokin nykyään ihan turha ukko!

Vierailija
31956/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, miksi nuo Heidi ja Reeo ei vaan voi keskustella tuota sekaannusta selväksi??

Varmasti tietäisivät taas paljon kaikista talon tapahtumista, kun yhdistäisivät tietojaan.

Heidillä ja Reeolla on kuitenkin ollut oikeasti koko talon pitkäaikaisin liitto.

Kokoajan joku syöttää Heidille, että ei kannata luottaa. Ja toisesta suunnasta taas syötetään Reeolle, että Heidi on tehnyt sitä ja tätä sua vastaan. Nämä taas ruokkii toisiaan, ja kumpikaan ei luota enää toisiinsa.

Muakin harmittaa, jos Reeon ja Heidin liitto nyt kariutuu tuon Millun huijaamisen takia.

Oikeasti kumpikin on pitänyt toistensa puolia ja turvannut selustaan tähän asti, vaikka välillä varsinkin Reeo puhuu mitä sylki suuhun tuo.

Tähänkään häätöön Heidi ei joutunut sen takia, että Reeo syötti Soffe-Tuula-Nabas -suuntaan muita nimiä Heidin tilalle. Heidi sai vaan muutaman hajaäänen. Ja Heidi on taas turvannut Reeon selustaa.

Reeo ja Heidi eivät edes pääse keskustelemaan ikinä kahdestaan, kun varsinkin Milena pitää huolen ettei tällasta vaan pääsen tapahtumaan.

Mä toivon että he pääsisivät rauhassa yöllä keskustelemaan kahdestaan. Heillä on ollut öisin hyviä jutteluhetkiä, joten isken toivoni nyt siihen.

Vierailija
31957/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allupullu juuri valehteli mertsille, että Milla, salla ja Matias nimesi Reeon. Tuo on niin musta ihminen. 

Vierailija
31958/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä Aleksi puhuu p*****! Ainoastaan Aleksi, Mervr ja Laura(+Matias) on tässä ne jotka äänesti Reeoa. Ei Milla, Salla eikä Heidi.

Vierailija
31959/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allupullu juuri valehteli mertsille, että Milla, salla ja Matias nimesi Reeon. Tuo on niin musta ihminen. 

ja samalla hiplaili häntä. Nyt hipsuttelee vuorollaan Milluu, mertsii ja Sohvia. 

Vierailija
31960/100630 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aivan totta, mutta niinhän se on että teksti tais kolahtaa ja kunnolla

totuus sattuu;(

Vierailija kirjoitti:

milena sanoo että aina kysyy luvan, mutta kyllä on rojahtanut myös ilman lupaa sänkyyn ja levittelee jalkojaan ja kun kuulee jonkun jutun menee toiseen porukkaan nenä pitkällä utelemaan ja juoruamaan.

Ketju on lukittu.