Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://thefappeningblog.com/so-fiaxoxo-thesofiaelle-nude-onlyfans-leak…
https://gayrecs.com/model/fia_xo/
https://www.erome.com/a/WyNyY6cI
https://only fans.com/so_fiaxoxo
oho
Näinpä.
Pani myös Renne Korppilaa.
Paniko? Korppila pani Sofiaa, mutta onko ukko myös vers? Sinänsä outo "kohu" kun asia wanha, Sofialla youtubessa asiaa koskeva video ja Rennen transfetisismi ihan yleisesti tiedossa. Ukko jauhaa transujuttuja podcasteissa jne. Sofian asiakas ei ollut vaan nussuttelivat ihan muuten vaan. Luulisi sen toisen julkkispanon nostavan enemmän haloota mammojen keskuudessa.
en oo tiennytkään että Iidan ex tuollainen, no mikäs siinä. Näin kerran Iidan Korppilan kanssa muutamia vuosia sitten ja katsoin vaan Iidaa, oli tosi kaunis ja näyttävä nainen.
Ei Iida kumminkaan Sofialle kauneudessa pärjännyt ja ikääkin jo on.
Iida ei ollut täydessä tällingissä mutta oli kaunis ja hiukse vaaleet hulmuten meni tuska fetareilla vuosia sitten. Hyvä vartalo , katsoin vielä taakse.
Selvä naisen kommentti. Iida on jo yli 30:tä ja vartalo sen mukainen. Nuorempana oli ihan ok.
Mistä ihmeen iidasta jankutatte. Ei oo tuolka yhtään iitaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Loora saa viinaa sviittiinsä Merven kanssa. Alkaa varmaan läppä lentään.
Pitääkö Mervelle&Lörölle vielä viinaakin antaa, nyt menee liian pitkälle. No ehkä tuo läppämachine sit saatais käyntiin, kohta neljä viikkoa odotettu. Muutenkin aluksi Lörö oli yks mun suosikeista, mutta nyt alkaa olla Merven kera inhokki, tuo Reeo-psykoosi ja tuo, että yrittävät saada koko talon Reeoa vastaan, alkoi olla todella rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollo-aleksi selittelee soffelle mitä tekisi isona.
Ihan ku joku 13v.En ymmärrä miten tota pidetään hyvän näkösenä, huomasin heti että on lievästi "erityinen", jälkeenjäänyt. Noita on Satakunnassa joka kylä täynnä. Ei mitään nähtävää.
Etpä taida kovin hyvin tunnistaa jälkeenjäänyttä, taidat olla itse sellainen. :D
Tunnistan oikein hyvin kun sellaisen näen. Allu on selkeästi lievästi kehitysvammainen. Siksi varmasn tuonne otettukin.
😂 no et todellakaan tunnista!
Taidat olla itse pahasti vammainen jos näet aleksin sellaisena. :DOn aivan normaalia ylpeillä ja nauraa kun sahasi sammakon raajat irti ja lävisti sen sitten tikalla tikkatauluun. Aika sairasta jos sinkäkin sille naurat.
ravut laitetaan elävinä kuumaan veteen, voi kauhiaa ja syödään vielä ne, riekkoja ammutaan ja syödään ja kuulemma herkkua, oon ollut Saariselällä Riekon kiuepissä muttei syöty riekkoa, vesilintuja syödään kun ensiksi saadaan hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Katselin aiemmin että Soffella on nenässä jotain ihottumaa kun se on ihan punainen, mutta olisiko hän jostain syystä maalannut sen punaiseksi. Näyttää ihan kuin olisi jotain huulipunaa tai jotain nenässä. Miksi ihmeessä hän haluaisi näyttää joltain pultsarilta. Onko nykyään Nasse setä -meikki muotia vai onko tuo vain Sofian oma hullutus kenties?
Tiktokissa levinnyt muotivillitys "nose rubbing trend". En uskonut todeksi ennen kuin näin tuttujen parikymppisten harrastavan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta toi ei oo kovin normaalia että Nabaz ottaa jatkuvasti jonkun silmätikukseen ja valittaa siitä niin kauan kunnes valituksen aiheuttaja häädetään. Onkohan sillä ulkomaailmassa yhtä vaikeaa ihmisten kanssa?
Tuotannon pitäisi puuttua naoen touhuihin, hän harjoittaa kiusaamista.
N sanoi heti kun Karvan tuli, että tuo pitää saada pois. Edes tutustumatta ihmiseen. Ihan hulluksi on mennyt tää ohjelma jos yksi hoono soomi saa savustaa muita pois toinen toistaan törkeämmällä tavalla, kuten esim. teki Pirkalle.
Kirvania ei näy, ei kai nyt luovuta? Tuo Nabbez täytyy saada ulos, aiheuttaa riitaa tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ??? kirjoitti:
Lähtikö Karvan?
Jos lähti niin taas toi s...tanan sönkkö onnistui savustamaan jonkun pois. Kohta se taas hirnuu sitä räkästä naurua ku ma sai taa uksi pois :#
En tiedä luovuttiko, johonkin huoneeseen lähti, ei pk:n, mut en nähny mihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Loora saa viinaa sviittiinsä Merven kanssa. Alkaa varmaan läppä lentään.
Pitääkö Mervelle&Lörölle vielä viinaakin antaa, nyt menee liian pitkälle. No ehkä tuo läppämachine sit saatais käyntiin, kohta neljä viikkoa odotettu. Muutenkin aluksi Lörö oli yks mun suosikeista, mutta nyt alkaa olla Merven kera inhokki, tuo Reeo-psykoosi ja tuo, että yrittävät saada koko talon Reeoa vastaan, alkoi olla todella rumaa.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ku joku 13v.En ymmärrä miten tota pidetään hyvän näkösenä, huomasin heti että on lievästi "erityinen", jälkeenjäänyt. Noita on Satakunnassa joka kylä täynnä. Ei mitään nähtävää.
Etpä taida kovin hyvin tunnistaa jälkeenjäänyttä, taidat olla itse sellainen. :D
Tunnistan oikein hyvin kun sellaisen näen. Allu on selkeästi lievästi kehitysvammainen. Siksi varmasn tuonne otettukin.
Taidat olla itse pahasti vammainen jos näet aleksin sellaisena. :DOn aivan normaalia ylpeillä ja nauraa kun sahasi sammakon raajat irti ja lävisti sen sitten tikalla tikkatauluun. Aika sairasta jos sinkäkin sille naurat.
ravut laitetaan elävinä kuumaan veteen, voi kauhiaa ja syödään vielä ne, riekkoja ammutaan ja syödään ja kuulemma herkkua, oon ollut Saariselällä Riekon kiuepissä muttei syöty riekkoa, vesilintuja syödään kun ensiksi saadaan hengiltä.
Niin, aivan sairasta tuo rapujen kiduttaminen. Ja tiedätkö miten tappaminen ja kiduttaminen eroavat toisistaan? Mikä syy oli sammakon kiduttamisessa? Sairas mieli nauraa ja ylpeilee tuollaisilla.
Miten kukaan voi haluta vapaaehtosesti punasen nenän.
Kukaan ei uskalla sanoa Nabbakselle poikkipuolista sanaa ettei joudu tuon hampaisiin. ULOS
Eli tuo äänestys oli ihan bullshit....Merve sai varmaan eniten ääniä mutta kun Aleksi ei juo niin se sopii valvojaksi kun Merve ja Laura juo salaa ja muutama muu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän eri asia ruokatuotanto ja eläimen kiduttaminen mielihyvän vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, aivan sairasta tuo rapujen kiduttaminen. Ja tiedätkö miten tappaminen ja kiduttaminen eroavat toisistaan? Mikä syy oli sammakon kiduttamisessa? Sairas mieli nauraa ja ylpeilee tuollaisilla.
kituuhan ne ravut kuumassa vedessä, ei ne heti kuole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollo-aleksi
selittelee soffelle mitä tekisi isona.
Tyhjä katse viestii, että hän on ihan tabula rasa. Kuin joku robotti, joka käy ylikierroksilla.
Ymmärrätkö, ettet ole ns. poikkeavana kovinkaan pätevä arvioimaan muiden käytöstä?
Onks mulle spläässhi kätköö mmmm nam mussuti mussuti.
Tuo äärinarsisti nabaz pilaa tämän ohjelman ! Mokoma öykkäri ! Karvan on mukava ja ystävällinen heppu. Ja toi nasseri on sitä solvannut ja ajamassa ulos. Miten joku edes pystyy fanittamaan jotain öykkäri nabazia ??!
Nabbas selittelee omaksi edukseen. Mia kuulutettiin pk huoneeseen kun Kirvan purki tuntojaan ulkona. Nyt Mia keskustelee vielä Nabbaksen kanssa.