Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollo-aleksi selittelee soffelle mitä tekisi isona.
Ihan ku joku 13v.En ymmärrä miten tota pidetään hyvän näkösenä, huomasin heti että on lievästi "erityinen", jälkeenjäänyt. Noita on Satakunnassa joka kylä täynnä. Ei mitään nähtävää.
Etpä taida kovin hyvin tunnistaa jälkeenjäänyttä, taidat olla itse sellainen. :D
Tunnistan oikein hyvin kun sellaisen näen. Allu on selkeästi lievästi kehitysvammainen. Siksi varmasn tuonne otettukin.
Ihanaa ku te ymmärrätte että mun rajat meni nyt yli tossa häkkitehtävässä. Mut jos nyt siellä joku Salla luovuttaa niin sille ei sit kyl anneta mitään.
Miten "naisella" voi olla Munat ? ?
Mmmm nam nam. Nyt ois kyl poikaa kunnon dumble choco överit. Nam mmm spläässhiä ihanasti suuhun. Sofia! Käy siel herkkukätköl kattoo oisko siel vähän chocoo!
Nyt Loora saa viinaa sviittiinsä Merven kanssa. Alkaa varmaan läppä lentään.
Vierailija kirjoitti:
Musta toi ei oo kovin normaalia että Nabaz ottaa jatkuvasti jonkun silmätikukseen ja valittaa siitä niin kauan kunnes valituksen aiheuttaja häädetään. Onkohan sillä ulkomaailmassa yhtä vaikeaa ihmisten kanssa?
Tiedetään, että ajaudut aina konflikteihin muiden kanssa, mutta miksi projisoit omia ongelmiasia vihaamiisi ja kadehtimiisi ihmisiin? Oletko saanut jonkun pers.häiriön diagnoosia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo lueteltu ketkä häädössä. La ilmeisesti tai illalla tänään. Toivottavasti Nappe häädössä, aiheuttaa eripuraa. Onhan tuo nähty.
Riippuu miten muut asukkaat ovat suhtautuneet Merven ja Lauran liittoon. Heillä on tällä hetkellä vain yksi kohde jota kumpikaan ei hyväksy. Kumpikin ovat kateellisia muiden ihmisten hyvyydestä, koska eivät itse koskaan pysty toimimaan tällä tavalla. Valehtelevat kumpikin olevan hyviä ihmisiä mut silti koko ajan puhuivat eilen ketä on äänestettävä. Luulisi tällaisen pelin olevan heille vähän liian raskasta ja muiden asukkaiden laittavan Merven mukaan häätöäänestykseen. Vai onko monet asukkaat niin umpisokeita etteivät he näe totuutta muista asukkaista vaan uskovat kahden ihmisen väittämiin valheisiin?
Noista kummastakin loistaa tietynlainen yksinkertaisuus tai naiiviuus. Ihmiset pitävät vähän yksinkertaisempia ihmisiä rehellisempinä. Toisin kuin vaikka Reeoa, josta porukka aistii, että on skarppi tyyppi. Hänet siis heti leimataan "isoksi pahaksi". Älykkyys, karisma ja sanavalmius on uhka. Ja Reeo tiedostaa pelanneensa kovaa, joten on himmaillut Kirsin lähdön jälkeen. Laura, Merve ja kumppanit taas ovat seonneet pelaamisesta täysin.
Jos mä joudun häätöön niin mä...mä....ääähhh!!! Kyllä kansa silti tietää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ku joku 13v.En ymmärrä miten tota pidetään hyvän näkösenä, huomasin heti että on lievästi "erityinen", jälkeenjäänyt. Noita on Satakunnassa joka kylä täynnä. Ei mitään nähtävää.
Etpä taida kovin hyvin tunnistaa jälkeenjäänyttä, taidat olla itse sellainen. :D
Tunnistan oikein hyvin kun sellaisen näen. Allu on selkeästi lievästi kehitysvammainen. Siksi varmasn tuonne otettukin.
😂 no et todellakaan tunnista!
Taidat olla itse pahasti vammainen jos näet aleksin sellaisena. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjä katse viestii, että hän on ihan tabula rasa. Kuin joku robotti, joka käy ylikierroksilla.
Jos nyt bileet, mitä tekee univalvoja.
Öykköri-nabaz kirjoitti:
Miten "naisella" voi olla Munat ? ?
Jos tädillä on munat, se on setä.
Vierailija kirjoitti:
Musta toi ei oo kovin normaalia että Nabaz ottaa jatkuvasti jonkun silmätikukseen ja valittaa siitä niin kauan kunnes valituksen aiheuttaja häädetään. Onkohan sillä ulkomaailmassa yhtä vaikeaa ihmisten kanssa?
Tuotannon pitäisi puuttua naoen touhuihin, hän harjoittaa kiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedetään, että ajaudut aina konflikteihin muiden kanssa, mutta miksi projisoit omia ongelmiasia vihaamiisi ja kadehtimiisi ihmisiin? Oletko saanut jonkun pers.häiriön diagnoosia?
Et tiedä elämästäni mitään. Olen anonyymi. 24/7 katsomalla kyllä pääsee näkemään miten muut elävät.
Ihan liian hyvin kyllä ruoka-asiat noilla. On salaatit ja limut ja karkkia.
Aika hölmöä toimintaa, että noi muijat eivät ole ottaneet onkeensa Kirsin lähdöstä. Miikka vielä sanoi kaikille, että rauhoittakaa juonittelua, se ei näytä hyvältä ulospäin ja katsojat haluavat nähdä muutakin. 90% unohtaneet, että heidän pitää nimenomaan olla KATSOJIEN silmissä vetoavia tyyppejä. Ei riitä, että juonii itsensä vaikka finaaliin asti.
Nuo talon asukkaat tarvitsevat taloon psykologin. Kuka julkkis olisi sellainen?
Missä tosi-TV ohjelmissa Salla onkaan ollut? Kolmessa? Napakympin muistan (lukeneeni täältä).
Hän on todi tutun näköinen.
Minä sentään pidän, voisi tehdä hyvää sullekin. 😂 Olet kuitenkin täällä jankuttamassa sampja juttuja joka päivä klo 7-23.