Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä trans.nainen kuten Sofia tekee niiden asiakkaidensa kanssa?
Ihan kun et tietäisi. :D sitä samaa, mitä niillä katselemillasi videoilla tapahtuu.
Tämä ei muuten ole seksikeskustelu, mene muualle jauhamaan fantasioistasi ja alapäistä, vajaa pelle.Tapio, rauhoitupas nyt!
Hullu, otapa lääkkeesi ettei tarvitse kuvitella psykooseissaan mitä sattuu.
Ota omasi, vain otettu lääke auttaa. Olet jatkuvan aggression vallassa. Pidä taukoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä punanen läntti tai ihottuma Sofialla on nenänvarressa? Muut kohdat sen naamasta on peitetty pakkelilla mutta nenäihottuma on jätetty paklaamatta.
HIV tai apinarokko.
Apinarokko on vain homoukkojen vitsaus, ei transnaisten.
Homohan se on.
"Nainen" my ass. 😂
Voisko hoitaja ystävällisesti päättää Sofiahullun tietokone ajan? Aamusta asti täällä räyhännyt, ei ole kovin tervettä. Sairasta ihmistä kiusaa vaikka on itsekin aika pöpi.
Nyt on kyllä tähän asti ehdottomasti vaisuin tunnelma talossa. Jotain liikettä nyt ihan perjantain kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän se Nabaz oli luovuttamassa jos Karvan jää, niin mitä se Karvania kiusaa?
Nabaz ei luovu kirveelläkään, on alkanut leipomaan, tiskaamaan ja kokkaamaan, tykkäättehän minusta mä oon aivan ihana ihminen.
Musta toi ei oo kovin normaalia että Nabaz ottaa jatkuvasti jonkun silmätikukseen ja valittaa siitä niin kauan kunnes valituksen aiheuttaja häädetään. Onkohan sillä ulkomaailmassa yhtä vaikeaa ihmisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miks toi Nabbe muuten räjähdellyt usealle talon ihmiselle? Ensin diana, sitten pirkka, eikös se nyt Sallaakin vihaa ja Karvania? Rusustakaan ei tainnut tykätä. Tuntuu että haluaa taloon vain sen oman kaveripiirin, ja itse päättää sen.E i tainnut tajuta tulleensa taloon jossa pitää tulla toimeen ERILAISTEN ihmisten kanssa. Melko outoa. Ja Nabbe on vielä ihmisten suosikki? melkoinen draamakuningatr..
Mitä voit kuvitella kun hänet on opetettu kasvamaan eri tavalla kuin me täällä? Kulttuuri, uskonto ja demokratia ovat kaukana miten vanhemmat ovat hänet kasvattaneet ja asunut. He itse saavat sortaa naisia ja olla rasisteja. Koska heidän uskonto sallii sen, kummatkin asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla tajus et Nabbe hallitsee taloa
Reeo hallitsee.
Kyllä Reeo talon hallitsija, tyhmä ei edes huomaa
Tulispa joku hauska yhteistehtävä, jossa kaikki hyötyisivät siitä jotain.
Nam nam spläässhiä spläässhiä. Mun pitää käydä pyytää isoveljeltä dosetti mihin mä laitan mun päivittäiset spläässhi lääkitykset. Mut ai niin en mä jaksa kävellä PK-huoneeseen. Laura!
Ois kiva jos mulle yks karkkipussi järjestyis sieltä kaupasta. Muuta en vaadi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
tänään on ollut tylsin päivä koko kaudella.tai en ehkä kaikkia oo seurannut , mutta suurimman osan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
tänään on ollut tylsin päivä koko kaudella.tai en ehkä kaikkia oo seurannut , mutta suurimman osan.
30030 olikin juuri kirjoittanut samaa.
Täyttä sontaa koko ohjelma....
Ei mitään lapsellisia hyvän mielen tehtäviä vaan jotain kunnon kisoja.
Nabaz ulos öykkäröimästä !! Ja kunnon wanhan ajan Megabileet tänään !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Sofia marisee usein että tylsääää eikä jaksa aina mihinkään tehtäviinkään osallistua. Onkohan se vaan töissä tuolla, eli pyydetty taloon?
Tylsillä ihmisillä on tylsää.
Ja kohteliaasti tämä ehana ja ah niin AITO Sofia sanoo toisten asukkaiden keskustellessa narisevannaukuvalla äänellään, kyn tääll ön nii tylsaaa. Kohteliasta, kohteliasta. Mut Soffe on just tuollainen toiset koko ajan huomioon ottava, empaattinen ihminen, niin kuin Tuulakin on. Se lukee niiden CV:ssä.
Tämä homopoju haluaisi jo olla yksin videokuvan keskipisteenä rnkkailemassa ja tienaamassa. Luxus-elämä Here I come!
Kumpikaan heistä ei ole empaattisia. Ryhmässä sen näkee helposti. Omien oikeuksien jauhaminen talossa ei ole millään tavoin empaattista, vaan narsistista tapaa saada aina huomioon itselleen. Vie siis aina muiden asioista huomion ja keskittyy vain itselleen.
Narsisti tuli kertomaan omasta käytöksestään.
Trolli ei tiedä mikä on narsisti ja ei vieläkään tiedä tämän palstan sääntöjä. Muita ihmisiä ei haukuta, uhkailla millään tavoin täällä palstalla mitä he kirjoittelevat. Et voi suuttua, jos sinun lempiasukkaasta ei pidetä. Käyttäydyt kuin pikkulapsi tällä palstalla.
Hyvinkin tiedän, sinä olet henkisesti lapsen tasolle jäänyt kiusaaja. Alapääjututkin siitä kertovat. Et taida tosiaan ymmärtää, että valheesi ja pakkomielteinen jatkuva herjaaminen on rikollista toimintaa.
Oli ja Amanda heitti Benqun susille. :DDDDD