Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Sofia sanoi että sen pitää ottaa hormonit että pysyy tyttönä. Hän ei ole tyttö vaikka mitä pillereitä napsii.
Katsokaas lukijat Kenen kotona -ohjelman 3 kauden jaksoa 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Olikos tämä vielä uutinen täällä?
Vierailija kirjoitti:
Katsokaas lukijat Kenen kotona -ohjelman 3 kauden jaksoa 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Olikos tämä vielä uutinen täällä?
Olen jotain kertoja nähnyt täällä kerrottavan. Salla oli kai ollut mukana myös Napakympissä ?
Lapsen astuin vahingossa perhosen päälle. Olin siitä tosi surullinen. En sitten tiedä olisiko normaalimpaa olla huvittunut.
Vierailija kirjoitti:
Miikka ei ole ollut intissä. Ihosairauden takia.
Oisko sen iho alkanut kutista kun pitää tehdä mitä käsketään.
Ei ainakaan talossa näytä haittaavan elämää, hei mut, talossa onkin kivaa toisin kuin armeijassa.
Vierailija kirjoitti:
Pienet on piirit. Aleksi tietää Miikan ja tuntee Milenan entuudestaan. Milla tuntee Nabazin veljen, jonka kanssa Nabaz ei ole itse tekemisissä.
Ja miikka tunsi milenan.
Kai nämä on kaikki revitty jostain cristallin sometilin kaverilistalta.
Lauralla ei ole luovuutta eikä mielikuvitusta! Oliko se joku numeropyöritteljä elinkirjanpitäjä tms? Ei mitään heittäytymiskykyä? Verratkaa jotain Krisua tai Miikkaa Reeooa....
SomeLaurat valittaa miten häkkiläisiä kohdeltiin väärin.
Sitten suosikeiksi tulevat ilmi luovuttaja ja anteeksi kaikesta saava Sofia sekä aina jonkun uhrikseen ottava valittaja Nabaz.😂
Vierailija kirjoitti:
Sofia sanoi että sen pitää ottaa hormonit että pysyy tyttönä. Hän ei ole tyttö vaikka mitä pillereitä napsii.
Miten saa kalunsa nousemaan vaikka vetää naishormoneja?
Seko-Tuula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulaa ei näy taas missään? Menikö vessaan piiloon siivouksen ajaksi?
Hän on tottunut siihen, että johtaja ei tee alamaisille kuuluvia töitä, ei sovi arvollensa.Jo päiväkodeissa on selvä hierarkia.
Diiva tuula, tuo ärsyttävä hienosto rouva ei tee mitään. Paitsi kuulustelee muita" äänestitkö minua, äänestitkö!? "
ja jos äänestit niin minä kyllä kostan!
eilenkin ratkutti karvanille että kyllä hän saa pahoittaa mielensä ja suuttua vaikka olisikin peliä. - karvan koitti vaan topputella että semmosta se on, jokainen vuorollaan jne. tuula on ihme syyllistäjä, toiset oikein pelkää että se suuttuu, mutta tuulan peilistä katsoo vastaan äititeresa, yököttävä vanha akka.
Päälliikkönä se voisi tehdä roolin ja määräillä muita nyt vaan oottaa jtn tehtävänantoa ja dats it. Ei mitään oma aloitteisuutta! Väärässä paikasssa.
Oi että, mä heräsin just. Vähän kyl viel ramasee. Hei onks ne mun spläässhit missä, Laura!
Mathias on viihtynyt jonkun verran nyt Reeon seurassa, äskenkin nauroi ihan hysteerisenä Reeon jutuille.
Mikä heitä on lähentänyt ?
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan talossa näytä haittaavan elämää, hei mut, talossa onkin kivaa toisin kuin armeijassa.
Mikä v...n ihosairaus. Jätkä on tatuoitu päästä varpaisiin. käypä kysymässä ihosairailta ottaako ne tatskoja...
Vierailija kirjoitti:
Se eilinen studiovieras, jonka erotti pridettäjäksi kilometrin päähän, huhhuh. Hänen suosikkinsa on "sofia", ja ainoastaan kuulemma siksi, että on niin aito. 😂 😂 🤪🤪🤪 Ei tietenkään vaikuta että on kumitissipoika joka myy itseään, sehän on tollasen pridettäjän asteikolla ihan aatelia, voi sitä voimaantumisen määrää kun voi studiossa ilmottaa suosikikseen tissi+penis+prostituutio-asukin, miten upeeta ja fantsua!
Mitä nää sateenkaariporukat vetää!!?! Miten ihminen voi vajota noin alas älyltään. En ymmärrä.
Nelosella ei näköjään ole ihmisiä, keitä vieraaksi saisivat. Kyllä niitä eri vieraita löytyi paljonkin Sainion aikaan. Miksi ne hallii koostelähetyksiin kaikki homot ja lesbot.
Varmaankin siksi, että ohjelma on tarkoitettu ainoastaan homoille ja lesboille.
Koska en ole kumpikaan noista, enkä trans, pitäköön tunkkinsa.
Ei tarvitse enää katsoa, kiitos nelonen, neloskanavan huonoimmasta ohjelmasta.
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeesti on iho kestänyt piikitetyn musteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Santeri ja Miikka jotain sukua keskenään? Kun sama sukunimi..
Toivottavasti eivät ole. Tuomola nimisiä taitaa olla paljon.
Minun mielestä Santeri/sofia on sukua sille romu transulle. Samantyyppisiä vaatteita niillä on,
vuorottelevat vaatteissa kummalla ne on kulloinkin päällä.
Onhan niillä selvästi näössä myös yhdennäköisyyttä.
No eivät taatusti ole sukua. Romu on fiksu, toisin kuin Sofia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käviköhän nyt niin, että Miikka sai poistettua häädöstä Reeon ja laittoi tilalle Heidin, maksoi potut pottuina. Tuolla on monta, jotka saisi lähteä ennen Heidiä, mutta Miikka tuntuu kantavan kaunaa Heidille siitä, kun joutui itse äänestykseen. Miksi ei kiukkua Aleksille, joka oli myös päättämässä asiasta.
Reeo sanoi Miikalle että Heidi, pitikö poistaa vai jättää. Nehän on jo kauan suunnitelleet Heidiä ulos
No ei todellakaan oikeasti halua Heidiä ulos. Miksi ihmeessä haluais mieluummin Heidin ulos, kuin jonkun vastapelurin?
Reeo nimenomaan on syöttänyt Nabbelle, Tuulalle, Soffelle jne, että ei Heidiä kannata äänestää. Muutenhan nämä olis antanut about kaikki pisteet Heidille. Reeo ei vaan halua ymmärrettävästi julkisesti tuoda ilmi, että heillä on edelleen Heidin kanssa vahva liitto. Siksi myy tuota ajatusta varovasti eteenpäin tyyliin: ei kannata vielä Heidiä äänestää, ei Heidi kuitenkaan yleisöäänestyksessä lähde jne.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Laurasta .
Tykkäät vain hänen ulkonäöstä. Hän on helppo kohde baareissa, joka lohkeaa ilmaiselle viinalle helposti. Ei ehkä onnistu, kun poistuu talosta. Hänen kasvoillaan on vain hieman liian isoja finnejä, joita yrittää peitellä koko ajan meikeillä.
Tykkään Laurasta .