Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa ku nää Laura, Aleksi, Milwna luulee et Reeolla on joku kahden kuukauden sotasuunnitelma:D ja nyt ne jo kuvittelee et ne Kirsin juonet oli Reeon kans, vaikka ne oli Kirsin ihan omia sooloiluja :'D
Joo Reeon ympärille on väännetty kyllä semmoisia salaliittoteorioita että huhuh
Silti Reeo pelaa ja juonii.
No pelaa ja juonii nii kuin kaikki muutkin, mutta ei ole millään tapaa kovempi juonimaan kuin muutkaan. On vaan jotenki vakuuttavampi, niin kaikki pelkää.
Kyllä on vainoharhasta porukkaa talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa ku nää Laura, Aleksi, Milwna luulee et Reeolla on joku kahden kuukauden sotasuunnitelma:D ja nyt ne jo kuvittelee et ne Kirsin juonet oli Reeon kans, vaikka ne oli Kirsin ihan omia sooloiluja :'D
No tottakai juonii, se on koko kauden idea. Mutta paljon vähemmän kun nuo akat tuolla. Ne oikeasti supisee tuntutolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän BB-tuotanto pistä kampanjan käyntiin Reeon ulostamiseksi. Koosteisiin leikataan kaikki juonimisklipit ja näytetään vain huonossa valossa, studiossa vieraana Reeo-vastaisia, jne. Toivottavasti Reeo ei tipu.
Onneksi sinä et päätä, kuka ketäkin äänestää.
Jokainen äänestää ketä tahtoo. Sitten nähdään mikä on tilanne.
Aleksistahan kuoriutui hyytävä Jekyll ja Hyde-hahmo.
Mahtavaa, kaikki ei olekaan sitä mitä ensinäkemältä päältä näyttää.
Tykkään tästä käänteestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo on talon suurin juonittelija. Fiksusti ei äänestä pois vaarallisimpia pelaajia, vaan niitä jotka ovat antamassa ääniä Reeolle.
Nytkin Aleksi pääsee sohvalla (tää sohvalle pääseminen on Reeon slogan), kun on äänestämässä Reeoa häätöön.
Näin kato häntä pois äänestävät häätöön niin loppupeleissä kukaan ei anna hälle ääniä ja pääsee näin voittoon asti.
Reeon juoniminen on sallittua muiden ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se on tämän kauden teema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo on talon suurin juonittelija. Fiksusti ei äänestä pois vaarallisimpia pelaajia, vaan niitä jotka ovat antamassa ääniä Reeolle.
Nytkin Aleksi pääsee sohvalla (tää sohvalle pääseminen on Reeon slogan), kun on äänestämässä Reeoa häätöön.
Näin kato häntä pois äänestävät häätöön niin loppupeleissä kukaan ei anna hälle ääniä ja pääsee näin voittoon asti.
Tuskin Aleksi edes on häätöpenkillä koska Millu meni heittämään valheita Reeolle. Vaikuttu siltä että uskoi Millua :(
Ihanat SomeLaurat tänään studiossa. Niitä on ollut ikävä. Ne kyllä kertoo miten asiat on.💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia ollut Renne Korppilan kanssa sillai.
Ohhoh mikä paljastus!Onko Korppila voinut vajota noinkin alas. Tämä sofia ei ole nainen, siitä ei voi milloinkaan tulla naista.
Pojaksi se on syntynyt ja miehenä kuolee. Tämä on fakta.
Toisille kelpaa miehet ja naiset. Ei se ole mitään vajoamista alas. Toisekseen luulisi monelle miehelle kelpaavan, kun näyttää naiselta, mutta saa laittaa peppuun. Sitähän ne miehet nykyään haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Reeo tehtyä töitä joskus Neloselle. Voi tosiaan olla kutsuttu ohjemaan vähän hämmentämään.
On freelancerina tehnyt leikkaajan töitä eri kanavien ohjelmille. Kertoi tästä myös talossa.
Jos mä tipun niin saaks lohdutuspalkinnoks vähän spläässhiä?
Onneksi talossa ei eletä Jeesuksen kultaisen säännön mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeon juoniminen on sallittua muiden ei.
Kaikkien juoniminen on sallittua, mutta mua ainaki ärsyttää porukan läyhääminen, jota jatketaan tuntitolkulla. Osasta asukkaista ei saa muuta irti, kuin pelin. Esim. Reeo on mun mielestä asukkaana mielenkiintoinen, vaikka pelaakin. Esim. Laurassa mää en valitettavasti nää samanlaista mielenkiintoa asukkaana. Ainoat hetket ku Laura nousee esille, on nämä läyhäämiset.
24/7 ihmetellään, kun kaikilla vatsakipuja. Onko ihme??? 90% ravinnosta vehnää, riisiä ja perunaa. Ei kasviksia tai hedelmiä. Mikä idea tuossa on että ihmiset syötetään tuolla sairaiksi. Joka kausi sama juttu. Finaaliviikolla olevat ovat harmaita ja huonovointisen näköisiä. Terveellisempää ruokaa kyllä pitäisi tarjota. Vitamiinit tarjotaan purkista. Järjetöntä touhua. Tuotanto säästää. Puupennillä saa tuollaiset ruuat mitä tuolla tarjolla. Peruselintarvikkeisiin muutakin vihreää kuin kaali. Palkokasvit ja kaali myrkkyä ärtyneelle suolelle.
Olin 10v ja sillonen koulukaverini kutsui leikkimään kotipihaansa koulun jälkeen. hän oli hiukan outo, mutta ajattelin ettei ystäviä ole ikinä liikaa. leikit olivat hyönteisten kiduttamista pääosin. Repi lukeilta jalkoja ja katsoi kun vartalo pomppi yms. Vielä nykyäänkin ahdsitaa miettiä sitä. En tiedä oliko psykopaatti, mutta jo lapsena pidin outona tuollaisat käytöstä. Kyllä vaan tulee eräästä aukkaasta kylmät väreet, mutta huinolla tavalla.
mitä pakko ääniä toi heidi päästelee välillä ihme touhuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Reeo tehtyä töitä joskus Neloselle. Voi tosiaan olla kutsuttu ohjemaan vähän hämmentämään.
On freelancerina tehnyt leikkaajan töitä eri kanavien ohjelmille. Kertoi tästä myös talossa.
Semmosta ainakin on tehnyt kuin "Arktiset vedet"
En ymmärrä mitään toi Matias ja Heidi tekee tuolla? On kyllä niin väritön ei yhtään mitään keskustelua taas.
Tervetuloa 2000-luvulle. Oletko vähän niin kuin metsässä kasvanut, ja ikkunatkin mökissä metsään päin?