Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Nabbas ja reeo on intissä just niitä, jotka hakee vapautusta kun metsäkeikat iskee.
Laura selvästi kiinnostunut Aleksista. Siis nimenomaan vain seksimielessä.
Vierailija kirjoitti:
Nabbaksella ei oo varmaan mitään todisteita reumasta, minkä varjolla ei sitten tartte olla ulkona. Meni isoveljelle vaan sanomaan, että on reuma tjmp.. en usko pätkääkään.
Hän kertoi jo aikoja sitten, että hänellä on nivelpsori. On eräänlainen reumatauti, mutta vaikuttaa myös ihoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi innostui eilen, kun kuuli Mummotunnelista :D
Minkä ikäiset naiset hänellä oikein on kiikarissa? (Sanoiko?)
Luultavasti äitnsä ikäiset, toivoi eilen erään naisaukkaan kanssa kuinka ihanaa olisi, jos molempien äidit tulisivat taloon. Ovat niin samiksia.
Tahtooko porsoleffan kera.
Vierailija kirjoitti:
Nabbas ja reeo on intissä just niitä, jotka hakee vapautusta kun metsäkeikat iskee.
Haha 😂
Aleksi kertoi et valehtelee usein ikänsä naisille et sanoo olevansa 27-29v. Voi Aleksi. Ei kukaan kyllä usko et olis yhtään vanhempi mitä on.
Ihana, Reeo kertoo kuinka 15 vuoden jälkeen yhä hän on tosi rakastunut lapsensa äitiin. Kertoi myös, että naisen lapsi on hänelle todella rakas, oli aika pieni silloin, kun hän tuli lapsen elämään mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Reeo pääsi pois häkistä?!😡
Se olisi kiva tietää. Tykkään Reeosta, mutta outo liike isoveljeltä. Tuli mieleen, että Reeolla voi olla myös esim selkäkipuja, jotka voi tuossa iässä olla aika keljuja, jolloin epäergonominen nukkuminen ei sovi.
Ei Reeo tuohon vaikuttanut millään tapaa. En tiedä millä perusteella BB vapautti juuri Reeon häkistä. Voi olla että tämäkin oli ihan tahallinen peliliike BBltä. Reeo pärjäsi hyvin häkissä, loi hyvää tunnelmaa ja huolehti muista. Häkkiläisiå ärsyttää, kun juuri Reeo pääsi pois. Toisaalta Laura ei nimenomaan halunnut Reeo sisälle, sillähän oli suunnitelmissa vähän juonia Reeo vastaan Miikan ym. kans. Joten Reeon sisälle tulo loi vähän lisää skismaa sinne suuntaan.
Mä sanon että paljon enemmän tuo Reeon sisälle pääsy aiheuttaa Reeolle itselleen negaa(muiden asukkaiden suhtautuminen), kuik häkissä oleminen.
Vierailija kirjoitti:
Laura selvästi kiinnostunut Aleksista. Siis nimenomaan vain seksimielessä.
Voi olla. Laura ei vaan näytä sitä kovin avoimesti. Hän on varmaan sellainen tyypillinen suomalainen, joka tarttee kunnon suojakännin alle.
Mä en käsitä miten Laura kehdannut itseensä tituleerata läppäkoneeks. Vaatii aika kovaa pokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Reeo pääsi pois häkistä?!😡
Se olisi kiva tietää. Tykkään Reeosta, mutta outo liike isoveljeltä. Tuli mieleen, että Reeolla voi olla myös esim selkäkipuja, jotka voi tuossa iässä olla aika keljuja, jolloin epäergonominen nukkuminen ei sovi.
Minä muistelen, että kertoi aikanaan keittiössä, että hänellä on selkävamma. En muista tarkempaa, mutta leikkauksesta puhui.
Koko porukka vaimmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi kertoi et valehtelee usein ikänsä naisille et sanoo olevansa 27-29v. Voi Aleksi. Ei kukaan kyllä usko et olis yhtään vanhempi mitä on.
Jep, kertoi satuilevansa että hän on lähemmäs 30v, että saisi helpommin yli 30v naisia.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kyllä ikäistään vanhemmalta. Mutta, kun suunsa avaa kuulostaa paljon nuoremmalta.
Repalla sopii tukka kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä miten Laura kehdannut itseensä tituleerata läppäkoneeks. Vaatii aika kovaa pokkaa.
Ehkä hänen kaverinsa ovat myös kuivia kirjanpitäjiä, jolloin erottuu siinä porukassa edukseen. Tai osaa läpändeerata humalassa. En tiedä.
Miksei kaikki talon asukkaat ole herännyt?
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä on tilitoimiston pikkujoulujen kovin vitsiniekka.
Vierailija kirjoitti:
Repalla sopii tukka kiinni.
Joo Merve eilen kehui, että näyttää tosi hyvältä. Samassa keskustelussa tuli ilmi, että Merve tykkää vanhemmista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä on tilitoimiston pikkujoulujen kovin vitsiniekka.
Ai kauhee 😂 Hyvä kun mä täällä nauran kirjanpitäjille vaikka oon sellainen itsekin
Mä jotenkin luulen, että jos Aleksin kanssa päätyisi sänkyyn, se olisi sellaista kani-tyylistä tykitystä 😂