Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Lopll kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä.Cristal.S kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykääs kattomassa laudasta Sofian videoita🤮
tai tältä sivustolta. sivulta 622.
HYI, 20 sek. riitti, ja siinäkin oli liikaa. Otan osaa perheen suruun.
Samoin mulle 20 sekunttia ja tuli oksennus.
Em ymmärrä, miten saa niin hyvin vehkeensä piiloon. Kohtuullisen iso kun on vielä.
Se on optinen harha, jätkä on luuta ja nahkaa. Siksi näyttää isommalta kuin on.
Minä vertaan kokoa kämmeniin. Ihan isolta näyttää.
Pitkillä on pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä Nabbe ja Soffe hyökkäs Karvanin kimppuun? Pitääkö tässä nyt koko loppu ajan itkeä Kirsin perään vaikka suurin osa on iloisia siitä, että se ämmä lähti?
Nabbe sanoi Kirsille, että saa Karvanista migreenin ja ei pidä tyypistä,
tämä oli Karvanin ensimmäisenä aamuna ja olivat olleet hereillä pari tuntia, Nabbe ei ollut ehtinyt tutustua vielä yhtään Karvaniin.
Ihan oikein Karvan sanoi Kirsistä.
Herranjestas Sofiaa ja Nabazia. Ehkä Tuula antoi äänen Lauralle koska haluaa yrittää esittää hyvää ihmistä kun Kirsi joutuikin lähtemään.
Joko Nabaz vietiin pois, että uskaltaa katsoa. Ehkä ensin psykiatriseen konsultaatioon, ettei syytä Suomen valtiota rasismista. Olipa muuten paha uhkaus, älä sano koskaan mun kuullen Kirsin nimi. Aikamoista ja tuo voidaan sivuuttaa.
P illu ja J allu saa aivan liikaa ruutuaikaa 247ssa. Ei noita niiden kahdenkeskisiä mölinöitä ja keloja jaksa seurata yhtään. J allu olisi hyvä saada ensimmäisenä tuolta pois kun jutut ovat muutenkin rasittavan dillejä.
Toivottavasta Läppä-Lare joutuu kohta jakamaan porukan sisällä ja ulkona asuviin, koska tuolla nyt kytee hyvin ja Läpyskä joutuisi tekemään valinnan sorsiiko omia vai aiheuttaako lopullisen räjähdyksen talossa. Eli pahoista valinnoista pienemmän pahan, mikä se sitten onkaan.
Nyt sais jo alkaa se päällikkötehtävä tai mikä lienee se onkin ja yksi päällikön käskyistä voisi olla että Nabbe pitää suunsa kiinni.
Huomasitteko että Heidi ja Milena kirjoittivat liittonsa nimen Miikka. Mutta kun tuli julkiseksi äänestys äänestivät Lauraa. Siksi kun pelaavat molempiin liittoihin. 2 peluria. Ovat valmiita heivaamaan molemmista ja nuoleskelevat aina sitä joka voittanut palkintoja, saavat päällikkyyden jne.
Missä se älä puhu hoono suomi mulle kuule, "mies" on? Eikai lähtenyt jo talosta?
Onko Heidi paljon vapautuneempi ja riehakkaampi nyt? Liekö sattumaa
En vain jaksa kuunnella tuota Nabazin jatkuvaa nau'untaa. On niin rasittava tyyppi. Jatkaa ja jatkaa ja...
Toivottavasti on häädössä. Toivottavasti lähtee Tammisaareen tai ihan minne vain.
Toivottavasti päällikkö Laura ei valitse Napsua hoviinsa kun se on ollut "niin masis" ja se tarvitsee piristystä. Valmistaudun jo siihen että näin tulee tapahtumaan...
Nabaz osoittautui juuri sellaiseksi kuin aluksi ajattelin. Se yli-iloisuus oli selvä merkki. Sieltä alta paljastui se ilkeä, yksinkertainen tomppeli, joka kiihtyy nollasta sataan sekunnissa, jos asiat eivät mene kuten hän haluaa.
Milenan katse on ihan dingdong
Vierailija kirjoitti:
Missä se älä puhu hoono suomi mulle kuule, "mies" on? Eikai lähtenyt jo talosta?
Neukkarissa psykologin juttusilla
Tuo Nappe antaa Karwanille ohjeita, mitä saa puhua hänen läsnäollessaan. Että et sano Kirsistä hyvää, etkä pahaa. Muista se.
Aleksi on ihan hemmetin ärsyttävä peesailija ''nii nii toi just mut en kyl tiiä nii joo joo''
Kaiken kruunaa tuon jatkuva äitistä puhuminen.
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa, ihmisiä ei saa uhkailla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä.
Vierailija kirjoitti:
Nabaz osoittautui juuri sellaiseksi kuin aluksi ajattelin. Se yli-iloisuus oli selvä merkki. Sieltä alta paljastui se ilkeä, yksinkertainen tomppeli, joka kiihtyy nollasta sataan sekunnissa, jos asiat eivät mene kuten hän haluaa.
Nuohan on kaikki melekin samanluonteisia sekopä...ei tarvii ihmetellä mitä ne tekevät oikeassa maailmassa.
No eikä ole mitään käärmeissään. Ei sillä mitään tubteita ollu kirsiä lohtaan, kohan höpisee mitä sylki suuhun tuo.
Jotenkin sellanen ettei sen ilmeistä eikä silmistä osaa lukea mitä ajattelee, vai ajatteleeko mitään.