Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
2441/100630 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä siellä häädössä on? Heidi, Marko??? Eikö Markon ja Rusun pitänyt päättää ketä häädössä? Heidi saa mennä. 

Vierailija
2442/100630 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä huikeaa tuossa Dianassa on ? Itse en ole huomannut sitä.Harmi ,että pääsivät äänestää.

Ei ole tylsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2443/100630 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan ymmärtää miksi Jassu voitti. Ei hyvä tyyppi, mutta toi kontenttia mikä on tärkeintä. Tyhmää jos joku tylsimys voittaa.

Vierailija
2444/100630 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Marko ja Rusu saaneet valita ketä häätöön? Rusu, Heidi ja Reeo ovat laittamassa Markon häätöön. Kuka kolmas? 

Sääntörikkomuksen vuoksi Marko ja Rusu diskattiin ja Diana Kirsin kera voitti, tytöt pääsi valitsemaan 2 häätöön, valitsivat Diana Markon ja Kirsi Heidin.

ahaa, jo ihmettelinkin, mitgä sääntöä Marko rikkoi????

Vierailija
2445/100630 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulen sen suvaitsevaisemmaksi tulen, olkoot jokainen mitä on , pääasia että on itse tyytyväinen. Sofia on rohkea. 

Vierailija
2446/100630 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daiyanan puhe- ja kyselytyyli on aggressiivinen ja hyökkäävä. Menisin itse ainakin ihan lukkoon tuollaisen ihmisen vaikutuspiirissä.

Vierailija
2447/100630 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juonittelun tai siis äänestyssopimuksen tulos lienee että Marko lähtee tänään.

Toivottavasti näin. Sillä suomijunttikatsojat todennäköisesti pitäisi Markon talossa. Hyvä että valta on asukkailla. Tälläisiä homofoobikko-"tasa-arvo-kunnossa" miehiä ei jaksa kukaan täysijärkinen katsella.

Sillä tavalla, semmoista rzismia siellä. Tulihan se oikea karva kommentoijallakin esiin, jos tuli Markollakin.

Useamman vuoden tässä on ollut sellainen väliinputoaja - toisaalta inhoan elämämkallumeininkiä, 'en ole rzisti, mutta' ja 'nyt on kyllä tasa-arvo mennyt liian pitkälle' ynnä muuta älyvapaata töräystä suustaan päästäviä niin kaupunkilais- kuin maalaisporukkaa, oli se junttia tahi ei. 

Mutta sitten inhoan LÄHES yhtä paljon täällä stadissa noita yltiöliberaaleja mukasuvaitsevaisia, woken ja canceloinnin ja kaiken muunkin amerikkalaisen täysin kritiikittä nieleviä, toisia juntittelevia, värikkäiden kaveriensa kanssa rzistisesti osalle suomalaista kantaväestöä irvailevia,  jonkinlaisena tyylin ylipappina esiintyviä, Ainoan Oikean Poliittisesti Korrektin Mielipiteen omistavia tyyppejä, jotka ovat niin järkyttävän omahyväisiä ja rasittavia, että ei niitä kestä, ei yhtään. Ei näissäkään äly kyllä loista. Ovat ihan samanlaisia tolloja elämämkallujen kanssa, eivät vain itse sitä hokaa. 

Näkee selvästi esim. jossain Sofiasta ja Daiyanasta tuon asenteen, 'kato mulla on se Ainoa Oikea Mielipide, puhu sä juntti mitä puhut'.  He haluavat kertoa, miten sinun pitää ajatella ja olla. Keskustelu ja asioiden pohdinta joka kantilta on kato niiiiiin vanhanaikaista, junttia ja yliarvostettua. Phuuh. 

Kuule minulle on ihan sama että mitä sinä ajattelet minusta jos olen sitä mieltä että homofoobiset ja tasa-arvo-ongelmia vähättelevät ovat juntteja.

Minun tuntemassa suomessa ei ole enää mitään tasa-arvo ongelmia. En tiedä missä todellisuudessa tai tiedossa sinä elät, mutta ei ole itselle mikään kynnys kysymys enää. Homous on epänormaalia eikä ole normaalin biologian mukaista. Ihminen on luotu heteronormitiiviseksi ja lisääntymään miehet ja naiset keskenään.

Aamen!

Mitä haittaa tästä epänormaaliudesta on?

Vierailija
2448/100630 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhemmaksi tulen sen suvaitsevaisemmaksi tulen, olkoot jokainen mitä on , pääasia että on itse tyytyväinen. Sofia on rohkea. 

Rohkea joka viiltelee itseään koska on niin ahdistunut 🙄

Vierailija
2449/100630 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markossakin on jotain mistä en pidä, joten joutaa pois.

Vierailija
2450/100630 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Marko ja Rusu saaneet valita ketä häätöön? Rusu, Heidi ja Reeo ovat laittamassa Markon häätöön. Kuka kolmas? 

Sääntörikkomuksen vuoksi Marko ja Rusu diskattiin ja Diana Kirsin kera voitti, tytöt pääsi valitsemaan 2 häätöön, valitsivat Diana Markon ja Kirsi Heidin.

ahaa, jo ihmettelinkin, mitgä sääntöä Marko rikkoi????

Nojasi vapaalla jalalla tolppaan vaikka se oli kiellettyä.

Vierailija
2451/100630 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko on huono häviäjä. Tietää että se häädetään ja haluaa vittuilla asukkaille. Lapsellista.

Vierailija
2452/100630 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä viiltelykuvia voi katsoa vaikka Ulilaudalta jos joku haluaa.

Miten tuommoinen otetaan ohjelmaan??

Vierailija
2453/100630 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä huikeaa tuossa Dianassa on ? Itse en ole huomannut sitä.Harmi ,että pääsivät äänestää.

Muuten puhuu mielestäni hyvää suomea, jos on Suomeen muuttanut seitsemän vuotta sitten. Nytkin kyselee kaikenlaisia arvauksia. En minä ainakaan ruotsia puhunut noin hyvin seitsemän vuoden opiskelun jälkeen. 

Vierailija
2454/100630 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä viiltelykuvia voi katsoa vaikka Ulilaudalta jos joku haluaa.

Miten tuommoinen otetaan ohjelmaan??

🙄

Vierailija
2455/100630 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä käynnissä on häätöäänestys. jokainen käy vuorollaan antamassa pk huoneessa äänensä. valtaosa on jo käynyt. Sohvalla istuskelevat

Vierailija
2456/100630 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Markossa mättää, kun muut haluavat sen pois?

Vierailija
2457/100630 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok täällä on näköjään pelkkiä köyhiä joilla ei ole 24/7 koska kukaan ei tapahtumista puhu mitään

No niin ja nyt haukutaan jo köyhät.

täällä ollaan 247 ääressä, ei liian halapaa hubaa

Vierailija
2458/100630 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä vaikuttaa tosi hyvältä BB-kaudelta. Hyvä, kun on noin erilaisia ihmisiä. 

Vierailija
2459/100630 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia on lisäksi harvinaisen täyspäinen transtyypiksi. Yleensähän niillä vaikuttaa olevan kottikärryllinen ongelmia ja katkeruutta ties mistä maailmalle, mutta tämä Sofi on puhunut asioista vailla uhriututumista. Hyvä tyyppi.

Olen muutenkin alkanut lämpenemään tälle porukalle alun tylsyystyrmäyksen jälkeen.

Power Ranking top-5:

1. Reeo

2. Diana

3. Nabbe

4. Tuula

5. Sofia

Vierailija
2460/100630 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Markossa mättää, kun muut haluavat sen pois?

Reeo eivät haluaisi omien sanojensa mukaan ulos. Markon taas olettavat pelaavan kovaa. On suurempi uhka

Ketju on lukittu.