Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Ei näin.Paljon kivempaa oli kun sai jännittää kuka putoo ja jokainen yksin äänesti jotain.No näkee mikä käärme tuo Kirsi on.Sitten kun katsojat äänestää voi lähteä vaikka Dianan kanssa yhdessä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juonittelun tai siis äänestyssopimuksen tulos lienee että Marko lähtee tänään.
Toivottavasti näin. Sillä suomijunttikatsojat todennäköisesti pitäisi Markon talossa. Hyvä että valta on asukkailla. Tälläisiä homofoobikko-"tasa-arvo-kunnossa" miehiä ei jaksa kukaan täysijärkinen katsella.
Sillä tavalla, semmoista rzismia siellä. Tulihan se oikea karva kommentoijallakin esiin, jos tuli Markollakin.
Useamman vuoden tässä on ollut sellainen väliinputoaja - toisaalta inhoan elämämkallumeininkiä, 'en ole rzisti, mutta' ja 'nyt on kyllä tasa-arvo mennyt liian pitkälle' ynnä muuta älyvapaata töräystä suustaan päästäviä niin kaupunkilais- kuin maalaisporukkaa, oli se junttia tahi ei.
Mutta sitten inhoan LÄHES yhtä paljon täällä stadissa noita yltiöliberaaleja mukasuvaitsevaisia, woken ja canceloinnin ja kaiken muunkin amerikkalaisen täysin kritiikittä nieleviä, toisia juntittelevia, värikkäiden kaveriensa kanssa rzistisesti osalle suomalaista kantaväestöä irvailevia, jonkinlaisena tyylin ylipappina esiintyviä, Ainoan Oikean Poliittisesti Korrektin Mielipiteen omistavia tyyppejä, jotka ovat niin järkyttävän omahyväisiä ja rasittavia, että ei niitä kestä, ei yhtään. Ei näissäkään äly kyllä loista. Ovat ihan samanlaisia tolloja elämämkallujen kanssa, eivät vain itse sitä hokaa.
Näkee selvästi esim. jossain Sofiasta ja Daiyanasta tuon asenteen, 'kato mulla on se Ainoa Oikea Mielipide, puhu sä juntti mitä puhut'. He haluavat kertoa, miten sinun pitää ajatella ja olla. Keskustelu ja asioiden pohdinta joka kantilta on kato niiiiiin vanhanaikaista, junttia ja yliarvostettua. Phuuh.
Musta ois kiva, jos joskus olis pelkästään todella rumia ihmisiä. Harmi että jotkut ovat niin suvaitsemattomia, että heille se ei kävisi.
Miksi tuolla talossa on aina yleistiedoltaan ameeban tasolla olevia aivokääpiöitä?
Vierailija kirjoitti:
Musta ois kiva, jos joskus olis pelkästään todella rumia ihmisiä. Harmi että jotkut ovat niin suvaitsemattomia, että heille se ei kävisi.
No nyt ainakin selkeästi miesten kohdalla on tällä kaudella toteutettu se. Symppis parturi toki poikkeus.
Taitaa olla Marko ensimmäisenä putoajana tänä vuonna. Mun veikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Diana on mahtava. Kerrankin joku tuo eloa. Sellaisia hiljaisia hiirulaisia on tylsä seurata, ei mitään mielenkiintoa. Draamaa ja kontenttia kiitos, sitä varten tämä ohjelma on.
Eikä Diana ole mitenkään erityisemmän pahasti edes käyttäytynyt. Vain Suomessa tuollaisesta voidaan edes pöyristyä saati kauhistua. Esimerkiksi tänään Diana puhui konfliktin jälkeen varsin kypsästi ja viisaasti koko porukalle.
Huikea asukki ja nainen!
Valkoinen heteromies Marko on syrjitty kun putoaa
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuolla talossa on aina yleistiedoltaan ameeban tasolla olevia aivokääpiöitä?
Aika törkeää haukkua. Ihmisiä ne tyhmätkin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti näin. Sillä suomijunttikatsojat todennäköisesti pitäisi Markon talossa. Hyvä että valta on asukkailla. Tälläisiä homofoobikko-"tasa-arvo-kunnossa" miehiä ei jaksa kukaan täysijärkinen katsella.
Sillä tavalla, semmoista rzismia siellä. Tulihan se oikea karva kommentoijallakin esiin, jos tuli Markollakin.
Useamman vuoden tässä on ollut sellainen väliinputoaja - toisaalta inhoan elämämkallumeininkiä, 'en ole rzisti, mutta' ja 'nyt on kyllä tasa-arvo mennyt liian pitkälle' ynnä muuta älyvapaata töräystä suustaan päästäviä niin kaupunkilais- kuin maalaisporukkaa, oli se junttia tahi ei.
Mutta sitten inhoan LÄHES yhtä paljon täällä stadissa noita yltiöliberaaleja mukasuvaitsevaisia, woken ja canceloinnin ja kaiken muunkin amerikkalaisen täysin kritiikittä nieleviä, toisia juntittelevia, värikkäiden kaveriensa kanssa rzistisesti osalle suomalaista kantaväestöä irvailevia, jonkinlaisena tyylin ylipappina esiintyviä, Ainoan Oikean Poliittisesti Korrektin Mielipiteen omistavia tyyppejä, jotka ovat niin järkyttävän omahyväisiä ja rasittavia, että ei niitä kestä, ei yhtään. Ei näissäkään äly kyllä loista. Ovat ihan samanlaisia tolloja elämämkallujen kanssa, eivät vain itse sitä hokaa.
Näkee selvästi esim. jossain Sofiasta ja Daiyanasta tuon asenteen, 'kato mulla on se Ainoa Oikea Mielipide, puhu sä juntti mitä puhut'. He haluavat kertoa, miten sinun pitää ajatella ja olla. Keskustelu ja asioiden pohdinta joka kantilta on kato niiiiiin vanhanaikaista, junttia ja yliarvostettua. Phuuh.
Samaa mieltä.
Viime kaudella oli tämä kiintiötumma, nainen, joka huusi kaikkien päälle ja oli tosissaan sitä mieltä, että "olet joko puolellamme tai olet meitä vastaan".
Sellainen ajattelu on vahingollista ja haitallista kaikille, eikä aiheuta mitään hyvää.
Olen myös sitä mieltä, että ohjelmaan toisi lisää mielenkiintoa, jos siellä olisi pari karismaattista ja hyvännäköistä miestä ja naista. Ei kaikkien tarvitse tietenkään olla. Kyllä se tuo tiettyä vireyttä sinne. Enkä tarkoita edes mitään romansseja vaan flirttiä tms. Jos mitään tällaista ei ole, voi tulla tylsää. Katsokaapa Youtubesta vaikka muiden maiden versioita. Taitaa olla tämän vuoden Suomi ainoa, missä on ollut näin vanhaa ja nukkavierua porukkaa koko konkkaronkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule minulle on ihan sama että mitä sinä ajattelet minusta jos olen sitä mieltä että homofoobiset ja tasa-arvo-ongelmia vähättelevät ovat juntteja.
Minun tuntemassa suomessa ei ole enää mitään tasa-arvo ongelmia. En tiedä missä todellisuudessa tai tiedossa sinä elät, mutta ei ole itselle mikään kynnys kysymys enää. Homous on epänormaalia eikä ole normaalin biologian mukaista. Ihminen on luotu heteronormitiiviseksi ja lisääntymään miehet ja naiset keskenään.
Hui kamala kun Santeri sanoo itseään naiseksi. Keneltä se on pois?
Tippuuko iso nimi? Ei voi tietää:)
Hankkikaa komea kumppani jos pystytte ja katselkaa sitä sitten niin ei tarvitse täällä valittaa.
Yhtälailla pitää olla pakosti esim. transihmisiä ja ulkomaalaisia, ne tuo hyvin vireyttä sinne taloon.
Marko on ihan kakkat housussa
Mitä huikeaa tuossa Dianassa on ? Itse en ole huomannut sitä.Harmi ,että pääsivät äänestää.
Sääntörikkomuksen vuoksi Marko ja Rusu diskattiin ja Diana Kirsin kera voitti, tytöt pääsi valitsemaan 2 häätöön, valitsivat Diana Markon ja Kirsi Heidin.