Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Karvan, jos joku tietää kyllä millainen kieroilija itse Nabbe ja Soffe ovat. Sekä Milla. Ihanaa nähdä kerrankin kun jotkut pistää kampoihin näille ilkeilijöille.
Karvan on symppis ja vaikka ei olisi valinnut Millan kanssa ettei Kirsi pääse areenalle. Silti kansa olisi äänestänyt Kirsin ulos.
Miten sokeita noi muutamat tuolla talossa voikaan olla!! Kirsi oli oikeudenmukainen? Antakaa mun nauraa😂 Nabben käytös uusia kohtaan on ollut niin kuvottavaa, että olisi nyt parempi pitää vaan se suu kiinni siellä.
Vierailija kirjoitti:
Seuratkaapa tuota Milenaa, mikä kierouden huippu. Nyt liimautu nut Lauran kylkeen. Takki kääntyi Nopeasti.
Tottakai, että pääsee hyötymään päällikön eduista, herkuista ym
Niiin läpinäkyvää ja ällöä
Laura oli selviytyjissä team Shirly. What.
Vierailija kirjoitti:
Milla sanoi Nabbelle, että ette tekään ole kauhean kivasti käyttäytyneet. Tarkoittaen varsinkin Nabbea ja Kirsiä.
Milla ja Karva kun ovat nähneet kaiken ennen tuloaan ja saaneet tuolla kokea.
Pisteet Millalle
Tuo Nabas on ihan järkky ei sanat riitä siis jo
tuo puhe miksi hänet pitäisi valita päälliköksi oli jotain aivan......
Puhu kaikkea sitä mitä ei tee..tuo pitäis poistaa täys hul....
Asun alueella missä liikaa näitä Nabaksia ne tekee kaikkea pask...ja jos niille sanoo jostain huutaa samalla äänensävyllä vit..huot.....rasis....
Nabas " Kuuntele mua, sä et voi sanoa, miten sä voit loukata, me olla surullinen koko päivä , se ei oo reilua"
Tuohon Milla " Mutta ette tekään ole käyttäytyneet kauhean kivasti , jos saa ihan suoraan sanoa" .
Karvan " Kyllä juuri näin
Milla " Voi miettiä sitä omaa käytöstä"
Karvan " yksi pieni lause"
Milla " Joo
Karvan " En tajua miten kaikki täällä leikkii jotain jeesusta, ja kun jollain pääsee yksi pieni lause suusta, niin se on se huonoin ihminen ( tossa vaiheessa Nabas ja Sohva on jo pois tilanteesta), ottakaa nyt rauhas"
Miika " Sä oot nyt ainut kuka kiehuu tässä nabaksen kanssa, että älä nyt sano meille, että ottakaa rauhassa"
Karvan " eiku tarkoitan niitä, jotka mulle huutaa "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuratkaapa tuota Milenaa, mikä kierouden huippu. Nyt liimautu nut Lauran kylkeen. Takki kääntyi Nopeasti.
Tottakai, että pääsee hyötymään päällikön eduista, herkuista ym
Niiin läpinäkyvää ja ällöä
Eiköhän Laurakin huomaa tämän. Hope so
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena seuraavaksi ulos .
Toivottavasti, tuo Milena käärme tuolla aamulla kuunteli taas Nabbaksen ja Reeon juttuja, kun Kirsi hänelle oli sanonut, että jos tippuu, niin Milena ottaisi hänen paikan. Joo kohta on ottanut, hitto kun nuo miehet ei tajua sen kaksinaamaisuutta, ei kannattaisi nyt kertoa sen kuullen mitään kenet haluaa ulos, juoksee kohta kuitenkin kertomaan uusille ja sit Lauralle ja Mervelle. Hitto mikä muija.
Heidi ja Reeo just toissa iltana jutteli Milenasta, että sen kuullen ei kannata puhua mitään jonka ei halua leviävän koko taloon. En tiedä muuttuiko asetelmat nyt, mutta uskon että ainaki Reeo osaa olla vähän varpaillaan Milenan suhteen.
Heidi ja Laura ouhui jo viime viikolla, ettei Milenan aikana kannata puhua mistään mitä keskenään puhuvat.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi hipsuttaa Merven hiuksia Ei ollut oikeudenmukainen tää Kajjaanin tyttö, muutenkin, no ikää vasta 25 vee, maailma opettaa
Apinat nyppivät toisistaan loisia, lujittaakseen sosiaalisia suhteinaan, väliin nylkyttävät toinen toisiaan, kuten Sateri ja Aleksia aiemmin sohvalla.
Tuo Merve saa kyllä liikaa ruutuaikaa
makaa ja tuo nariseva ääni niin rasittavaa kuunnella..
En ihmettele jos kuorsaa siksi päivällä noin flegmattinen..
Porukat siis valitti että kuorsaa..
Sofia siellä on laittamassa Karvania keskiviikon häätöön
Pikkupettymys varmaan, kun ei tuota häätöä enää ole.
Sofia pitää vieläkin itseään ylivoimaiseina talossa, toivoo ettei voita kisaa ettei joudu laittaa itseään häätöään
Milenakin niin ruskea kieli..
Vierailija kirjoitti:
Heidin pisteet romahtanut mun silmissä.
Mun silmissä Heidin pisteet taas on noussut kohisten.
Käykääs kattomassa laudasta Sofian videoita🤮
Milenalle kriisin paikka kun Kirsi lähti.
Milena ja Mia nuoleskelemassa Sofiaa.
Milla sanoi Nabbelle, että ette tekään ole kauhean kivasti käyttäytyneet. Tarkoittaen varsinkin Nabbea ja Kirsiä.
Milla ja Karva kun ovat nähneet kaiken ennen tuloaan ja saaneet tuolla kokea.