Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidin hyvätuulisuus johtuu varmaan osin Kirsin putoamisesta. Eikä siis mikään ihme! Itseänikin hymyilytti ensimmäistä kertaa kun avasi 24/7 eikä Kirsin naama heti ensimmäisenä ruudussa :)
Kirsihullu se vaan jaksaa.
💊?
Ekaa kertaa kommentoin tänne, tiedoksi vaan sullekin :D hyvää huomenta vaan sullekin!
Reoa ärsytti varmaan se yksi päivä tapahtunut älämölö. jonka Rusu ja Aleksi saivat aikaan beatboxaamisella.
seuraavat päälliköt valitaan kuka voittaa kilpailuissa, hyvä
Vierailija kirjoitti:
hankDaSilva kirjoitti:
Olen niin onnellinen ja iloinen kun kirsi putos pois !!
Se on nyt mennyttä. Jätetään lähteneet asukkaat pois ketjusta.
Minä keskustelen mistä haluan niin kauan kun haluan.
Itse olisin varmaan äänestänyt Lauraa. Ärsyttävää kun Miian piti häiritä äänestystä kovaäänisellä täysin turhalla hölötyksellään siitä sanoiko muka ruman sanan.
Äänet tasan ja uus äänestys Miikan ja Lauran ollessa ehdokkaat
Tuolla 24/7 niin minua ärsyttäis KAIKKI, eli haluaisin yksityyishuoneen.
Vierailija kirjoitti:
hankDaSilva kirjoitti:
Eiköhän täällä saa puhua jokainen kenestä asukkaasta haluaa. Jätetään tuollaiset toisten komentelut mieluummin pois ketjusta, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hankDaSilva kirjoitti:
Minä keskustelen mistä haluan niin kauan kun haluan.
Yksinään on hyvä keskustella kun kaikki ovat samaa mieltä.
Miikka ja Laura saivat kumpikin 4 ääntä.
Karvan 3 ääntä.
Sofia, Reeo, Aleksi ja Tuula saivat kukin yhden äänen.
En ihmettele jos Laura voittaa koko bas-----kan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tota Tuulaa. Tuolla taas raakkuu miten on ollut jo kolme kertaa häätöäänestyksessä ja selvinnyt. Aina pakko laittaa mute, ku tuulis puhuu .
Liekköhön samat harhaluulot että yleisön suosikki niinkuin Kirsillä :D
Näyttäisi olevan, lähti mopo pahasti keulimaan mummolla. Luulee olevansa suurikin kansansuosikki.
On tullut aika pudottaa mummo maanpinnalle ja ulostaa talosta seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hankDaSilva kirjoitti:
Eiköhän täällä saa puhua jokainen kenestä asukkaasta haluaa. Jätetään tuollaiset toisten komentelut mieluummin pois ketjusta, kiitos!
Samalla tavalla kuin jos on eri mieltä jostain asukkaasta vai? Eikä se ollut komentelua vaan pyyntö, koska ketju on talossa asuville. Voi aloittaa oman ketjun pudonneesta asukkaasta ja nimitellä haukkua siellä mielin määrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena edelleen aamulla kehui Kirsiä ja toivoi tämän paluuta. On kyllä mennyt maku Milenasta.
Niin ja illalla puhui Sallalle miten hyvin klikkasivat Kirsin kanssa ja olivat niin samanlaisia, tiesivät heti mitä toinen ajattelee jne.
Milena lähtee varmasti Heidin kimppuun. Nimittäin kun eilen illalla höpisivät sohvalla, Milena oli kuulemassa kuinka Heidi hehkutti, että Sallan valitseminen yleisön ykkössuosikiksi oli hänen viikkonsa kohokohta ja hän ei ole tyyliin ikinä aiemmin ollut noin onnellinen talossa. Heidi puhui myös kuinka nyt on uusi alku ja ilmapiiri on puhdistunut. Milena ollut varmasti käärmeissään.
Painu vit tuun vammainen kiusaaja.
Talon tapahtumista kertominenkin on jo kiusaamista? Kuules poika, tämä ketju ei ole sulle. Pyydä niitä kivoja valkotakkisia tuomaan sun lääkkeet. Ei ole mitään mahdollisuutta, että olisit muualla kuin suljetulla. Etsi joku muu kanava maailmanvihasi purkamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä. Myrtsinaama on tylsä kuin mikä ja muiden siivellä ratsastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena edelleen aamulla kehui Kirsiä ja toivoi tämän paluuta. On kyllä mennyt maku Milenasta.
Niin ja illalla puhui Sallalle miten hyvin klikkasivat Kirsin kanssa ja olivat niin samanlaisia, tiesivät heti mitä toinen ajattelee jne.
Milena lähtee varmasti Heidin kimppuun. Nimittäin kun eilen illalla höpisivät sohvalla, Milena oli kuulemassa kuinka Heidi hehkutti, että Sallan valitseminen yleisön ykkössuosikiksi oli hänen viikkonsa kohokohta ja hän ei ole tyyliin ikinä aiemmin ollut noin onnellinen talossa. Heidi puhui myös kuinka nyt on uusi alku ja ilmapiiri on puhdistunut. Milena ollut varmasti käärmeissään.
No eipä tuo omakaan tyylisi kirjoittaa täällä keskustelupalstalla ole millään tavalla asiallista. Näin sivusta katsojana.
Ei se tietenkään silloin ole, kun pilkka kohdistuukin sinuun. Huomattu on.
Eli Laura ja Miikka ovat ensimmäiset päälliköt? Ratkesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä. Myrtsinaama on tylsä kuin mikä ja muiden siivellä ratsastaa.
Höpö. Noi luottaa Lauraan. Hiljasissa vesissä ne kalatkin kutee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä tuo omakaan tyylisi kirjoittaa täällä keskustelupalstalla ole millään tavalla asiallista. Näin sivusta katsojana.
Ei se tietenkään silloin ole, kun pilkka kohdistuukin sinuun. Huomattu on.
Muutamia kertoja olen myös pyytänyt ystävällisempää keskustelua ja minutkin on haukuttu täällä siitä hyväksi vammaiseksi jne.
Lauraan olisi pitänyt keskittää toisen puolen äänet ja Miikka taitaa johtaa parilla äänellä. Sofia Tuulaa iänesti, hukkaan meni