Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Taloon ei tarvita kunnon tai oikeita miehiä vaan lisää outouksia!
Toivottavasti saadaan se ylipainoinen ja maa*anmuuttovastainen äijä.
Jos Kirsi, Tuula tai joku muu olisi yhden kerran tehnyt jotain katsojien mielestä väärin, niin ei siitä jatkuvasti puhuttaisi.
Mutta kun niitä väärintekoja on ollut vaikka kuinka paljon, niin kertoo se jotain noista ihmisistä.
Lopll kirjoitti:
Lopll kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsi Järvilehdon mukaan onkin hieman epäkorrektia sanoa, että menkat olisivat vain naisten juttu.
(Menkkamusikaali on Kirsi Järvilehdon esikoiskäsikirjoitus ja -ohjaus.)
Lähde YLE.
No niin , eli takaoven kautta päästy taloon. Noi alan piirit on sen verta pienet että en usko että tavishaun kautta pääsi.
Koko BB:n idea on että sinne pääsee taviksia. Nyt siitä on tullut jonkinlainen minijulkkisten promopaikka.
Eli mediaihmisiä ovat ainakin Kirsi, Aleksi, Reeo, Sofia ja Mia. Onko vielä muita paljastunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku nyt vihdoin ja viimein kertoa mikä ton heidin ongelma on? Tommosta ihme "hikkaa" aina välillä. Ei edes oikeaa hikkaa vaan ääni joka kuuluu, kun yrität ns. Hikata. Typerää
Tic ja ei voi sille mitään.
Heidi ite sanoo hikaks mutta eihän kellään hikkaa ole joka päivä monta kertaa. Ei mua kyllä häiritse yhtän.
Heidi on mun suosikki, mutten oo vielä onnistunu huomaamaan sen hikkakohtauksia.
💕
Sofiakin sai trans ajatuksensa luonnosta eikä sille voi mitään.
Kahvinkeitinäänestys avautuu BB:n virallisille sivuille, jahka saavat vekottimensa valmiiksi.
Malttia!
Missä se ylipainoinen viipyy?
Ei ole Reeokaan oikeasti baalea, juurikasvu jo paistaa. Noloa.
Hyi tuota korkokenkämiehen ääntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku nyt vihdoin ja viimein kertoa mikä ton heidin ongelma on? Tommosta ihme "hikkaa" aina välillä. Ei edes oikeaa hikkaa vaan ääni joka kuuluu, kun yrität ns. Hikata. Typerää
Tic ja ei voi sille mitään.
Heidi ite sanoo hikaks mutta eihän kellään hikkaa ole joka päivä monta kertaa. Ei mua kyllä häiritse yhtän.
Heidi on mun suosikki, mutten oo vielä onnistunu huomaamaan sen hikkakohtauksia.
💕
En mäkään. Heidi vois kyllä voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos Kirsi, Tuula tai joku muu olisi yhden kerran tehnyt jotain katsojien mielestä väärin, niin ei siitä jatkuvasti puhuttaisi.
Mutta kun niitä väärintekoja on ollut vaikka kuinka paljon, niin kertoo se jotain noista ihmisistä.
Vanhan sanonnan mukaan ensimmäinen kerta voi ollakin vahinko, mutta toinen on jo tapa.
Ei koira karvoistaan pääse - edes BB-talossa.
Liian pitkä esitys. Ei jatkoon.
Karvista ei kiinnosta vattuakaan tuo noitten esitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kukaan täällä pysty varmuudella kertomaan, vai tyhmäkö olet? Sun täytyy kysyä heidiltä itseltään. Typerää edes miettiä tuollaista.
Talossa on tosiaan monenlaista tallaajaa, turha kuitenkaan hyökätä kimppuun jos kysyy miksi joku vinkuu kuin pistetty sika. Pakostihan siinä ajattelee, että ihmisellä joku hätä.
Minuakin solvattiin, kuinka olen raaka ja pilkkaan sairasta ihmistä. Miksi mennä taloon, tuon taudin oireet pahenevat jännityksessä, BB talo on huono valinta mistään taudista toipumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mathiaksen mielestä niiden, jotka eivät juo kahvia pitäisi luovuttaa ja antaa voitto kahvia juoville.
Onkohan tolla HIV. Naama paiseita täynnä. Eivät normiaknelta näytä.
Eikö se paise/reikänaama ole miikka nimeltään? Se linnunpelättimen näköinen.
Joiko Allu oikeasti tuota kahvia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän Sallassa ärsyttää muita?
kontrollifriikki
Ja bakteerikammoinen tai ainakin erittäin tarkka tietynlaisesta siisteydestä - ja jota varmasti ahdisti esim. Kirsin huolettomat puheet seksitaudeista (juu tosi kiva juttu noi klamydiat ja kondyloomat, ihan ovat flunssiin verrattavissa) ja ruokapöydällä istuskelut.
Itselläni pää räjähtäisi päivässä siisteysintoilijan kanssa, kun olen homssantuura, mutta nuo seksitautijutut ja ruokapöydällä pyllimiset menee jopa minun maailmassani voi yökytys - kategoriaan, vaikken nyt sentään ahdistu sellaisista.
Hae apua pakkomielteiseen kirsivihaasi, vammainen kiusaaja ja valehtelija. 🥱
Näytät ahdistuvan pakostikin, kun jankutat samaa sivutolkulla.Hae apua... Luulen ettei ole kyse yhdestä ihmisestä joka on kirjoittanut, epäilen että 99 % ihmisistä on ko mieltä. On normaalia kiinnittää tuommoiseen kehuskeluun? seksitaudeista ja likahousuissa istumiseen ruokapöydällä ja ruokatasolla jossa sen jälkeen leivotaan?
En ole nähnyt Kirsiä työtasolla tai ruokapöydässä istumassa, jos istuu tuotannon tulisi puuttua pikimmiten asiaan. Iso lauma ihmisiä, jopa seksityöläisiä yhteisissä sanitteettitiloissa, hygieniaan tulisi kiinnittää eriyistä huomiota. Kaukaa katsoen näyttää hieman homsuiselta, miesten sama ruutupaita usein yllään.
Kyllä, useita kertoja on istunut ruokapöydällä, nähty 24/7:ssä, vaikka harvakseltaan tuota seuraan.
Eikö ole aika jännä, ettei itse talon asukkaita tunnu haittaavan, mutta yksi hullu talon ulkopuolelta on kehittänyt asiasta pakkomielteen itselleen? 😂
Talon asukkailla ei olekaan käytöstapoja, täällä on kyllä useampi kuin yksi huomauttanut asiasta. SAMOIN BB!
Samassa kirjeessä kun tuli kiroilukielto, huomautettiin pöydällä istumisesta!
Vahinko, ettei Kirsiä sakotettu, istui useaan otteeseen huomautuksen jälkeen. Siitä olisi voinut vähentää kaupparahaa ihan erikseen mainiten, mutta kun ei. Päinvastoin Kirsiä kiiteltiin salatehtävän onnistumisesta ja 150 egen potista.
Tuotannon suosikki :(
Eli koska koet olevan tuotannon suosikki, on sun inhokki ja siksi spämmäät kirsivihaasi 24/7?
Oletko huomannut, että kehität helposti pakkomielteen jostain julkisuudessa olevasta henkilöstä? Siihen on apua saatavilla, kun vaan uskaltaa rohkeasti ottaa asian esiin hoitavan henkilöstön kanssa.
Täällä ja muualla netissä on aikalailla meitä kirsivihaajia, mahdatko nyt vainoharhoissasi kuvitella että joka kirsikommentin takana on sama tyyppi.
Psykoosit tulilla?
Kannattaa katsoa 24/7 niin ei tule niin yllätyksenä tuon demoniämmän vihaajien määrä sitten tuonnempana.
Jos voisi äänestää inhokkia pihalle, kirsin palkki räjäyttäisi katosta läpi.
T. Eri kirsivihaaja kelle tossa kommentoit
Aikamoinen takkuipesä tuolla yhdellä ihmisellä. Selvästi värjää ja suoristaa pesää ja tuossa tulos.
Pitkäveteinen tuo eka esitys. Hyvä kun loppui.