Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei jaksa enää tätä tämän kauden limbo-bigbrotheria, yrityksistä huolimatta. Minun katsomiseni loppuu tähän.
Ovesta lappaa "hoono soomi" -porukkaa, jonka puheita tulkitakseen joutuu todella pinnistelemään. Tämäkään ei riitä, vaan talon kantasuomalaiset asukkaat kunnostautuvat hekin "ketä ketä niinkön niinkön" -suomella. Eikä siinä vielä kaikki, vaan itse Big brotherkin on väännetty ihmmeelliseksi robottiääneksi, jolla ei ole suomen kielen lausumisen ja intonaation kanssa mitään tekemistä. Näyttää myös siltä, että tämä mongerrus tarttuu. Jo parissa viikossa moni asukas on alkanut kääntyä itsekin tähän mongertamiseen.
Mikä on Nelosen tarkoitus tällaisella? Globalisaatio? Kansojen sulatusuuni? Pisa-tulosten äidinkielen osuuden romahtaminen? Olemme Suomessa!
Miten paljon voi aliarvioida katsojia, että suoltaa tällaista siansaksaa illasta toiseen. Tämä on täyttä kuraa.
No hyvä ihminen, älä katso sitten.
Tulitko kysymään lupaa täältä?
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei jaksa enää tätä tämän kauden limbo-bigbrotheria, yrityksistä huolimatta. Minun katsomiseni loppuu tähän.
Ovesta lappaa "hoono soomi" -porukkaa, jonka puheita tulkitakseen joutuu todella pinnistelemään. Tämäkään ei riitä, vaan talon kantasuomalaiset asukkaat kunnostautuvat hekin "ketä ketä niinkön niinkön" -suomella. Eikä siinä vielä kaikki, vaan itse Big brotherkin on väännetty ihmmeelliseksi robottiääneksi, jolla ei ole suomen kielen lausumisen ja intonaation kanssa mitään tekemistä. Näyttää myös siltä, että tämä mongerrus tarttuu. Jo parissa viikossa moni asukas on alkanut kääntyä itsekin tähän mongertamiseen.
Mikä on Nelosen tarkoitus tällaisella? Globalisaatio? Kansojen sulatusuuni? Pisa-tulosten äidinkielen osuuden romahtaminen? Olemme Suomessa!
Ensimmäinen ja taisi olla toinen kausi hyvä, jolloin katsoinkin BB: tä lähes aamusta iltaan,
ei ollut talossa suomenkieltä taitamattomia, eikä muualta suomen rajojen ulkopuolelta tulleita.
Välillä on kuin ulkomaan Bb:tä katsoisi. Suomi ei näköjään enää ole suomi.
Miten paljon voi aliarvioida katsojia, että suoltaa tällaista siansaksaa illasta toiseen. Tämä on täyttä kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Reeo taitaa olla ihan Kirsin vietävissä, tekee mitä käsketään. Miikka on enemmän perillä pelikuvioista.
Rooma hakee nyt uutta muotoaan ja selvästi alkavat nyt kasata jo aluilla ollutta voimahahmojen liittoumaa eli Reeo, Miikka, Kirsi, Nabaz ja Sofia. Jos asukkaiden sisäiset häädöt nyt loppuivat niin nuo saa aina masinoitua puppelit tulilinjalle heidän kanssaan kansanäänestyksiin. Vaikea nähdä kenenkään muun asukin olevan äänestyksissä mikään uhka. J allu ja P illu ovat ainoat joilla voi olla jotain tsäänssejä kun on äänestykset ovat mitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Tuleepa Kirsistä mieleen meidän koulun yläasteen kiusaajatytöt. Nabazin kaltainen siihen kylkeen bestikseks. Ja liehittelemään Merveä ja Milenaa, jotka yrittävät olla mielistelemällä ja muista juoruamalla roikkua mukana suosiossa.
Harmi, ettei näitä tyyppejä pystynyt silloin yläasteaikoina äänestämään ulos.
Mun elämän onnellisin päivä oli kun pääsin yläasteelta pois. En mennyt edes päätösjuhlaan vaan hain torkkarin kun ne oli ohi. Aatelkaapas jos työelämässä joku tönisi sua, piilottelisi sun tavaroita, haukkuisi ym...Poliisijuttuhan se olisi tai ainakin lopputili tekijälle.
Koulussa se on monelle arkipäivää eikä sille välttämättä tehdä mitään.
Onneksi oma lapsi sai käydä koulunsa rauhassa ja oli kavereita.
Miksi Kirsi ei voi olla hiljaa hetkeäkään? Nabazin sanoin... ma tulla hulluksi, mulla tulla migreeni.
humpsis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleepa Kirsistä mieleen meidän koulun yläasteen kiusaajatytöt. Nabazin kaltainen siihen kylkeen bestikseks. Ja liehittelemään Merveä ja Milenaa, jotka yrittävät olla mielistelemällä ja muista juoruamalla roikkua mukana suosiossa.
Harmi, ettei näitä tyyppejä pystynyt silloin yläasteaikoina äänestämään ulos.
Mun elämän onnellisin päivä oli kun pääsin yläasteelta pois. En mennyt edes päätösjuhlaan vaan hain torkkarin kun ne oli ohi. Aatelkaapas jos työelämässä joku tönisi sua, piilottelisi sun tavaroita, haukkuisi ym...Poliisijuttuhan se olisi tai ainakin lopputili tekijälle.
Koulussa se on monelle arkipäivää eikä sille välttämättä tehdä mitään.
Onneksi oma lapsi sai käydä koulunsa rauhassa ja oli kavereita.
Pari kolme joita en hyvällä muista kouluajoilta on mullan alla. Ainakin yksi oli narkkari. Eipä surettanut.
Vierailija kirjoitti:
Saako Tuula taas kilarit?
Vai tekarit?
Mä en taida olla nähnyt kertaakaan että Kirsi osallistuisi normaaliin keskusteluun. Aina vaan puhumassa paskaa. Mutta kyllä tuotanto pitää huolen (muuttamalla ääniä) että Kirsi jää taloon jauhamaan paskaa muista.
Muistatteko pari vuotta sitten, kun Ella lähti talosta, miten ilmapiiri vapautui huomattavasti. Sama tapahtuisi nyt, jos Kirsi ja Reeo lähtisivät talosta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en taida olla nähnyt kertaakaan että Kirsi osallistuisi normaaliin keskusteluun. Aina vaan puhumassa paskaa. Mutta kyllä tuotanto pitää huolen (muuttamalla ääniä) että Kirsi jää taloon jauhamaan paskaa muista.
Pitäisi saada äänestykseen vain kaksi että tuo K saadaan ulos. Nytkin Tuula putoaa melko varmasti.
Kirsi niin ylimielinen saa lähteä sunnuntaina!!
Salla kun pääsis ekana turvaan!!! Sitte jäis Matias, Tuula ja Kirsi ja heistä Kirsi tippuis.
Tuulan saa myöhemmin pois.
Vierailija kirjoitti:
Tuotantoko muka manipuloisi ilkeän ja pahantahtoisen, muista pelkkää pahaa selän takana puhuvan kiusaajan selviämään joka häätöäänestyksestä, saamaan kaiken haluamansa ja näyttämään tv-koosteissa hienolta asukkaalta, joka ansaitsee voittaa?!
Eikun hetkinen... onkos tämä jo nähty :DD
Vierailija kirjoitti:
Jonain päivänä hän marmatti, kun oli yritti keskustella sukupuolitaudeista, kun Salla heitti läppää, että olipas arkaluontoinen aihe. Eli jos Kirsi jostain aiheesta keskustelee, siitä näköjään riittää mouruamista sitten myöhemmin.
Mitä Kirsi tekee työkseen? En kyl haluis häntä työkaveriksi /: aika bullshit muija.
kahden psukologinen lapsi on tollanen narsistisia piirteitä omaava?
Onko näillä siis ollut joku kilpailu vai onko vasta tulossa? Kirsi tuolla taas kitisee, että hän joutuu aina epäreilusti häätöön, mutta eikö hän nyt ihan reilusti nimeämispisteillä sinne joutunut.
Nyt puhuu tuolla ulkona, että tämä kostautuu Lauralle ja Mervelle. Hyi hitto, miten ylimielinen k-pää.
Vierailija kirjoitti:
Kirsi niin ylimielinen saa lähteä sunnuntaina!!
Salla kun pääsis ekana turvaan!!! Sitte jäis Matias, Tuula ja Kirsi ja heistä Kirsi tippuis.
Tuulan saa myöhemmin pois.
Kirsi oli jo kerran häädössä ja sen jälkeen on tullut valtava vyöry komentteja, joissa harmiteltiin ettei tajuttu äänestää muita jäämään taloon jotta saadaan Kirsi ulos. Noh, nyt on uusi mahdollisuus eli ääniä kaikille muille paitsi Kirsille. Olisi hauska nähdä, tajuaisiko Tuula muuttaa tyyliään vai jatkuisiko sama uhriutuminen ja ylimielisyys jatkossakin.
Hirveää juonittelua, pöydällä istumista ja ihme sössötystä hänen todella epämääräisellä äänellään. Välillä ei saa mitään selvää mitä hän puhuu 😂