Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
20081/100630 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cam2 klo 12.30 kirjoitti:

- Mä haluun ton yhden pois täältä, mä en tykkää miten hän manipuloi ihmisii..

Jos mä onnistun hänet voittamaan ja onnistun hänet laittamaan sinne niin mä tiedän että tääl on muitakin, esim. uudet, jotka haluu hänet pois, koska tietää millanen vastus hän on. Nii mä laittasin K:n, N:n ja T:n ja toivon ett K lähtis koska mä tiedän ett uudet on mun puolella siinä.

K on aina oikeessa ja muut väärässä, se kääntää sen niin.

(Eli Heidi puhui Kirsin käytöksestä ja "tulevasta keskiviikkokisasta")

Ei ole enää mitään ke kisoja jos olen oikein ymmärtänyt.

Vierailija
20082/100630 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettikö Reijo Rooman antamalla äänen Rusulle?

Ei pettänyt, ainakakaan Rusun mielestä, kavereita ovat yhä.

Ei Reeo tuossa tilanteessa olisi voinut tehdä muuta, tiesi et Rusu lähtee kun Santeri niin haluaa. Ja muutenkin ärsyttää tuo jatkuva Rooman molliminen jopa koosteessa juontajien/vieraiden taholta. Kyllä siellä kieroillaan/pelataan kovilla ihan noiden muidenkin taholta, kuten Kirsi ja Marve, joka vielä nimittelee Reeoa.

Katsoin äsken vasta eilisen koosteen (seuraan 24/7), niin siinäkin Aleksia näytettiin hyvässä valossa ja Miaa, kun menivät Rusua lohduttelemaan ja itkemään. Kyllä se Miikka siellä ekana oli ja halailivat ja itkivät Rusun kans yhdessa, samoin Reeo, mut eipä niitä näytetty eli Aleksi sai sädekehän, en siedä häntä ollenkaan, kiero koko tyyppi.

Mitä ihmettä? Ne roomalaisten haikeat jutustelut oli parasta ja inhimillisintä antia tällä kaudella, ja niitä ei nyt näytetty koosteessa ollenkaan? Millun ja Aleksin vastaavat taas jotenkin täysin feikkejä, vaikka Rusun kanssa tulivatkin toimeen. Aleksi on vain pelannut tuolla ja innoimpana ollut hajottamassa Roomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20083/100630 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millu on Pielavedeltä kylläkin ja Tuula Polvijärveltä

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä murre Mialla oli eilen ja esitti hyvin, savoa kai ja Tuula mitähän murretta se on. 

Mia on kotoisin Kiuruvedeltä joten ihan aitoa Savvoo se oli. Tuulankin kuulosti ihan oikealta.

Vierailija
20084/100630 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita ei ollenkaan koetella. Tehtävät helppoja. Ulos vaan laavulle niin karsiutuu nössöt tai koko päiväksi ompelemaan.

Vierailija
20085/100630 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahah sofia saanut noottia isoveljeltä kun levitti ala-arvoisia juoruja

Mitä juttuja levitti? 

Että tuo uusi Karvan muka runkkasi hänelle suihkussa aamulla vaikka todellisuudessa luultavasti ähki koska kylmää vettä. Sofia tossa aamupäivällä kävi tästä juoruamassa parille ja isoveli käskytti Sofian ja kaikki kelle oli juorunnu puhutteluun että nyt stop. Oli vakavailmeisiä naamoja kun tulivat ulos isoveljen puhuttelusta.

Kenelle juorusi

Suurimmalle osalle. Mutta Sofia, Mathias ja Milena alkoi lynkkaamaan keskenään jostain seksuaalisesta häirinnästä. Isoveli pyysi nämä kolme plus Karvanin neuvotteluhuoneeseen käymään tilanne läpi. Ilmeisesti mitään ei ollut oikeasti tapahtunut, oli vaan kylmää vettä jonka takia puhisi suihkussa.

Sofia oli ihan naama v*tuillaan kun tuli ulos puhuttelusta ja Milena vähän helpottunut kun luuli ekaksi että kyse oli jostain että kotona olisi tapahtunut jotain, mutta onneksi olikin vaan tuosta "väärinkäsityksestä"

Sofia valehteli aika vakavasta asiasta, tuollainen ei ole ok.

Ja tämän jälkeen isoveli pyysi jokaisen erikseen pk huoneeseen kertomaan tilanteesta että ei ole totta jotta kaikki eivät pitäsisi Karvania runkkariahdistelijana. Soffe oli ehtiny räkättäen juoruamaan tästä melkein kaikille. Mathias ja Milena hiffas että toihan on ahdistelua ja siitähän Sofia sai sitten tulta alleen, että kyllä tämähän oli seksuaalista häirintää. Ennen sitä vaan ilkkuen räkätti.

Joo, ehkä se kuulosti siltä kun joku puhisee kylmässä suihkussa, mut et sä nyt sen perusteella mee tollasta paskaa levittämään. Jos oli oikeasti ahdistunut niin olis mennyt suoraan pk kertomaan isoveljelle, mutta sillon ei olisi päässyt nauraen ilkkumaan toista.

Vierailija
20086/100630 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Megabileet. Viinaa, wiskiä ja kaljaa. Ja musa soi !!

Vierailija
20087/100630 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sainio/ kooste on edelleen mukana

Vierailija
20088/100630 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi päättää, Kirsi puuttuu kaikkeen, Kirsin pitää tietää kaikki, Kirsi sanoo viimeisen sanan ! Kirsi on ihan vit¤#¤ ärsyttävä !

Vierailija
20089/100630 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusiko karvan, että sofi olisi lähtenyt kimppaan

Vierailija
20090/100630 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kunnon taklaus.

Vierailija
20091/100630 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko oikeasti tänään bileet vai toivoiko joku vain?

Vierailija
20092/100630 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cam2 klo 12.30 kirjoitti:

- Mä haluun ton yhden pois täältä, mä en tykkää miten hän manipuloi ihmisii..

Jos mä onnistun hänet voittamaan ja onnistun hänet laittamaan sinne niin mä tiedän että tääl on muitakin, esim. uudet, jotka haluu hänet pois, koska tietää millanen vastus hän on. Nii mä laittasin K:n, N:n ja T:n ja toivon ett K lähtis koska mä tiedän ett uudet on mun puolella siinä.

K on aina oikeessa ja muut väärässä, se kääntää sen niin.

(Eli Heidi puhui Kirsin käytöksestä ja "tulevasta keskiviikkokisasta")

Ei ole enää mitään ke kisoja jos olen oikein ymmärtänyt.

Ikävä kyllä näin kai on. Muuten aivan loistava peliliike, mutta voisihan Heidi koota joukot tuohon suunnitelmaan myös sunnuntaihäätöihin, jos vaan säilyy talossa. On nimittäin talon ilmapiirin ja ohjelman kiinnostavuuden kannalta ainoa pelastava tekijä, itse en jaksa Kirsin kaltaista ihmistä oikeassa elämässä saatika telkkarissa. Onneks tv:n voi aina sulkea :)

Vierailija
20093/100630 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ton Soffen muna tunnu Naben sylissä istuessa? Voi ihmetellä ku käsittää, Nabbe siis.

Vierailija
20094/100630 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko oikeasti tänään bileet vai toivoiko joku vain?

Ei. Tänään on illalla huutokauppa ELLEI huutokaupassa ole bibiksiä tarjolla. Mutta en usko, että kaikille on ainakaan.

Vierailija
20095/100630 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks ton Soffen muna tunnu Naben sylissä istuessa? Voi ihmetellä ku käsittää, Nabbe siis.

Mä tule hullu.

Vierailija
20096/100630 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulan ja Naben luonteet näkyy tässä kisassa taas. Ahneita ja itsekkäitä.

Vierailija
20097/100630 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa tietääkö Nabaz vai ei. On jotenkin sen oloinen, että en usko tietävän.

Vierailija
20098/100630 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljo kukin on kahminut rahhoo?

Vierailija
20099/100630 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabaz kyllä aika ärsyttävä tässä tehtävässä taas.

Siellä ne ahnaat ja ilkeät Rooman pojat yrittää ehdottaa reilua peliä rahamaatilla, mut ei kelpaa kiltille Nabelle nyt tämä ollenkaan.

Vierailija
20100/100630 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti tuntuuhan se. Sofialla ei ole oikeat tissit, ne on muovista tehdyt.  

Ei sillä ole mitään naisellista, on kasvattanut pitkän tukan.

Niin, eihän se ole edes oikea sofia, vaan feikki, koska on oikeasti santeri. 

Ketju on lukittu.