Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Heidi häiritsee muita puhumalla. ULOS
Missä kohtaa otti pöydästä tukea?
Transuhu*ra haluaa taas huomion itseensä mölyämällä. Ei osaa olla hetkeäkään hiljaa eikä kunnioittaa toisia.
Pelaajaporukka on jo aivan tympääntyneitä ja vähän hädissäänkin, kun hyvää tv-aikaa menee ihan muihin kuin heihin. Heti valokeila katsomoon, hei mäkin olen täällä, eikä noin viihdearvoltaan nolla Aleksi ja Heidi. Täällä on sentään KirSika ja Santeri ja Tuula! On viihdearvoa ihan v'dusti hei.
Ai niin ja Nabbe, meinas melkein unohtua koko 'persoona', kun se ei ole ollut minuuttiin äänessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä yleisö. Heidi on rauta hermo.
Heidi on mun suosikki. Nuorin noista, ja tosi sisukas näissä haastekisoissa. Harmittaa, että Kirsi ottanut silmätikukseen, ja yrittää saada häädetyksi talosta.
Ei kuulu suosikkilistalle, mutta pirun sitkee. Yleisö kyllä sikailee. Soffe, Kirsi...
Helvetin sohvi hiljaa kirsikin. Häiriköivät
Aleksi on niin ajattelevainen, ihana mies
Elä luovuta heidi olet paras. Törky sakki huutelee
Taas on palstalla valittu inhokit joita on alettu nimitellä ikävästi. Tämä tapahtuu jokaisella kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Pelaajaporukka on jo aivan tympääntyneitä ja vähän hädissäänkin, kun hyvää tv-aikaa menee ihan muihin kuin heihin. Heti valokeila katsomoon, hei mäkin olen täällä, eikä noin viihdearvoltaan nolla Aleksi ja Heidi. Täällä on sentään KirSika ja Santeri ja Tuula! On viihdearvoa ihan v'dusti hei.
Ai niin ja Nabbe, meinas melkein unohtua koko 'persoona', kun se ei ole ollut minuuttiin äänessä.
Näinhän se on, huomiohuo*ia koko katsomo täynnä ja nyt ovat kauhuissaan kun huomio ei ole heissä vaan "viihdearvottomissa".
Toivottavasti Heidi voittaa. Ei jaksa kuunnella muiden mesomista.
Vierailija kirjoitti:
Taas on palstalla valittu inhokit joita on alettu nimitellä ikävästi. Tämä tapahtuu jokaisella kaudella.
Ovat aivan itse ansainneet liikanimensä ilkeällä käytöksellään.
Vierailija kirjoitti:
raasut ei pääse juonittelemaan
Kuka siellä korkuu kuin hevonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä yleisö. Heidi on rauta hermo.
Heidi on mun suosikki. Nuorin noista, ja tosi sisukas näissä haastekisoissa. Harmittaa, että Kirsi ottanut silmätikukseen, ja yrittää saada häädetyksi talosta.
Naiskateus...itse on patukka eikä pärjää...
Vierailija kirjoitti:
Kuka siellä korkuu kuin hevonen.
Siis korskuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat aivan itse ansainneet liikanimensä ilkeällä käytöksellään.
Kukaan ei ansaitse haukkumista ja haukkumanimiä.
eikö noiden pitänyt istua penkeillä`? rankkua