Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Kyllä täytyy toivoa et kisan vie joku Rooman ryhmästä. Ja pistää Kirsin häätöön.
Nyt Kirsi jo on päättämässä siitä, kuka ansaitsee voittorahat. Aleksi ei antaisi voittoa kärmekselle, Kirsi komppaa, et tosiaan ei kierolle tai mulkukke voittorahoja. Tää menee farssin puolelle, ellei olisi jo psykoottista.
Kyllä niin olen kyllästynyt tuon kirsin kieroiluun. Viimesen päälle vastenmielinen persoona. Ulos talosta heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuolla ovat muutkin panneet kuin Ella. Mutta totta kai Ellan kohdalla se on väärin.
silloin kun Arttu oli muka Ellan päällä niin mua inhotti. Ei tapahtunut mitään kai. Enkä ymmärrä miten se voi tapahtua , jaa no.....punastun
Kai se oli pettingiä jolla haluttiin vain herättää huomiota ja Ella kulki tarhaisia pöksyjään esitellen.
Kyllähän Eetu otti suihin Artulta siellä sviitissä, Artun muhkea mela vilahti täydessä juhlakunnossa. Mutta eipä osannut Arttu ajatella seurauksia, joutui muuttamaan pois Oulusta kun meni maine.
asuuko nyt oliko Jyväskylä ja naisen kanssa asuu.Arttu teki pölöhösti. Arttu on valmis Insinööri.
"Naisen" kanssa. Juujuu. :)
Vierailija kirjoitti:
Reeo on kova peluri hyvässä mielessä, tietää että peli on peliä. Ei mene henkilökohtaisuuksiin, vaan haluaa vain luoda luotettavan liiton, jolla enemmistö.
Reeo ei vaan ottanut sitä huomioon että 90% asukkaista on lampaita, jotka itkee pelaamisesta vaikka itse pelaa paljon rumemmin.
Reeo voisi olla noiden parikymppisten faija. Siinä onkin se oleellinen ero Kirsin ja Reeon välillä - toisella jo elämänkokemus puhuu puolestaan, kun taas toisella vasta aivotkin kehittyneet maksimiinsa. Reeoa kunnioitetaan iän ja karisman yhdistelmän puolesta eikä hänen täten tarvitse alentua ylentämään itseään, mitä Kirsi tekee tuolla jatkuvalla syötöllä. Reeo pelaa sääntöjen puitteissa muita sekä peliä kunnioittaen samalla kun Kirsi siirtelee maalitolppia mielensä mukaan. Kumpi on mukavampaa seurattavaa?
Vierailija kirjoitti:
Kirsi itkee kuinka rooma kohtelee ihmisiä talossa :DD Ei luoja kuinka tekopyhää tuo hänen touhu, ei tätä pysty kohta katsomaan.
Oli pakko sulkea tuo kamera, ku tuntu että alan voimaan fyysisesti pahoin ku kuuntelen tuota Kirsiä
Noi Kirsin puheet kundeille. Onko toi enään normaalia pelaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuolla ovat muutkin panneet kuin Ella. Mutta totta kai Ellan kohdalla se on väärin.
silloin kun Arttu oli muka Ellan päällä niin mua inhotti. Ei tapahtunut mitään kai. Enkä ymmärrä miten se voi tapahtua , jaa no.....punastun
Kai se oli pettingiä jolla haluttiin vain herättää huomiota ja Ella kulki tarhaisia pöksyjään esitellen.
Kyllähän Eetu otti suihin Artulta siellä sviitissä, Artun muhkea mela vilahti täydessä juhlakunnossa. Mutta eipä osannut Arttu ajatella seurauksia, joutui muuttamaan pois Oulusta kun meni maine.
asuuko nyt oliko Jyväskylä ja naisen kanssa asuu.Arttu teki pölöhösti. Arttu on valmis Insinööri.
Työkseen Arttu Liimanaama tyhjentää ihmisten asuntoja.
https://www.hameensanomat.fi/kaupunkiuutiset/hamptonissa-puhutaan-muist…
Jos tuo kirsi meinaa vielä kauankin tuolla niin ihan pilalla koko bb. Tuo kieroilu niin tylsää kuunella. Ei niikun mitään järkeä. Pläpläplää.
En pysty enään yhtää katsomaan ja kuuntelemaan kirsiä. Onneksi voi vaihtaa toisen kameran.
Kirsi on läpeensä paha ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuulaa on naamasta kiristetty niin paljon ettei saa suutaan kiinni, aina ruokapöydässä puhuu ruoka suussa ja massuttaa suu auki, yök.
Se esittelee uusia laminaattejaan, onhan niitä 3 vuotta restauroitu.
Voisit kertoa miksi. Tuula kaatui ja hampaat särkyi.
Implanteillakin hoituu vuodessa. Taisi mennä ylähuulikin kun suu ei mene edes syödessä kiinni.
Miksi kaatui? Leikki teinipissistä ja sammui betoniporsaaseen?
Ärsyttävä ämmä.
Sehän kertoi, että kaatui pyörällä.
Onko nuo käärmeen äijät noin yksinkertaisia?
Vierailija kirjoitti:
Liitot:
Rooma
Käärmeet🐍
Hyljeksityt💀
Onneksi sieltä on vielä muutama uusi asukki tuloillaan, että tilanne voi muuttua hyvinkin oleellisesti. Jotain ravistelevaa tuo kaipaisi.
Sormet ristiin, jotta tulijat olisivat särmikkäitä.
Miksi bb näyttää tuon käärmeen kieroiluja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi Arttu, Arttu , olisi ollut mun yksi lemppariasukkaita kautta aikain, mut meni tyrimään pelinsä täydellisesti. Ei se naiskentelu, siitä vaan, mutta että talon inhottavimman, tympeimmän, ilkeimmän, kateellisimman tyypin kanssa, niin ei elämä. Hyvin sille Artun morsmaikulle kettuili niin Joel, mut ennen kaikkea OP. Se oli suoraa puhetta. Ei tarvinnut arvailla, että mitähän mieltä OP oli Ellasta.
Siis onko Jerry ja Aleksi aivan lampaita? Kirsi vie niitä sata-nolla. Jos su häädettäs joko Heidi tai Rusu niin Kirsi poksahtaa. Sitä ei kestä kuunnella kuinka hän junaili tän häädön.
Kirsi on symppis mussukka, Ihan väärin ymmärretty ! Mitä te kiusaatte kirsiä täällä koko ajan ?!
Vierailija kirjoitti:
Ihme irstaita juttuja noilla nyt tuolla. Ihme, että Heidikin sanoi tuohon jotakin kun vaikuttaa hyvin viattomalta ja kokemattomalta.
Sofia on koko päivän päästellyt sellasta törkysettiä, että sensuuri olis ollut paikallaan. Ei taatusti tule koosteisiin Sofiasta tältä päivältä juuri mitään.
Itseasiassa muistissa ja ajatuksenjuoksussa Tuulalla on paljonkin heikkoitta "ikäisekseen". Ei hänellä tosiaan pelaa muisti millään mittarilla. Sekoitti vielä viime viikolla Angolan Dianan Sofiaan kun tuli yllättyneenä kysymään Sofialta hänen Angola-taustastaan. Itse olen samoja ikiä ja olen sitten todella nuori. Tervetuloa ulos Tuula niin mennään yhdessä kuntoa testailemaan, liikkuvuutta ja muistia myös.