Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sivu 666 menossa.👹
Pirut lukemassa raamattua 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ristiriitaista sanoe että transina oleminen on valinta ja kukaan tervejärkinen ei sitä tee. Silloinhan pitää olla joku häiriö/sairaus. Sairaudesta ei voi ketään syyttää.
Aivoissa poikkeamaa, samoin kun homoilla. Se on jo alettu pikkuhiljaa hyväksymään et homoja ei voi/kannata yrittää eheyttää. Vielä kun saatais ihmiset tajuamaan tämä transasia. Ei kaikkea tarvi ymmärtää, tai tykätä mut pitää tulla toimeen toisten kans. Oli sit trans, homo, nainen, mies, läski, laiha, tumma, valee, pitkä, pätkä jne.
Milloin te alatte ymmärtämään mielenterveysongelmaisia? Monet näistä kuitenkin tavallisia ihmisiä ilman mitään poikkeavuuksia, muuta kuin se, että mielenterveys horjunut.
Kyllä se on ihan synnynnäinen ominaisuus ja alkaa usein jo ihan lapsuudessa nämä piirteet korostumaan. Mulla on transtaustainen veli ja hän sanoi jo ihan lapsena et hän on oikeesti poika. Nykyään 35v heteromies josta kukaan ei uskois sitä transtaustaa. Hällä ei oo mitään mielenterveysongelmia tai traumoja.
Muutenkin transsukupuolisuus ois mielenterveysongelmana aika ihmeellinen. Koska yleensä ne mahodolliset masennukset sun muut helpottaa sit kun kroppa alkaa vastaamaan omaa tuntemusta ja henkilö voi elää koko loppu elämän ilman mitään ongelmia. Eli teidän mielestä sit kropan korjaaminen vastaamaan omaa kokemusta on kuin lääke tälle mielenterveysongelmalle?
Tottakait on myös mielenterveysongelmaisia joilla sukupuoliristiriita johtuu siitä, ja yrittää hoitoihin mut eivät he yleensä pääse tutkimuksesta läpi. Heillä on ennemminkin kyse siitä et on vaikeuksia olla ittensä kans ja hyväksyä itsensä ja sit etitään keinoa vaihtamalla sukupuolta, mut se ei toimi, ja sitten transitioituvat takas. Tämä harvinainen 2% joka edes pääsee tutkimuksesta läpi väärin syin.
Minä veikkaan, että transsukupuolisuus on mielenterveydellinen ongelma. Hehän selvästi ovat totuudesta irtautuneita ja omasta kehostaankin. Ihme ettei näitä diagnosoida.
Luuletko että jonkun nimettömän vauvapalstailijan veikkaukset muuttaa lääketieteen totuuksia?
Vierailija kirjoitti:
onko nyt lauantai?
On.
Vierailija kirjoitti:
onko nyt lauantai?
On keskiviikko.
Vierailija kirjoitti:
Jess! Päästiin turvallisesti sivulle 667.😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ristiriitaista sanoe että transina oleminen on valinta ja kukaan tervejärkinen ei sitä tee. Silloinhan pitää olla joku häiriö/sairaus. Sairaudesta ei voi ketään syyttää.
Aivoissa poikkeamaa, samoin kun homoilla. Se on jo alettu pikkuhiljaa hyväksymään et homoja ei voi/kannata yrittää eheyttää. Vielä kun saatais ihmiset tajuamaan tämä transasia. Ei kaikkea tarvi ymmärtää, tai tykätä mut pitää tulla toimeen toisten kans. Oli sit trans, homo, nainen, mies, läski, laiha, tumma, valee, pitkä, pätkä jne.
Milloin te alatte ymmärtämään mielenterveysongelmaisia? Monet näistä kuitenkin tavallisia ihmisiä ilman mitään poikkeavuuksia, muuta kuin se, että mielenterveys horjunut.
Kyllä se on ihan synnynnäinen ominaisuus ja alkaa usein jo ihan lapsuudessa nämä piirteet korostumaan. Mulla on transtaustainen veli ja hän sanoi jo ihan lapsena et hän on oikeesti poika. Nykyään 35v heteromies josta kukaan ei uskois sitä transtaustaa. Hällä ei oo mitään mielenterveysongelmia tai traumoja.
Muutenkin transsukupuolisuus ois mielenterveysongelmana aika ihmeellinen. Koska yleensä ne mahodolliset masennukset sun muut helpottaa sit kun kroppa alkaa vastaamaan omaa tuntemusta ja henkilö voi elää koko loppu elämän ilman mitään ongelmia. Eli teidän mielestä sit kropan korjaaminen vastaamaan omaa kokemusta on kuin lääke tälle mielenterveysongelmalle?
Tottakait on myös mielenterveysongelmaisia joilla sukupuoliristiriita johtuu siitä, ja yrittää hoitoihin mut eivät he yleensä pääse tutkimuksesta läpi. Heillä on ennemminkin kyse siitä et on vaikeuksia olla ittensä kans ja hyväksyä itsensä ja sit etitään keinoa vaihtamalla sukupuolta, mut se ei toimi, ja sitten transitioituvat takas. Tämä harvinainen 2% joka edes pääsee tutkimuksesta läpi väärin syin.
Minä veikkaan, että transsukupuolisuus on mielenterveydellinen ongelma. Hehän selvästi ovat totuudesta irtautuneita ja omasta kehostaankin. Ihme ettei näitä diagnosoida.
Luuletko että jonkun nimettömän vauvapalstailijan veikkaukset muuttaa lääketieteen totuuksia?
Minun mielestä minä olen oikeassa tässä asiassa. Trans ihmiset ovat totuudesta irtautuneita sillä tavalla, jota voidaan pitää jo mt-ongelmana. Joku häiriö aivoissa se voi olla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa joka ei näe Reeossa mitään ihmeellistä? Varsinkaan sitä täällä toistettua karismaa. Lähinnä elähtäneen keski-ikäisen miehen, jolle on hupijuoma maistunut. Tuo hiustakkukin on kyllä epäsiisti.
Et varmasti ole ainoa .
Et todellakaan ole ainoa. Ihmetyttää kuinka vähän tuolla tunnutaan kyseenalaistavan sitä että Reeo (ja Kirsi) "johtavat" porukkaa. Ikään kuin Reeon sana olisi joku laki! En tykkää yhtään kummastakaan. Kirsiä täällä on puitu jo ihan tarpeeksi, ei mitään lisättävää, ja Reeo epäsiistin näköinen tavallinen keski-ikäinen, muka niin rock ja äijä.
Onko Daijaana vielä vessassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsiä haukutaan ja nimitellään täällä todella inhottavasti ja rajusti. Voisi hillitä ja miettiä mitä kirjoittaa. Asiansa saa sanottua ilman että menee tiettyjen rajojen yli. Ketjua on ikävä lukea kun muutama kirjoittaja on ottanut yhden asukkaan kohteekseen ja haukkuvat häntä koko ajan.
Tiedätkö, jos hän ei olisi noin ilkeä ja koulukiusaaja talossa, ja ottanut Heiduä npon ilkeästi kohteekseensa, niin hän olisikin ihan kiva likka. Hän jopa näyttäisi kauniille. Nyt se kauneus jää ilkeän luonteen alle piiloon. Kirsistä paidsaa vain pahantahtoisuus päällimmäisenä. Se ei kaunista ketään, eikä tee hyvää vaikutusta. Ihan oma vikansa, että katsojat ovat saaneet hänestä tarpeekseen.
Sinä et ole katsojat. Kirjoitat vain omasta puolestasi. Mielipiteen voi kirjoittaa myös ilman että haukkuu toista pahaksi käärmeeksi tai pahantahtoiseksi. Kukaan talon asukkaista ei nimittäin ole sellainen. Talon asukkaat voivat lukea tämän ketjun myöhemmin ja vaatia kirjoittajia edesvastuuseen. Se kannattaa muistaa.
Kylläkyllä, kunnianloukkaussyyte käärmeeksi kutsumisesta. Varmasti kannattava lakijuttu. :D
Nimittelyä ei voi millään selityksillä muuttaa hyväksyttäväksi.
Olen lueskellut näitä juttuja lähinnä naureskellen ja kuvitellen kuinka Kirsi menee ohjelman jälkeen tohkeissaan poliisiasemalle nostamaan kunnianloukkaussyytteitä häntä netissä käärmeeksi haukkuneista vaikka hän itse ei ole tehnyt muuta kuin kieroillut ja juonitellut tvssä lähes 24/7 ja panetellut muita asukkaita, mitä luulette ottaako poliisi asian käsittelyyn ja mistähän löytyisi se asianajaja joka lähtisi tuota ajamaan, ainakaan voittomielessä.
Ihan oikeesti kun ihminen lähtee moiseen ohjelmaan mukaan hänen pitää asennoitua ottamaan vastaan nettiarvostelua ja jonkinverran haukkumistakin, koska sitä tulee silloin kun itse käyttäytyy niin että antaa siihen aihetta ja katsojat provosoituu. Eri.
lollopop kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, luokiteltiinhan homouskin aikanaan sairaudeksi ja joissain uskonnollissa piireissä vieläkin. Ajat muuttuu.
kaikki muuttuu , entiselleen ei mikään jää laulun sanoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sais tuo kiroileva nainen lähteä
No mut vitttttu ku se on vitttu niin vitttun cool vitttu ku se kiroilee vitttu.
No vitttttu niinnon vitttu
Kyllähän tuo kiroilukielto olisi aiheellinen, kun tuo taustalla pyörii niilläkin, joilla on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt, eiköhän viestisi hyppää jossain vaiheessa taaksepäin sivulle 666, kunhan välistä poistetaan läjä asiattomia viestejä. 👹
Kirsikin puhuu demokraattisesti ja kun Pirkka häädettiin ei puhettakaan demokratiasta, Reoo kertoi että äännestetään Pirkka ulos ja Kirsi piti ihan itsestään selvänä. Tulos 11-1
Olis hyvä, jos ennen tämän illan lähetystä BB kutsuisi asukkaat sohville istumaan. Sitten nimeämisvideo tv:stä, eikä kukaan voisi lähteä siitä koko lähetyksen aikana pois :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä minä olen oikeassa tässä asiassa. Trans ihmiset ovat totuudesta irtautuneita sillä tavalla, jota voidaan pitää jo mt-ongelmana. Joku häiriö aivoissa se voi olla...
ja minun mielestä olen oikeassa siinä, että kuu on juustoa, mutta vaikuttaako se kenenkään muun kuin minun elämääni
Naba sooloilee tuossa tehtävässä. Ei ota yhtään hyviä vinkkejä vastaan Tuulalta. Naba melkein hermostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt, eiköhän viestisi hyppää jossain vaiheessa taaksepäin sivulle 666, kunhan välistä poistetaan läjä asiattomia viestejä. 👹
Gulp!😳
Onpas tuo Milena niin herkkä kun kosketti vahingossa liimaan. Varmaan kuolee siihen.
No, luokiteltiinhan homouskin aikanaan sairaudeksi ja joissain uskonnollissa piireissä vieläkin. Ajat muuttuu.