Jatkuva nuha ja flunssa
Minulla on nenäpolyyppi ja on muutaman kerran poistettu polyyppejä pois. Luulin, että loppuu flunssat, mutta eipä niin ole käynyt. Kait ne flunssat kuuluu tämmöiseen nenäpolyyppiin ainaisena riesana. Onko jollakin muulla tämmöinen ongelma. Flunssa tulee yhtäkkiä ja saattaa olla muutaman päivän.
Kommentit (8)
Katso vähän mitä syöt. Ratkaisu saattaa olla hyvinkin yksinkertainen
Minulla oli samat oireet, eikä pitänyt olla mitään. Lopulta löytyi kuitenkin nenäontelon syöpä. Nenäni jouduttiin poistamaan.
Onneksi nykyään löytyy kivoja, edullisia tekoneniä. Ihan Temustakin löytyy. Niitä voi sitten vaihdella tilanteen mukaan. Minullakin on useampi.
Esim. jouluna ja Nenäpäivänä käytän samaa nenää. Suvun lapsille on aina kohokohta kun Petteri punakuono saapuu paikalle.🥰🦌
Kuulostaa enemmän huonolta vastusruskyvyltä. Syötkö D vitamiinia ollenkaan?
Pese tyyny. Saatat yllättyä miten paljon auttaa. Koneeseen vaikka isossa pesupussissa tai käsin.
(Jos on jatkuvasti sama vesipullo, voi huuhtoa vaikka etikalla, jos ei kestä kiehuvaa vettä)
Vierailija kirjoitti:
D-vitamiinia olen käyttänyt monta vuotta päivittäin ja lisänä muitakin 863vitamiineja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D-vitamiinia olen käyttänyt monta vuotta päivittäin ja lisänä muitakin 863vitamiineja.
Tuo 863 oli tekstissä virhe.
Long covid? Tervetuloa puolikuntoisten kerhoon.
Eipä taida johtua polyypistä tai sen puutteesta. Jos immuunipuolustuksesi on heikko saat nuhan ja flunssan herkemmin.