Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ymmärretty, että trans ihmiset ovat hirviöitä ja yhteiskunnan vihollisia numero 1 jotka pitäisi polttaa roviolla. Ei tarvitse enää jankata siitä täällä.
Itsehän sinä spämmäät tätä hirviöviestiäsi, jonka kopioit jokatoiselle sivulle.
Täytyy kyllä sanoa että oot harvinaisen oikeessa näistä transeista, ei sillä. Jatka ihmeessä, ehkä kaikki tajuaa mitä ne on.Etpä ole yhtään terveempi kuin Sofia, jos fantasioit tappamisesta. Vielä sairaampi.
Pidä pääsi kiinni, en oo puhunut täällä sanaakaan tap pa mi ses ta.
Täällä on aika monia kommentoijia, ihan vinkiksi vaan ettet sekoile enempää.
Komppasit roviolla polttamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta tuosta noin vain hylätä lapsensa ja vielä suunnitella tappopuuhia. Psykopaatteja palsta täynnä.
On tainnut tulla arvon transaktivistin itsensä kynästä tämmöset jutut.
Minä en suvaitse transagendaa, mutta en hylkäisi lastani mistään syystä ikipäivänä, ihan sama olisiko sarjamurhaaja mukatrans tai vaikka muslimi, se on aina tärkein ihminen elämässäni jota suojelen vaikka hengelläni.
Moni, varsinkin uskovainen näyttäisi heti ovea ilman mitään mahdollisuutta selvittää asioita.
Käänsin kameraa kun en jaksanut danterin kertovan mitä hänen hepenensä painavat matkalaukussa, no eikö se oo jo toisessakin kamerassa röhnöttämässä sohvalla haukkumassa päivi räsästä muiden äärisuvaitsevaisten kanssa.
Aaaargh.
Ja virolsinen vaahtoaa jeesuksesta ja homoista.
Voi hohhoijaa.
Kunpa tuolla olis nyt edes yksi erimielinen, ei jaksais tämmöstä sateenkaari bb:tä aina, viime kausilla on ollut sentään joukossa joku vastarannankiiskikin joka on laukonut vastahankaan. Kessu ois nyt kova sana. Kessu oli ihanan tervejärkinen ja suora.
Bb:n viralliset sivut on kyllä suuri vitsi Nelosen sivuilla. Sinne tulee vain 1-2 uutista per päivä, jos sitäkään. Subin aikana uutiset päivittyi lähes reaaliaikaisesti 24/7 tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta tuosta noin vain hylätä lapsensa ja vielä suunnitella tappopuuhia. Psykopaatteja palsta täynnä.
Minä en suvaitse transagendaa, mutta en hylkäisi lastani mistään syystä ikipäivänä, ihan sama olisiko sarjamurhaaja mukatrans tai vaikka muslimi, se on aina tärkein ihminen elämässäni jota suojelen vaikka hengelläni.Moni, varsinkin uskovainen näyttäisi heti ovea ilman mitään mahdollisuutta selvittää asioita.
Varmasti, mutta enpä usko että tässä ketjussa mitään lestoja on.
Vierailija kirjoitti:
Outoa ettei keskusteluissa Nabasta koskaan kyseenalaisteta / sanota vastaan. Kaikki myötäilee.
Reeo, Heidi ja Rusu ainakin puhui eilen yöllä keskenään että Nabaksenkin maski on alkanut putoamaan. Puhuttiin siitä kuinka ilkeä hän oli Pirkalle ja kuinka kaikki Nabaksen inhokit on lähtenyt talosta.
Kyllä muutkin on alkanut varmaan tajuamaan että ei kannata päätyä hänen "päänsäryksi" vielä tässä vaiheessa.
Talossa haukutaan "vanhoja". Minulla on ikää mutta törkeää sanoa vanhaksi sellaista joka tuntee itsensä nuoreksi. Menen kohta nuorennusleikkauksiin. Toivottavasti kaikki ne, jotka leikkausten jälkeen sanoo minua vanhaksi saadaan canceloitua yhteiskunnassa samalla lailla, kuten transihmisiä solvaavat saadaan.
Oho, matthias on jo tap pa ma ssa päivi räsästä, sano että jos de tulis tuonne, hän kaivas keittiöstä veitset ja huitoi käsiään.
No, tulipa tuonkin homon oikea luonne esiin. Eilen jo sanoin että homot on usein ilkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Outoa ettei keskusteluissa Nabasta koskaan kyseenalaisteta / sanota vastaan. Kaikki myötäilee.
ehkä ne ei ymmärrä mitä se puhuu
Iso porukka juttelee laidasta laitaan asioista. Eli eivät juonittele. Kas Kirsi juonittelee. Saiko enään jutella kelle antoi äänen? Heitti Mialle : kelle sä annoit äänen. Mia vastasi ympäri pyöreesti ja eikä kertonut nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en suvaitse transagendaa, mutta en hylkäisi lastani mistään syystä ikipäivänä, ihan sama olisiko sarjamurhaaja mukatrans tai vaikka muslimi, se on aina tärkein ihminen elämässäni jota suojelen vaikka hengelläni.Moni, varsinkin uskovainen näyttäisi heti ovea ilman mitään mahdollisuutta selvittää asioita.
Varmasti, mutta enpä usko että tässä ketjussa mitään lestoja on.
Kyllä eräs kommentoi, kuinka lapsella ei olisi tuossa tilanteessa enää mitään osaa hänen elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Talossa haukutaan "vanhoja". Minulla on ikää mutta törkeää sanoa vanhaksi sellaista joka tuntee itsensä nuoreksi. Menen kohta nuorennusleikkauksiin. Toivottavasti kaikki ne, jotka leikkausten jälkeen sanoo minua vanhaksi saadaan canceloitua yhteiskunnassa samalla lailla, kuten transihmisiä solvaavat saadaan.
Kivi on kova. Vesi on märkää, ja wanha on wanha. FAKTA. ei siinä kieltäminen ja rimpuilu auta !
Vierailija kirjoitti:
Oho, matthias on jo tap pa ma ssa päivi räsästä, sano että jos de tulis tuonne, hän kaivas keittiöstä veitset ja huitoi käsiään.
No, tulipa tuonkin homon oikea luonne esiin. Eilen jo sanoin että homot on usein ilkeitä.
Miksi homot, transtyypit jne. on aina tällaisia samanlaisia. Noloa, kertakaikkiaan. Ja ovat olevinaan ainutlaatuisia. Niin naurettavaa etten edes tiedä mitä sanoisin.
Santeri ja matthias on ihan hulluja, ei oo ihan normaalia toi vihan määrä jotain räsäskää kohtaan, joka ei oo edes homoja missään haukkunut, on vaan siteetannu raamattua, omaa uskontoaan.
Miksi nämä ei vaahtoa koskaan myslimeista, jotka heittäisi heiät katolta tai irrottas päät. Ei kun joku räsänen on suuri uhka, siinä sitä suvaitsevaisuutta taas suvaisevaisilta. 😂 😂 😂
En oo minkäänsortin uskovainen, mutta yhtälailla räsäsellä on oikeus kristinuskoon ja raamattuunsa, kuin näillä sateenkaariuskovaisilla omaan uskontoonsa sadoista sukupuolista ym huuhaaseen.
Tietääkö kaikki talossa, että Sofia on mies?
Vierailija kirjoitti:
Näin itse homona olen kyllä järkyttynyt. Tuolla ei sitten kyllä ole mitään syytä valittaa jos itse saa tappouhkauksia homoutensa takia.
Kirsi taas haukkumassa Heidiä :( haluaa tämän "emännän" ihan ekana pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei noilla naruilla jaksa heiluttaa kuin pientä juuresveistä.
Feikki ällötyshän toi matiaskin sitten oli, oikein ääriliberaalin prototyyppi, kauhea valistaminen ja käännytys päällä katsojille.
Voi tota nuoruuden paloa. Huvittavalta näyttää 50v silmin.
Pidä pääsi kiinni, en oo puhunut täällä sanaakaan tap pa mi ses ta.
Täällä on aika monia kommentoijia, ihan vinkiksi vaan ettet sekoile enempää.