Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkapallon EM-Finaalissa Englanti-Saksa, kiistellyssä tilanteessa pallo ei osunut englantilaista käteen. Mitään tuomarivirhettä ei tapahtunut

Vierailija
01.08.2022 |

Englanti voitti ilman tuomarien avustusta. Olivat hyviä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi ollutkin virhe, olisivat ansainneet kerrankin tuomarien avun. Miehet hävisivät edellisen Euro cupin kun tuomarit lankesivat jokikiseen italialaisten filmaukseen.

Vierailija
2/13 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näytetään kuvassa, että muka osuisi käteen, mutta kun ei osu.

Kuva on pysäytetty "väärään kohtaan", joko pallo on jo osunut pelaajan olkapään tienoille, tai sitten on matkalla sinne, ja pomppaa takaisin maalivahdin suuntaan. Missään vaiheessa pallo ei osu käteen.

https://www.is.fi/jalkapallo/art-2000008977658.html

Näin on näppylät.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuva on pysäytetty "väärään kohtaan", joko pallo on jo osunut pelaajan olkapään tienoille, tai sitten on matkalla sinne, ja pomppaa takaisin maalivahdin suuntaan. Missään vaiheessa pallo ei osu käteen.

Näin on näppylät.

ap

En avaa viruslinkkejä.

Vierailija
4/13 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimun mielestä ne tuomarit eivät ole ilmaakaan.

Vierailija
5/13 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on näppylät.

ap

Videoita on myös "suoraan edestä" kuvattuna, miten pallo käy pelaajan olkapään tienoilla ja palaa sieltä takaisin. Lainkaan osumatta matkalla käteen.

ap

Vierailija
6/13 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningatar elizabeth2 teki voiton englannille, kuten minä tein viime kesänä italiasta jalkapallon em-kisan voittajan. Vihaajat saavat ensimmäisen sijan aina, voittajat tulevat aina toisena.

Hopea ei ole häpeä, ellei ole minun jalohopeaa jonkun käsissä, jonkun muun kuin minun kädet, mikä taas on ollut mahdollinen asia tämän "jalkapallo-ottelun" aikana.

Vierailija
7/13 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tästä kovin metelöidään pidempään, niin uskon että videotuomarit tulevat esiin, ja sanovat, ettei pallo osunut käteen. Kuten minäkin asian näin.

ap

Vierailija
8/13 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo joo. Enemmän ihmettelen miksi voittomaalin tekijä näytti noinkin pienikokoiset tissit.

Vierailija
9/13 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä käsivirhe, ja vielä selkeämpi virhe, ettei var-tarkastusta tehty. Mutta tämä kuuluu jalkapalloon ja potkupalloon näemmä myös.

Vierailija
10/13 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo joo. Enemmän ihmettelen miksi voittomaalin tekijä näytti noinkin pienikokoiset tissit.

Ihan hyvänkokoiset oli, mutta olisi miettinyt urareliivivalintaa paremmin.

Vierailija
11/13 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeä käsivirhe, ja vielä selkeämpi virhe, ettei var-tarkastusta tehty. Mutta tämä kuuluu jalkapalloon ja potkupalloon näemmä myös.

Var-tarkastusta ei tehty koska videotuomarit tarkastivat tilanteen ja totesivat ettei ole mitään tarkistettavaa.

Ei sitä huvikseen aleta mitään tarkistuksia tekemään.

ap

Vierailija
12/13 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä niin väliä kumpi voitti. Näitte sentään tuuletuksen ilman paitaa. Kyllä sen takia kannatti varmaan katsoa. Itse en katsonut mutta en seuraa muutakaan urheilua.

Vierailija
13/13 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä niin väliä kumpi voitti. Näitte sentään tuuletuksen ilman paitaa. Kyllä sen takia kannatti varmaan katsoa. Itse en katsonut mutta en seuraa muutakaan urheilua.

On aina kivempaa kun kisojen järjestäjä voittaa. Olen niin iloinen englantilaisten puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän