Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko polyesterivaatteita?

Vierailija
01.08.2022 |

Kun ovat niin nättejä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin, en ainakaan 100% polyesteriä. Ovat iholla joko kylmiä viileällä ilmalla ja kuumalla hiostavat kuin olisi muovipussi päällä. Hienhaju tarttuu niihin pysyvästi.

Pyrin suosimaan luonnonkuituja. Silkki on kaikkein ihanin materiaali iholla.

Vierailija
2/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleecetakki on mulla ja pojalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan joskus. En suhtaudu intohimolla vaatteiden materiaaleihin.

Vierailija
4/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Materiaali on tietysti ominaisuuksiltaan huono muutenkin, mutta aina tuli osteltua silri. Etätyöajan jälkeen en vain pysty käyttämään mitään epämukavaa ja kuten jo sanottiinkin, ihotuntuma on tärkein.

Vierailija
5/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Nykyään ostan tosi vähän vaatteita ja nekin jotain luonnonkuitua. Puuvillamodaali oli joskus hyvä sekoitus muttei sitäkään enää paljon näe. Vihaan viskoosiakin.

Vierailija
6/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan ostaa jos tarvitsen "kertakäyttöisiä" juhlavaatteita. Käyttövaatteet arkeen ostan aina luonnonkuituisina.

Vierailija
7/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden ystäväni joka rikas toi aikoinaan minulle kyseistä materiaalia olevat kevät housut lähes uudet. En katsonut materialin tuote selostus lappua. Sanoi on niin paljon vaateita,likaa hänelle.Mies ei tykkää ostan likaa vaateita.Olin kiitos.. Ihan onellisena puin ne päälleni seuraava päivä, siloin oli kevät. Ihoni kutisi ja hikoili. Kun illalla palassin kotia ,katsoin tuote selostus,sieltä se sytipukki löyty.Sanoin hänelle en voi housuja käytää ja syyn. Hän vastasi anna jolekin mulle,sillä samasta syystä ne sinulle annoin! Kun ihoni kutisi ja hikoili nissä.Laittoi siis ongelman kiertää sanomatta.( ps.Olen vähä varainen jolla ei varaa vaateita ostaa,joten nosti omaa satusta ole hyvä muoti housut)

Vierailija
8/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi fleecethän on suoraan hel*etistä. Mikromuovia irtoaa luontoon ellet nyt satu jossain suojapussissa pesemään.

Vierailija
9/9 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ostan, urheiluvaatteita ainakin. Vähän riippuu mihin tarkoitukseen vaate tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä