Vatsa sekaisin menkkojen lopulla, onko normaalia?
Mulla on siis _aina_ menkkojen loppupuolella vatsa sekaisin. Ei siis mitään ripulia mutta sellainen (sori mielikuvat!) vähän löysä p*ska tulee muutamia kertoja parin päivän sisällä. Onko muilla samaa?
Kommentit (30)
On ihan normaalia että tulee pehmeää kakkaa joka päivä, jopa kahdesti päivässä. En sinuna huolestuisi. Jos sun uloste on normaalisti kovaa eikä tule joka päivä, niin silloin on syytä tehdä jotain (muutoksia elintapoihin).
Todella normaalia, menkat on kyllä yks maailman vittumaisin keksintö...
Itsellä on muuten sama mut mulla se on vaan menkkojen alussa ekat päivät.
Yleensä on pahemmin ollut kaikilla naisillani. Ei ole noin vähällä päässeet myöskään äitini aikoinaan eikä siskoni.
hankala ripuli, aivan vesiripuli låhes viikon ajan. Se on uskomattoman hankalaa!
Muistan ku yks kerta väänsin ihan järkyttävän kuukautisripulin cittarin vessaan. Iski kesken kauppareissun. Sitten kun tajusin että siellä on tasan kaksi arkkia vessapaperia ja pönttö on täynnä pissaa, verta ja ripulia. Yritä sitten kauppalistapaperilla ne isoimmat sotkut pyyhkiä.
Todella normaalia. Itselläni PMS-oireena ummetus ja kuukautisten aikaan sitten toinen ääripää. Luojan kiitos kohta olen jo menopaussi-iässä.
Itsellänikin on välillä tuollaista ja myös ovulaation tapahtumahetkellä. Välillä siis tunnen mahassa kun ovulaatio ilmeisesti tapahtuu ja heti sen jälkeen pitääkin juosta vessaan. Toisaalta kärsin myös suolistosairaudesta, johon liittyvät vaivat ja kivut ovat olleet paljon pahempia. Laktoositon ja gluteeniton ruoka on helpottanut suolistovaivoja, mutta ruokavalion noudattamisella en ole huomannut olevan vaikutusta kiertoon.
Mulla ei ole ripulia mutta menkkojen ekoina päivinä tulee sellainen tosi iso ja löysä ja ihan hirveen hajunen paska.
Ei mutta pierettää ihan jumalattomasti
Menkkojen ekana päivänä meni aina suolet vikkelälle.
Joillain menee vatsa sekaisin hormoneista, voit kyllä lääkärin puoleen kääntyä jos huolettaa