Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko sinäkin hamstrannut jo purkkipapuja?

Vierailija
31.07.2022 |

Liha on pian niin kallista että vain rikkailla on siihen varaa. Sähkökin kallistuu niin että papujen keittäminen maksaa maltaita. Oletko sinäkin varautunut jo tulevaan ostamalla kaapit täyteen purkkipapuja, ennen kuin niidenkin hinnat nousee pilviin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan ostin liudan sirkkahernekeittoa. Protskua ilman lisäkustannuksia.

Vierailija
2/9 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Myös tonnikalaa, herneitä, kahvia, ym. Minulla voisi olla pieni kauppa. Kierrätän ettei vanhene. Pakastimet notkuu täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut yhden purkin papuja tomaattikastikkeessa ja pari hernaria. Kai tuossa tulee vielä jauhelihaa ostettua jos sattuu alennuksia kohdalle. Ja hirveesti makaronia. 😎👍

Vierailija
4/9 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Myös tonnikalaa, herneitä, kahvia, ym. Minulla voisi olla pieni kauppa. Kierrätän ettei vanhene. Pakastimet notkuu täynnä.

Pakastimeen en uskaltaisi ladata mitään ylimääräistä jos tulee sähkönsäännöstelyä.

Vierailija
5/9 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pavut piärrettää.

Vierailija
6/9 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakastimeen en uskaltaisi ladata mitään ylimääräistä jos tulee sähkönsäännöstelyä.

Sähkön säännöstely on vasta alkua. Kun sille tielle lähdetään, ei kestä kauaa ennen kuin sähköt katkaistaan kotitalouksilta kokonaan.

Vierailija
7/9 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse lihaa kaupasta hakea kun kohta alkaa taas hirvet mennä nurin.

Vierailija
8/9 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana tunne kun kaapit notkuvat kuivaelintarvikkeita, pesuaineita ja hygieniatarvikkeita. Vuosi eteenpäin mennään pienillä ruokakustannuksilla kun tarttee ostaa vain tuoretuotteita.

Vierailija
9/9 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräsin 50 litraa mustikkaa ja sulloin ne pakastimeen, toivottavasti ei tuu sähkökatkosia