Minua harmitti eilen kun miehen veli 22v joka asuu meillä vei 6v poikani ongelle kun he olisivat voineet käyttää päivän hyödyksi.
Esim. hakkaamalla polttopuita, kantamalla vettä kaivosta pirttiin, saunalle ja navettaan tai vahtimalla noita 6v poikaa nuorempia lapsia, jotka ovat 4v, 2v ja 10kk. Mutta kyllä tuli hyvä mieli kuitenkin kun he tulivat kalasta ja he olivat saaneet 24 isoa haukea, 14 lahnaa, 287 ahventa ja särkiäkin melkein 400 niin että meillä saatiin paljon suolakalaa talveksi jkun minä ne yötä myöten perkasin ja suolasin tynnyriin suolakalaksi ruokavarastoon talvea varten. Ja nyt tuo miehen veli on koko päivän kerännyt metsästä sieniä ja marjoja suolattavaksi ja kuivattavaksi.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Melkonen kalavale 😂
Älä palkitse tätä vakitrollia kommentoimalla, ilmoita vain viestit asiattomiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkonen kalavale 😂
Älä palkitse tätä vakitrollia kommentoimalla, ilmoita vain viestit asiattomiksi.
Pitääkö sulta kysyä lupa, mihin saa kommentoida ja mihin ei?
P. S. Sokea Reettakin tajuaa tän provoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkonen kalavale 😂
P. S. Sokea Reettakin tajuaa tän provoksi.
Tämä aloittajahan on siis palstan syöpä, nimimerkki "Kehitysvammainen mies 51 v", "Kiltti mies 41 v", "Kaisa 24 v", "Äiti 48 v" ja tuhat muuta. Mitä enemmän hän saa kommentteja, sitä innokkaammin hän sepustuksiaan tänne syytää. Sitäkö haluat?
Onko veli joku vammainen tai vajaaälyinen huollettava vai miksi asuu teillä?
Älä jaksa taas tätä yhtä ja samaa.
On kuultu sama ulina ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkonen kalavale 😂
P. S. Sokea Reettakin tajuaa tän provoksi.Tämä aloittajahan on siis palstan syöpä, nimimerkki "Kehitysvammainen mies 51 v", "Kiltti mies 41 v", "Kaisa 24 v", "Äiti 48 v" ja tuhat muuta. Mitä enemmän hän saa kommentteja, sitä innokkaammin hän sepustuksiaan tänne syytää. Sitäkö haluat?
Mulle on yks v**un hailee, mitä kukakin tänne sepustaa. Ei mun elämä sen vuoksi mene raiteiltaan.
Melkonen kalavale 😂