Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiukuttelee kun en halunnut mökkiviikonloppuna seksiä

Vierailija
31.07.2022 |

Kun illalla en halunnut ja olisin aamulla halunnut nauttia mökkiaamusta niin mies pakkasi tavarat ja sanoi kello 8 että nyt lähdetään sitten kotiin. Automatka oli pelkkää mykkäkoulua. Illalla se meni siihen siis, että mies koitti lääppiä, mutta sanoin että nyt en ole tunnelmissa niin hän vain käänsi selkänsä minulle ja hymähti, että niinpä tietysti. Olen nyt todella surullinen tästä suhteen tilasta.

Kommentit (1990)

Vierailija
741/1990 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää aloittajan toiminta on tuttua omasta ex-liitosta.

Ex-vaimosta tuli seksiä vihaava frigidi ja siksi se onkin ex-vaimo. Meillä oli seksiä ihan normaalisti 3-4 kertaa viikossa, kunnes sitten naimisiin mentyä se väheni pikkuhiljaa. Ensin jäi pois seksi viikolla (ei pysty kun on väsynyt töistä), sitten toinen viikonloppupäivä (sunnuntaina ei pysty kun huomenna on maanantai) ja lopulta se lauantaiseksikin muuttui sellaiseksi, että sitä oli vain, jos ex-vaimo oli ollut ulkona ja juonut itsensä hiprakkaan.

Aina kun meillä oli seksiä niin ex sanoi, että olipa kivaa, pitäisi tehdä useammin, mutta eihän hän sitten sitä enää muistanut. Yksi vuosi meni odotellessa ja silloin seksiä oli 3 kertaa vuoden aikana. Sen jälkeen käytiin keskustelu ja seksiä oli hetken enemmän, kunnes se sitten taas kuihtui.

Exä keksi myös ovelia jippoja seksistä kieltäytymiseen. Yksi hänen bravuureistaan oli kysyä ihan älyttömissä tilanteissa, että haluanko seksiä. Jos olin vaikka lähdössä treeneihin ja kaveri odotti jo postilaatikolla niin hän huusi keittiöstä, että miten olisi seksi nyt. Kun sanoin, että nyt ei ehdi, tehdään se illalla niin vastaus oli illalla sitten, että hän olisi kyllä halunnut aiemmin, mutta minä en, nyt nukutaan. Pari kertaa yllätin hänet vastaamalla, että selvä, treenit saa jäädä, mennään makkariin. Vastaus oli, että se oli vitsi, mene nyt sinne treeneihin.

Toinen tapa kieltäytyä seksistä oli keksiä kaikenlaisia riidanaiheita päivänmittaan, jos näytti siltä, että pitäisi harrastaa seksiä. Esim makasimme illalla sohvalla ja päivällä oltiin flirttailtu, että illalla pidetään sitten kivaa. No yhtäkkiä hänelle tuli sitten mieleen, että miksi meidän sähkölasku oli tässä kuussa isompi kuin viime kuussa, en kai vain pidä valoja päällä turhaan. Tai sulla on sukassa reikä, etkö nähnyt kun laitoit niitä jalkaan. Sitten se eskaloitui siihen, että ex-vaimo kipitti vierashuoneen sohvalle ja ilmoitti, että häntä väsyttää nyt, hän menee nukkumaan. Kello oli 21.30 tms. lauantaina.

Erohan siitä tuli ja vaimolle ihan yllätyksenä.

Viestissäsi on samantyyppisiä viitteitä mitä omassa suhteessanikin, mutta en ole seksiä vihaava :D

Miten meillä meni nuo? Näin; jos minulla on mielenpäälläni kaikenlaista, niin en pysty virittäytymään seksiin. Työviikko siihen ei vaikuta, mutta jos töistä tulee asiat kotiin, ja jäävät mieleen rullaamaan niin silloin vaikuttaa. Lisäksi miljoonat muuta asiat. Jos seksiä haluaa kumpitahansa, niin fiiliksen on oltava siihen sopiva.

Mieheni osasi ennen virittää tunnelmaa, mutta ei osaa enää. Hänen viritteämisensä on mennyt siihen että hän alkaa möläyttelemään hehheh, jotain kaksimielisiä juttuja joissa seksivihjausta. Olen sanonut jo monta vuotta että tuo tyyli ei toimi, ja sanonut mikä tyyli toimii,(eli sama kuin ennen) mutta hän ei sitä halua käyttää.

Seksi, kun sitä on, on ihan kivaa, on kiva saada orgasmi, se rentouttaa. Kyllä minä sen muistan, ei ole siitä kiinni. Se on kuitenkin todella lyhyt hetki se rakastelu, jotain 15 min kaikenkaikkiaan, joten en tuon vartin takia ole halukas virittäytymään seksiin koko päivää, aamusta asti, varsinkin kun se täytyy tehdä yksin. Mies ei halua sähköistä tunnelmaa ja halukasta naista, hän haluaa vain nusaista.

Minun tekee seksiä mieli useinkin. Voi olla että mies on silloin just lähdössä johonkin. Ei se ole mikään jippo. Halu ei katsos katso paikkaa eikä aikaa. Mies voi olla hyvin puoleensa vetävä ja haluttava just silloin kun hän keskittyy johonkin tekemiseen, eikä pyöri pikkupoikana tikkarin ympärillä. Surkeinta on sanoa että illalla sitten. Minun ei todennäköisesti tee illalla mieli päivän raskauden jälkeen. JA lisäksi pitäisi olla se oikea fiilis.

Mitään riitoja meillä ei kehittele kumpikaan.

Miehelleni on kerrottu kaikki mikä auttaa haluun. Mies haluaa eniten silloin kun ei ole saanut pitkään aikaan, kun minulla taas toisin päin. Eli miehellä paine kasvaa ja halu kun joutuu odottelemaan, minulla taas paine ja halu kasvaa kun seksiä on jatkuvasti. 

mieheni ei kuitenkaan kykene olemaan jatkuvasti vireessä, vaan seksi lakkaa kiinnostamasta kun hän on lauennut. Minua taas se lakkaa kiinnostamasta jos sitä ei pidetä yllä. 

Parhaita kirjoituksia tässä ketjussa. Ja vaikka ihmiset on yksilöitä niin pakko kiittää sinua tästä. Tämä avasi myös omia silmiäni sillä tunnistin vaimoni tai siis meidät tuosta myös ainakin osittain.

Vierailija
742/1990 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä parisuhteessa on velvollisuus seksiin, jos toinen haluaa. Herää ne halut itselläkin kun alkaa vaan touhuamaan.

Ja itsemääräämisoikeus tarkoittaa

Sitä että ei ole pakko lähteä parisuhteeseen jos parisuhteeseen kuuluvat asiat ahdistavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1990 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä41945 kirjoitti:

Miksi kukaan täällä ei kyseenalaista tuota miehen naurettavaa käytöstä. Jos vaimon ei tee mieli seksiä 1-2 päivään niin aletaan kiukuttelemaan ja pitämään mykkäkoulua kuin pikku kakara konsanaan. Ehkä jos olisi kuunnellut naista ja nauttinut hänen kanssaan yhteisestä mökkiaamusta eikä lähtenyt kotiin ja murjottanut niin ois saattanut varmaan sitten illemmalla kotona seksi maistua vaimollekkin?

Parisuhde tai avioliittokaan ei velvoita olemaan valmiina seksiin milloin vaan kun toinen haluaa.

Ymmärrän, ettei vaimoni aina jaksa, ja voi sanoa esim. iltamyöhällä ettei jaksa nyt, rakastellaan huomenna, mutta jos ei mitään sairautta tms. syytä ole, niin se ei ole hyväksyttävää, että jatkuvasti oltaisiin vain tauolla (raskauden aikana ja jälkeen on ollut pitempiä välejä, samoin kuukautisten aikaan tauko, nämä ymmärrettäviä verrattuna "ei huvita"-syihin). Olen hänelle sanonutkin, että minulle kävisi joka päiväkin, mutta 2 pv välein on OK, yli sen olisi jo turhan pitkä väli. Rakastelu kuuluu aviovelvollisuuksiin, puolison pitämiseen tyytyväisenä muiden asioiden ohella, ja tämä on niin tärkeä liittoa ylläpitävä asia, että myöskään sillä "kiristäminen" tms. kaupankäynti ei ole oikein. Muista asioista voidaan neuvotella, mutta rakkauden suhteen pihistely ei ole OK. Tarkoitus olla yhdessä, kunnes kuolema meidät erottaa.

Mies ei välttämättä allekirjoita paasaustasi, jos on se vähemmän halukas osapuoli. Harvassa ovat miehet, jotka haluavat ja jaksavat tyydyttää vaimon joka toinen päivä, jos itsellä veitikka nousee vain kerran viikossa tai kahdessa. Meilläkin menee näin, ja oma apu on silloin ratkaisu. En näe inhimilliseksi kiusata miestä, koska syytönhän hän itse libdonsa laatuun on.

Mutta monille miehille ei näytä tuottavan tuskaa pakottaa vaimo vastentahtoiseen seksiin, vaikka omistaisivat kaksi tervettä kättä itse.

Tuo on eri asia, jos mies ei pysty rakastelemaan vaikka haluaisi. Naisella vastaavaa ongelmaa ei ole, vaan nainen pystyy jos haluaa. Korjatkaa jos olen väärässä.

Kyllä mies pystyy rakastelemaan vaikka vehe olisi leikattu kokonaan pois. Leluja löytyy vaikka millä mitalla, ja mukavahan se on naisena nautiskella niistä vaikkapa pari tuntia illasta, kyllähän mies nyt sen verran voi rakkaalleen tehdä, vaikka itse ei haluaisikaan, eikä pystyisi itse siitä nauttimaan.

Vierailija
744/1990 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mennä mökille?

Mies taisi ajatella, että nyt on rauha muhinoida ja rentoutua, mutta pettyi, kun halusitkin mököttää.

Ps. ehkä voisitte etukäteen puhua odotuksista, mitä liittyy mökkireissuihin?

Vierailija
745/1990 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä41945 kirjoitti:

Miksi kukaan täällä ei kyseenalaista tuota miehen naurettavaa käytöstä. Jos vaimon ei tee mieli seksiä 1-2 päivään niin aletaan kiukuttelemaan ja pitämään mykkäkoulua kuin pikku kakara konsanaan. Ehkä jos olisi kuunnellut naista ja nauttinut hänen kanssaan yhteisestä mökkiaamusta eikä lähtenyt kotiin ja murjottanut niin ois saattanut varmaan sitten illemmalla kotona seksi maistua vaimollekkin?

Parisuhde tai avioliittokaan ei velvoita olemaan valmiina seksiin milloin vaan kun toinen haluaa.

Ymmärrän, ettei vaimoni aina jaksa, ja voi sanoa esim. iltamyöhällä ettei jaksa nyt, rakastellaan huomenna, mutta jos ei mitään sairautta tms. syytä ole, niin se ei ole hyväksyttävää, että jatkuvasti oltaisiin vain tauolla (raskauden aikana ja jälkeen on ollut pitempiä välejä, samoin kuukautisten aikaan tauko, nämä ymmärrettäviä verrattuna "ei huvita"-syihin). Olen hänelle sanonutkin, että minulle kävisi joka päiväkin, mutta 2 pv välein on OK, yli sen olisi jo turhan pitkä väli. Rakastelu kuuluu aviovelvollisuuksiin, puolison pitämiseen tyytyväisenä muiden asioiden ohella, ja tämä on niin tärkeä liittoa ylläpitävä asia, että myöskään sillä "kiristäminen" tms. kaupankäynti ei ole oikein. Muista asioista voidaan neuvotella, mutta rakkauden suhteen pihistely ei ole OK. Tarkoitus olla yhdessä, kunnes kuolema meidät erottaa.

Mies ei välttämättä allekirjoita paasaustasi, jos on se vähemmän halukas osapuoli. Harvassa ovat miehet, jotka haluavat ja jaksavat tyydyttää vaimon joka toinen päivä, jos itsellä veitikka nousee vain kerran viikossa tai kahdessa. Meilläkin menee näin, ja oma apu on silloin ratkaisu. En näe inhimilliseksi kiusata miestä, koska syytönhän hän itse libdonsa laatuun on.

Mutta monille miehille ei näytä tuottavan tuskaa pakottaa vaimo vastentahtoiseen seksiin, vaikka omistaisivat kaksi tervettä kättä itse.

Tässä ei ymmärretä sitä mitä seksi miehille useimmiten edustaa. Se ei ole pelkkää seksiä ja tyydytyksen hakua vaan seksin saaminen naiselta on suurimmalle osalle miehistä se suurin hyväksymisen osoitus jonka hän voi miehenä naiselta saada. Jos nainen ei halua miehen kanssa seksiä niin mies kokee että nainen ei hyväksy ja pidä hänestä nimenomaan miehenä. Näin se usein miesten päässä koetaan ja siksi seksin saaminen on miehille niin herkkä asia. Monet naiset eivät sitä ymmärrä mutta kun sen tajuaa niin moni asia aukeaa ihan eri tavalla. 

Jon mies on huono miehenä (eli miehelle selvennettynä, huono sängyssä) niin miehen pitää olla parempi mies, ja miehekkäämpi, jotta nainen häntä haluaa.

Vierailija
746/1990 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä41945 kirjoitti:

Rakastamisella ja seksillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Kyllä sinunkin kannattaisi tuohon addiktioon hakea hoitoa. Luulisi itsellekin olevan helpompaa kun mulkku ei määrää elämää

On jos edes toinen seksiä haluaa. Silloin rakkauteen kuuluu että toisen perustavaa laatua olevat tarpeet tyydytetään edes jotenkin. Se on ihan sama että onko kyse tarpeesta saada seksiä tai tarpeesta esim. keskustella, saada läheisyyttä, saada tukea ja turvaa jne. Niiden anto kuuluu rakkauteen.

Vierailija
747/1990 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä41945 kirjoitti:

Tuo on eri asia, jos mies ei pysty rakastelemaan vaikka haluaisi. Naisella vastaavaa ongelmaa ei ole, vaan nainen pystyy jos haluaa. Korjatkaa jos olen väärässä.

Jos nainen ei halua, hän ei saa orgasmia. Ei, vaikka kuinka jyystäisit. Huomaatko, miksi se naisen mielen mukaan saaminen on ainakin jatkoa ajatellen aika tärkeää?

Ei se alapään siivoaminen seksin jälkeen ole niin erityisen kivaa. Lisäksi joidenkin miesten eritteet yhdistettynä naisen eritteisiin haisee aika etovalle - koska ruokavalio.

Käyttäisitte siis pojat kumia, niin tulee sotkua vähemmän. Saattaisi naiset kiinnostua, kuin ei tarvitse olla ikuisia menkkoja.

Vierailija
748/1990 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi ymmärtää tuollaisia ihmisiä, kuin ap. Läheisyyden, jota seksikin käytännössä on, kieltäminen ja torjuminen parisuhteessa on minusta jonkinasteista henkistä väkivaltaa. Ainakin jos se vaan toistuu ja toistuu päivästä, viikosta, vuodesta toiseen.

Voi kun ihmiset tajuaisivat lähteä seksittömistä suhteista (siis jos ei ole molemmille ok, vain yhdelle osapuolelle). Sitä ei kannata jäädä odottamaan, että frigidi ja haluton pystyynkuollut sielu ikinä siitä muuttuisi. Siitä ei voi kuin paremman ihmisen löytää.

Ap ei halunnut seksiä mökkiviikonloppuna!

Vierailija
749/1990 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä41945 kirjoitti:

Tässä ei ymmärretä sitä mitä seksi miehille useimmiten edustaa. Se ei ole pelkkää seksiä ja tyydytyksen hakua vaan seksin saaminen naiselta on suurimmalle osalle miehistä se suurin hyväksymisen osoitus jonka hän voi miehenä naiselta saada. Jos nainen ei halua miehen kanssa seksiä niin mies kokee että nainen ei hyväksy ja pidä hänestä nimenomaan miehenä. Näin se usein miesten päässä koetaan ja siksi seksin saaminen on miehille niin herkkä asia. Monet naiset eivät sitä ymmärrä mutta kun sen tajuaa niin moni asia aukeaa ihan eri tavalla. 

Juuri näin. Itselleni on valtavan tärkeää, että minulla ja vaimollani on tämä asia, jossa olemme niin lähellä kuin kaksi ihmistä voi toisiaan olla, ei mitään välissämme. Ei kyse ole vain "panemisesta" ja "laukeamisesta", vaikka sellaisiakin osana rakastelua tapahtuu, vaan hyvin tärkeästä ja erityisestä asiasta vain itseni ja puolisoni välillä. Miksi ei haluaisi olla puolisoaan niin lähellä kuin mahdollista? 

Vierailija
750/1990 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä41945 kirjoitti:

Jon mies on huono miehenä (eli miehelle selvennettynä, huono sängyssä) niin miehen pitää olla parempi mies, ja miehekkäämpi, jotta nainen häntä haluaa.

No sitten pitää kertoa miehelle että mitä häneltä toivoo ja haluaa eikä vain sanoa että "nyt ei huvita".

Vierailija
751/1990 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä41945 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olla parisuhteessa jos siinä ei ole seksiä?

Ymmärrän jos olisi jokin sairaus tai muu este, mutta torjunta ilman kunnollista syytä on väärin.

Herranjumala jos ei tee mieli seksiä niin ei tee mieli, ei sitä silloin tarvitse toiselle antaa. Ei parisuhde tarkoita sitä että tarvitsisi kokoajan olla valmis harrastamaan seksiä, aina ei vaan tahdo.  Vielä vähemmän tekee mieli jos mies käyttäytyy kuin pikkulapsi niinkuin tässä aloittajan tarinassa.

Kyllähän rakkaus on pohjimmiltaan juuri sitä että halutaan antaa sille toiselle sitä mistä toinen pitää ja mistä toinen saa nautintoa. Jos tämä halu loppuu niin sitten voi alkaa miettiä että mitä se oma rakkaus toista kohtaan oikein käytännössä tarkoittaa. Onko se vain sanoja vai haluaako sitä ihan oikeasti että toisella on hyvä olla?

Ja tämä ei sitten tarkoita sitä että pitäisi hampaat irvessä antaa vaan sitä että jos ei enää juurikaan halua ihan omasta halustaan tuottaa toiselle nautintoa niin kannattaa miettiä että miksi näin on.

Ei seksi ole mikään pelkkä nautinto toiselle joka annetaan rakastetulle armolahjana. Seksi jos mikä on kahdenkeskistä. Masturbointi on eri asia.

Et ilmeisesti oikein ymmärtänyt mitä tarkoitin. Se mitä yritin sanoa on että rakkaus antaa nimenomaan sen oman aidon halun tuottaa toiselle naitintoa. Silloin se on kahdenkeskistä ja molemminpuolista eikä mikään "armolahja". Jos parisuhteesta hiipuu aito pyyteetön halu tuottaa toiselle nautintoa ja hyvää niin siitä rakkaudesta on silloin kadonnut aika paljon.

Minusta on surullista miten moni tuntuu ajattelevan että parisuhtessa ja rakkaudessa on kaikki kunnossa vaikka toisen huomioiminen myös rakkauden teoin tuntuu ihan pakkopullalta ja sitä tehdään vain kun siitä hyödytään mahdollisimman paljon itse eli kun itseä haluttaa kamalasti.

Miksi et itse anna sille toiselle nautintoa sillä tavoin että hänen ei tarvitse toimia seksileluna sinulle vastoin tahtoaan. Tämä tuottaisi naiselle suunnattoman nautinnon, kyllä sinun pitäisi se hänelle tarjota jos kerra nhäntä rakastat.

Vierailija
752/1990 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä miten useimmat naiset ajattelevat romantiikasta, mutta mulle se on pieniä arjen huomionosoituksia. Esimerkiksi se kun talviaamuna töihin lähtiessäni huomaan että mies on putsannut mun auton lumesta. Tai illalla kun menen pesemään hampaita, mies on laittanut mulle jo hammasharjan ja -tahnan valmiiksi. Siis yleensä ottaen pieni osoitus siitä että hän on ajatellut minua. Olen ollut hänen mielessään. Se on romanttista. Toki tämä toimii molempiin suuntiin.[/quote

Tämä on rakkautta.

Ja kuinka usein nainen on putsannut ihmiskunnan historiassa miehen auton oma-aloitteisesti? Niinpä

No aivan helvetin moni, tietysti. Se, joka lähtee ekana liikenteeseen, putsaa autoT. Missä ihmeen surkimuslandiassa nämä palstamiehet oikein elävät?

Ne elää omassa harhaisessa luokassaan. Pääasiahan niille on, että pääsee haukkumaan naisia.

En edes muista koska meillä mies oli puhdistanut jonkun auton sisältä tai päältä tai tehnyt muuta kuin ajanut. Tasan varmaa on, ettei hän myöskään ikinä tankkaa käyttämänsä autoa vaikka mittari olisi punaisella. Vtuttaa kyllä aina kun itse on lähdössä jonnekin ensimmäiseksi mennä huoltoasemalle tankkaamaan.

Vierailija
753/1990 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanohan ap rehellisesti, että jos sinä ehdottaisit miehellesi seksiä ja hän kieltäytyisi, olisiko ihan ok? 

Etkö loukkaantuisi edes hiukkasen? Etkö miettisi, että hänellä on joku toinen?

Miksi heti joku toinen, jos ei huvita? Pienet on ympyrät!

Vierailija
754/1990 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä parisuhteessa on velvollisuus seksiin, jos toinen haluaa. Herää ne halut itselläkin kun alkaa vaan touhuamaan.

Ei ole, ei ala!

Vierailija
755/1990 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä41945 kirjoitti:

Rakastamisella ja seksillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Kyllä sinunkin kannattaisi tuohon addiktioon hakea hoitoa. Luulisi itsellekin olevan helpompaa kun mulkku ei määrää elämää

Onhan niillä erittäin paljonkin tekemistä keskenään. Haluan seksiä vaimoni kanssa, ja jos hän rakastaa minua, meillä on seksiä, koska rakastava vaimo tottakai haluaa tehdä miehensä onnelliseksi ja olla niin lähellä kuin mahdollista, ja samoin mies haluaa tehdä vaimonsa onnelliseksi. Seksiä ei myöskään tarvitse ajatella niin usein, jos se on normaali osa avioliittoa eikä siitä tarvitse vääntää, että joskos tällä viikolla taas? 

Vierailija
756/1990 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä että ei ole pakko lähteä parisuhteeseen jos parisuhteeseen kuuluvat asiat ahdistavat.

Jokainen saa määritellä ihan itse, mitä siihen parisuhteeseen kuuluu ja mitä ei. Jos ei seksiä halua niin silloin siihen parisuhteeseen ei seksi kuulu.

Vierailija
757/1990 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä41945 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olla parisuhteessa jos siinä ei ole seksiä?

Ymmärrän jos olisi jokin sairaus tai muu este, mutta torjunta ilman kunnollista syytä on väärin.

Herranjumala jos ei tee mieli seksiä niin ei tee mieli, ei sitä silloin tarvitse toiselle antaa. Ei parisuhde tarkoita sitä että tarvitsisi kokoajan olla valmis harrastamaan seksiä, aina ei vaan tahdo.  Vielä vähemmän tekee mieli jos mies käyttäytyy kuin pikkulapsi niinkuin tässä aloittajan tarinassa.

Kyllähän rakkaus on pohjimmiltaan juuri sitä että halutaan antaa sille toiselle sitä mistä toinen pitää ja mistä toinen saa nautintoa. Jos tämä halu loppuu niin sitten voi alkaa miettiä että mitä se oma rakkaus toista kohtaan oikein käytännössä tarkoittaa. Onko se vain sanoja vai haluaako sitä ihan oikeasti että toisella on hyvä olla?

Ja tämä ei sitten tarkoita sitä että pitäisi hampaat irvessä antaa vaan sitä että jos ei enää juurikaan halua ihan omasta halustaan tuottaa toiselle nautintoa niin kannattaa miettiä että miksi näin on.

Ei seksi ole mikään pelkkä nautinto toiselle joka annetaan rakastetulle armolahjana. Seksi jos mikä on kahdenkeskistä. Masturbointi on eri asia.

Et ilmeisesti oikein ymmärtänyt mitä tarkoitin. Se mitä yritin sanoa on että rakkaus antaa nimenomaan sen oman aidon halun tuottaa toiselle naitintoa. Silloin se on kahdenkeskistä ja molemminpuolista eikä mikään "armolahja". Jos parisuhteesta hiipuu aito pyyteetön halu tuottaa toiselle nautintoa ja hyvää niin siitä rakkaudesta on silloin kadonnut aika paljon.

Minusta on surullista miten moni tuntuu ajattelevan että parisuhtessa ja rakkaudessa on kaikki kunnossa vaikka toisen huomioiminen myös rakkauden teoin tuntuu ihan pakkopullalta ja sitä tehdään vain kun siitä hyödytään mahdollisimman paljon itse eli kun itseä haluttaa kamalasti.

Miksi et itse anna sille toiselle nautintoa sillä tavoin että hänen ei tarvitse toimia seksileluna sinulle vastoin tahtoaan. Tämä tuottaisi naiselle suunnattoman nautinnon, kyllä sinun pitäisi se hänelle tarjota jos kerra nhäntä rakastat.

Minä annan rakkaudesta naiselleni hyvin monia asioita itsestäni ja ajastani. MInusta on elämässä kaikkein parasta kun voin ilahduttaa rakkaitani. Kuten usein sanotaan, on isompi ilo antaa lahja kuin saada lahja.

Mutta oletan että sama pätee kumppaneilla molempiin suuntiin eli että kumpikin nauttii aidosti siitä että tekee toiselle hyvää. Mutta ilmiesestä tämä "kun annat paljon niin myös saat paljon" ajatus on monille täällä ihan vieras.

Vierailija
758/1990 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa määritellä ihan itse, mitä siihen parisuhteeseen kuuluu ja mitä ei. Jos ei seksiä halua niin silloin siihen parisuhteeseen ei seksi kuulu.

Itse asiassa tässä on juuri se iso väärinkäsitys. Jokainen ei saa määritellä ihan itse mitä parisuhteeseen kuuluu vaan se määritellään yhdessä niiden parisuhteen osapuolten kesken. Ja sen jälkeen sitten kumpikin voi vapaasti päättää että haluaako niillä ehdoilla parisuhteeseen ryhtyä.

Jos haluat olla parisuhteessa jollain ihan eri tavalla kuin se parisuhdekumppanisi niin ei se ole enää parisuhde vaan joku taistelutanner.

Vierailija
759/1990 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimosta tuli seksiä vihaava frigidi ja siksi se onkin ex-vaimo. Meillä oli seksiä ihan normaalisti 3-4 kertaa viikossa, kunnes sitten naimisiin mentyä se väheni pikkuhiljaa. Ensin jäi pois seksi viikolla (ei pysty kun on väsynyt töistä), sitten toinen viikonloppupäivä (sunnuntaina ei pysty kun huomenna on maanantai) ja lopulta se lauantaiseksikin muuttui sellaiseksi, että sitä oli vain, jos ex-vaimo oli ollut ulkona ja juonut itsensä hiprakkaan.

Aina kun meillä oli seksiä niin ex sanoi, että olipa kivaa, pitäisi tehdä useammin, mutta eihän hän sitten sitä enää muistanut. Yksi vuosi meni odotellessa ja silloin seksiä oli 3 kertaa vuoden aikana. Sen jälkeen käytiin keskustelu ja seksiä oli hetken enemmän, kunnes se sitten taas kuihtui.

Exä keksi myös ovelia jippoja seksistä kieltäytymiseen. Yksi hänen bravuureistaan oli kysyä ihan älyttömissä tilanteissa, että haluanko seksiä. Jos olin vaikka lähdössä treeneihin ja kaveri odotti jo postilaatikolla niin hän huusi keittiöstä, että miten olisi seksi nyt. Kun sanoin, että nyt ei ehdi, tehdään se illalla niin vastaus oli illalla sitten, että hän olisi kyllä halunnut aiemmin, mutta minä en, nyt nukutaan. Pari kertaa yllätin hänet vastaamalla, että selvä, treenit saa jäädä, mennään makkariin. Vastaus oli, että se oli vitsi, mene nyt sinne treeneihin.

Toinen tapa kieltäytyä seksistä oli keksiä kaikenlaisia riidanaiheita päivänmittaan, jos näytti siltä, että pitäisi harrastaa seksiä. Esim makasimme illalla sohvalla ja päivällä oltiin flirttailtu, että illalla pidetään sitten kivaa. No yhtäkkiä hänelle tuli sitten mieleen, että miksi meidän sähkölasku oli tässä kuussa isompi kuin viime kuussa, en kai vain pidä valoja päällä turhaan. Tai sulla on sukassa reikä, etkö nähnyt kun laitoit niitä jalkaan. Sitten se eskaloitui siihen, että ex-vaimo kipitti vierashuoneen sohvalle ja ilmoitti, että häntä väsyttää nyt, hän menee nukkumaan. Kello oli 21.30 tms. lauantaina.

Viestissäsi on samantyyppisiä viitteitä mitä omassa suhteessanikin, mutta en ole seksiä vihaava :D

Miten meillä meni nuo? Näin; jos minulla on mielenpäälläni kaikenlaista, niin en pysty virittäytymään seksiin. Työviikko siihen ei vaikuta, mutta jos töistä tulee asiat kotiin, ja jäävät mieleen rullaamaan niin silloin vaikuttaa. Lisäksi miljoonat muuta asiat. Jos seksiä haluaa kumpitahansa, niin fiiliksen on oltava siihen sopiva.

Mieheni osasi ennen virittää tunnelmaa, mutta ei osaa enää. Hänen viritteämisensä on mennyt siihen että hän alkaa möläyttelemään hehheh, jotain kaksimielisiä juttuja joissa seksivihjausta. Olen sanonut jo monta vuotta että tuo tyyli ei toimi, ja sanonut mikä tyyli toimii,(eli sama kuin ennen) mutta hän ei sitä halua käyttää.

Seksi, kun sitä on, on ihan kivaa, on kiva saada orgasmi, se rentouttaa. Kyllä minä sen muistan, ei ole siitä kiinni. Se on kuitenkin todella lyhyt hetki se rakastelu, jotain 15 min kaikenkaikkiaan, joten en tuon vartin takia ole halukas virittäytymään seksiin koko päivää, aamusta asti, varsinkin kun se täytyy tehdä yksin. Mies ei halua sähköistä tunnelmaa ja halukasta naista, hän haluaa vain nusaista.

Minun tekee seksiä mieli useinkin. Voi olla että mies on silloin just lähdössä johonkin. Ei se ole mikään jippo. Halu ei katsos katso paikkaa eikä aikaa. Mies voi olla hyvin puoleensa vetävä ja haluttava just silloin kun hän keskittyy johonkin tekemiseen, eikä pyöri pikkupoikana tikkarin ympärillä. Surkeinta on sanoa että illalla sitten. Minun ei todennäköisesti tee illalla mieli päivän raskauden jälkeen. JA lisäksi pitäisi olla se oikea fiilis.

Miehelleni on kerrottu kaikki mikä auttaa haluun. Mies haluaa eniten silloin kun ei ole saanut pitkään aikaan, kun minulla taas toisin päin. Eli miehellä paine kasvaa ja halu kun joutuu odottelemaan, minulla taas paine ja halu kasvaa kun seksiä on jatkuvasti. 

mieheni ei kuitenkaan kykene olemaan jatkuvasti vireessä, vaan seksi lakkaa kiinnostamasta kun hän on lauennut. Minua taas se lakkaa kiinnostamasta jos sitä ei pidetä yllä. 

Parhaita kirjoituksia tässä ketjussa. Ja vaikka ihmiset on yksilöitä niin pakko kiittää sinua tästä. Tämä avasi myös omia silmiäni sillä tunnistin vaimoni tai siis meidät tuosta myös ainakin osittain.

Kiva kuulla! :) Me ollaan mieheni kanssa siis ihan keskusteltu näistä asioista, ja ollaan oltu pitkään yhdessä.

Meillä myös on sitä seksiä, mutta aika lailla aaltoillen se menee. Parisuhde on hyvä, ja vaikka tiedämme että seksiä on välillä vähemmän, ja mitä sille pitäisi tehdä jos sitä haluttaisiin enemmän, niin ollaan jotenkin kompromissillä tässä, eikä asia aiheuta skismaa välillemme. Mies tietää että mikäli hän haluaa seksiä  useammin, niin se vaatii sitten häneltä sellaista mihin hän ei ole valmis, eli jatkuvasti ylläpidettävää virettä siihen. 

Vierailija
760/1990 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan se halu ei ole asia, jonka voi kääntää katkaisijasta päälle halutessaan. Seksiin voi suostua ilman halua, mutta silloin se tuntuu lähinnä inhottavalta ja alentavalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi