Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosikkisi ja inhokkisi julkkisten hääpuvuista

Vierailija
31.07.2022 |

Tässä ketjussa ruoditaan julkkisten häätyylejä. Mielellään kuvien kanssa.

Itse tykkään boheemista lookista yleisestikin, ja yksi suosikeistani on Kate Mossin puku vuodelta 2011. Yksinkertainen mutta hyvin kaunis, persoonallinen ja sopii kantajalleen. Vähän art nouveau-henkinen, mitä näkee harmittavan harvoin.

https://www.google.com/search?q=kate+moss+wedding+dress&client=ms-andro…

Inhokiksi käy vaikka Kim Kardashianin tyllikatastrofi Kris Humphriesin kanssa, myöskin vuodelta 2011. Ei puku täysin hirveä ole, mutta kokonaisuudessaan tyyli on todella camp koruineen. Mekko on myös persoonaton, näyttäisi ihan tusinatavaralta joka toisista WT-häistä, ellei olisi selvästi kallis ja hyvin istuva. Kanyen kanssa avioituessaan Kim onnistui tyylissään jo paremmin.

https://www.google.com/search?q=Kim+kardashian+2011+wedding+dress&tbm=i…

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös inhoan noita olkaimettomia mekkoja, jotka eivät istu kantajileen ja joita näkee ihan liikaa. Ylipäätään tykkään hihallisista häämekoista, aiemmin mainittu Geri Halliwelin puku oli kiva.

Aivan ihana asu oli vastikään naimisiin menneellä Lily Collinsilla, istuva pitsiunelma jossa korkea kaulus ja pitkät hihat. Myös haltiatyyliin toteutettu huntu oli erikoinen ja kaunis.

Vierailija
22/31 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidin erityisesti prinsessa Eugenien häätyylistä. Ja vaikka ei ole enää yhtään tyylikäs, niin Dianan runsas hääkimppu on edelleen mun suosikki ja jopa oma hääkimppuni mukaili tyyliä (huomattavasti pienempänä tietysti).

Ja kyllä, kun kysytään kamalinta hääpukua, ensimmäisenä silmiini tulee Laura Voutilaisen puku. Karmein hääkimppu on ollut Norjan Mette-Maritilla, sellainen litteä roikkuva nauha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut Aitolehdenkään puku sieltä parhaimmistosta, hääpuvun pitää olla pitkä ja arvokkaan näköinen, vaikkei itse olisikaan.

Martinalla ollut muutama muu onnistunut pukuvalinta. Yleensä mennyt mauttomaksi.

Ja ei, en ole Martinafani enkä haterikaan.

Täytyykö todellakin olla näin moukka jopa hääpuvuista keskusteltaessa, että joku on "narkkariprinsessa" ja "vaikka morsian ei ole arvokas, niin puku voi silti olla"?

Valitaanpa vielä lopuksi kommentoijien wt-kuningatar, eikö? Vaikka joku ei ole omasta mielestä arvokkaasti käyttäytyvä, eikä hänestä pidä, niin häntä nimittelemällä kyllä menettää sen oman arvokkuutensa ihan siinä samalla.

Noita lyhythelmaisia hääpukuja on ollut muillakin. Voishan sitä vaikka sanoa, ettei tykkää kuin pitkähelmaisista, eikä TAAS ottaa Martinaa haukuttavaksi. Hauku pukua, älä morsianta.

Vierailija
24/31 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhyy, kun joku kieltää Martinaa solvaamasta, mä laitan heti alanuolta tulemaan...

Prinsessa Sofia oli aika näpsäkän näköinen kans. Ei mikään huomiota herättävä puku, eli aika

tavallinen, vaikkakin hänelle just oikea ja se kimppu oli kerta kaikkiaan herkullisen värinen, ihana.  

Vierailija
25/31 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikki: kruununprinsessa Victorian hääpuku

Inhokki: prinsessa Dianan hääpuku

Vierailija
26/31 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yhyy, kun joku kieltää Martinaa solvaamasta, mä laitan heti alanuolta tulemaan...

Prinsessa Sofia oli aika näpsäkän näköinen kans. Ei mikään huomiota herättävä puku, eli aika

tavallinen, vaikkakin hänelle just oikea ja se kimppu oli kerta kaikkiaan herkullisen värinen, ihana.  

Luulen, että Sofia, kuten myös Madeleine olisivat oikeasti halunneet olkaimettomat morsiuspuvun, mutta hovin etiketti kieltää tuollaiset niin eivät sellaisia saaneet.

Vierailija
27/31 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanin puku oli epäonnistunut. Puku ei istunut hioista yhtään. Viime vuosilta ehkä se kaikkein huonoimpana mieleen jäänyt puku.

Sophie Turnerin hääpuvusta pidin! Sopii hänelle hyvin. https://images.app.goo.gl/vqzKXT1boxzHe3tV6

Vierailija
28/31 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/31 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prinsessa Madelinen puku ei ainakaan istunut yhtään. Joutui nostelemaan kokoajan. Miten noin huonot pukijat/ompelijat olikaan.

Valentino-klänning tekemä ei Ruotsalainen hääpuku kelvannut kuten victorialle kelpasi 👍

Vierailija
30/31 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate Mossin pukua en ennen ole nähnytkään, mutta linkissä näytti läpikuultavalta yöpaidalta. 

Vierailija
31/31 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalin ikinä oli Tanja KarpelaVienonenTotti - siis se kermakakkumainen johon kuului naurettava päivän(?)varjo , vuotta en muista mutta joskus ysärin loppupuolella.