Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä jankutetaan energiakriisistä energianSÄÄSTÖmielessä? Rahansäästö on ainoa syy säästää energiaa

Vierailija
31.07.2022 |

Jos esim. itsellä olisi edelleen halpaa energiaa, käyttäisin sitä kuten ennenkin, ehkä ihan pikku-pikku-viilauksia lukuunottamatta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos jo 25 vuotta olen säästänyt sähköä polttamalla talvella takkaa 2 kertaa päivässä, niin miksi kukaan tulee mua neuvomaan sähkön säästämisessä? En edes omista sähköautoa.

Vierailija
2/3 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhutaan TALKOISTA?? Ei itseäni kiinnosta ainakaan säästämisessä kuin se, mitä se vaikuttaa minun kukkarossani. Ja muutenkin, miksi jankutetaan talkoista??? Ettekö ole jo snaijanneet, että VARMAAN se sähkönkulutus pienenee tuon tulevan HINNAN takia, ei minkään "että se riittää" BS:n.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai jos jo 25 vuotta olen säästänyt sähköä polttamalla talvella takkaa 2 kertaa päivässä, niin miksi kukaan tulee mua neuvomaan sähkön säästämisessä? En edes omista sähköautoa.

Sama täällä, olen panostanut myös jo 23 vuotta uusiutuviin sähköntuotantomuotoihin ostamalla vain Kainuun ekosähköä ja Lumituuli Oy:n osakassähköä. Senttiäkään en ole laittanut valinnanvallassani olevaa rahaa kivihiili- tai ydinvoimaa myyviin _yhtiöihin_. Tehkää muksut perässä!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä