Pitäiskö BENSA-AUTOJA käyttäviä VEROTTAA ENEMMÄN?
Bensa-autolla ajavat saastuttavat luontoa peruuttomasti tuhoten ja kärsijät ovat tulevat sukupolvet, ilmastonmuutos on tieteellinen fakta.
Mietinkin ratkaisuksi, että bensa-auton omistavat maksaisivat veroja 20-25% enemmän, jolloin halut saastuttaa vähenisivät.
Kannatusta?
Kommentit (69)
Kannatetaan. Kokoomuksen uusi linja on vihreä, sillä tavoin pelastetaan maapallo ja meillä nuorillakin on tulevaisuus!
Tarvitaan sähköautovero kun niiden valmistus kuluttaa paljon pohjavesivarantoja ympäri maailmaa. Samoin sokerilimuihin reilu korotus.
Kannatetaan, terveisin Kokoomus nuoret.
Vierailija kirjoitti:
Järkevin idea minkä olen tällä palstalla lukenut.
Saastujat eivät ajattele kuin itseään, pitäisi ajatella että tulevilla sukupolvilla on mahdollisuus elää.
Pyllys saastuttaa, me ajetaan ns bensa-autolla ja käytetään bioetanolia eikä saastuta yhtään.🤓
Just oli katsastus ja päästöt 0.
Vierailija kirjoitti:
Kannatetaan. Kokoomuksen uusi linja on vihreä, sillä tavoin pelastetaan maapallo ja meillä nuorillakin on tulevaisuus!
Öykkäreillä ei ole tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Me ajetaan bioetanolilla ja se ei saastuta ja ihmettelen, ettei saada verohelpotusta.
Eikä jää mitään akkuja saasteeksi, paitsi se perinteinen.
Samma här
Diesel voi loppua talvella.
Onneksi sain töitä ja on kävelymatka.
No eikö se polttoainevero muka riitä?
Helppo huudella siellä työttömänä sohvalta.
Minä pöräytän saasteet ilmaan ihan mielelläni ja nauran päälle. Mitä niitä rahoja säästelemään, ei niitä mukaan saa kuitenkaan eikä minun tarvitse kärsiä vaikka maapallo tuhoutuisi 50 vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Helppo huudella siellä työttömänä sohvalta.
Jos Diesel loppuu talvella niin voit mennä töihin sillä perheen bensa autolla tai sähköautolla.
Mieluiten lomalennoille kova vero. Autolla liikkuminen usein on tarpeellista normaalin elämän pyörittämiseen, lomalennot ovat tarpeetonta luksusta.
Polttoaineen hinta on sitten sopiva kun mopojonnet ei päristele isukin rahoilla.
Ajokortiton viherhörhö hourailemassa.
Vuorotöihin vähän haastavaa kulkea julkisilla kun eivät ne yöaikaan kulje. Kaikki ei ole kahdeksasta neljään töissä.
Muiden kulutuksesta on aina paras leikata. Reiluin vaihtoehto olisi määrittää kullekin kansalaiselle päästöoikeus ja jos menet sen yli, niin maksat lisäveroa. Nyt moni ehdottaa ideoita perustuen siihen mitä itse ei tee, jolloin omasta elintasosta ei pitäisi tinkiä.
Sähköautoilijat saisivat maksaa korvausta järjestämästään sähkön hinnan nousemisesta. Taas bensa-autoilijoille ilmainen bensa, koska se jätteenä menisi hukkaan hyödyntämättä.
Kaupunkiin asumaan missä toimii julkinen liikenne.
Ei. Muuten pingviinit valloittaa maailman jos niitä ei bensasaaateisiin kuole.
Ehdottomasti.
En ymmärrä ihmisiä, jotka ei hanki Teslaa.
Terv. Kokoomus nuori