Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ei enää ole mediassa normaaleita parisuhteita? Jatkuvasti näitä "Sara V., 29, kertoo, millaista on elää kolmen ihmisen monisuhteessa."

Kommentit (49)

41/49 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalissa ei katsota olevan mitään uutisoitavaa?

Vierailija
42/49 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä lehdet pullollaan. Et vain kiinnitä niihin minkäänlaista huomiota. Tietty pitää päästä paheksumaan, jos on jotain muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin tuo 15 minuuttia julkisuutta on saatava keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
44/49 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi Sara ei edes ollut monisuhteessa. Hänellä itsellään on parisuhde. Ja toisella niistä miehistä on myös parisuhde. Ainoastaan sillä yhdellä miehellä, jolla oli suhde sekä mieheen että naiseen, on monisuhde. 

Ihan normaali jalkavaimokuviohan tässä oli, paitsi että alkuperäinen pari oli miespari ja jalkavaimoksi tuli nainen. 

Vierailija
45/49 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltapäivälehdet hakee klikkailuja tuolla roskalla. Niitä ilmeisesti luetaan eniten, kun ovat aina tyrkyllä ensimmäisenä.

En lue yhtään onlyfans- tai seksijuttuja. Mulle riittää. Samoin riittää naisten voimaantumisjutut.

Naisen asemaa halventavat nyt kyllä naiset itse. Näyttää siltä, että ainoa missä nainen kokee olevansa vahva ja voi päteä, on ulkonäkö, itsensä paljastelu, seksi ja itsensä myyminen jossain muodossa.

Eikö meistä naisista oikeesti ole mihinkään muuhun :(

Onko Yle iltapäivälehti?

Vierailija
46/49 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirkistely myy.

Ja se, että saa lukea miten muilla menee huonommin kuin itsellä.

Vierailija
47/49 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltapäivälehdet hakee klikkailuja tuolla roskalla. Niitä ilmeisesti luetaan eniten, kun ovat aina tyrkyllä ensimmäisenä.

En lue yhtään onlyfans- tai seksijuttuja. Mulle riittää. Samoin riittää naisten voimaantumisjutut.

Naisen asemaa halventavat nyt kyllä naiset itse. Näyttää siltä, että ainoa missä nainen kokee olevansa vahva ja voi päteä, on ulkonäkö, itsensä paljastelu, seksi ja itsensä myyminen jossain muodossa.

Eikö meistä naisista oikeesti ole mihinkään muuhun :(

Tämä. Minä boikotoin ihan tietoisesti. Mitään iltapäivälehtiä en ole lukenut vuosiin, sitten jäi HS ja sitten Yle. En anna niille sitä huomiota.

Nykyään kilpailun ytimessä on ns.huomiotalous. Se on omalla tavallaan riskaabeli ja kannattaisi olla mahdollisimman paljon kartalla, mihin oma huomio valuu. Sillä voi olla tuhoisia seurauksia niin aivojen toimintakyvylle kuin pitkässä juoksussa yhteiskunnallemmekin.

Vierailija
48/49 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan deittikulttuuri on ihan sairas. Kertakäyttösuhteita, pelkän seksin hakua, ei rakkautta, ei sitoutumishaluisuutta, itsekyyttä ja narsismia. Mä lopetin deittailun ja keskityn jatkossa sinkkuna olemiseen. En jaksa enää sydänsuruja tai olla se kiinnostuneempi osapuoli. Jos haluan hellyyttä ja seuraa, niin hankin vaikka kissan lemmikiksi.

N28

Miksei voida siirtyä merta edemmäs kalaan?

Amoremi.ee on lähin. Soomes= Suomi

Vierailija
49/49 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä lehdet pullollaan. Et vain kiinnitä niihin minkäänlaista huomiota. Tietty pitää päästä paheksumaan, jos on jotain muutakin.

SAHM haulla Youtubessa saa näkyville heteronormatiivisia kanavia. Daily Wire, Prageru.

Farmers Only tarjoaa isäntiä.