Näettekö unia julkkiksista?
Ja millaisia, mukavia vai epämukavia?
Äskettäin olin Aku Hirviniemen kanssa jollain bussimatkalla, ihan kivaa oli.
Jossain vaiheessa näin useinkin unta Jukka Koivusta, siis Sakun ja Mikon isästä. Nyttemmin ovat kadonneet.
Kommentit (5)
Näin kerran unta Pate Mustajärvestä, että hän olikin mun biologinen isä. Pate suuttui aluksi ja meinasi heittää järveen, mutta leppyi sitten kun kuuli etten ole hänen rahojensa perässä. Pisti vielä liput Popedan keikalle käteen ja sanoi, että "kattellaan". En tiedä oliko positiivinen vai negatiivinen, ihan hauska kai...
Näin Niko Ranta-ahosta. Ei huono uni, mutta en pahemmin muista juonta.
Olen nähnyt sexxiunia Sanna marinista.
Minua pyydettiin promokuviin Miki Liukkosen uusimman romaanin vuoksi yhdessä Ed Sheeranin kanssa. Istuimme sohvalla Miki välissämme ja poseerasimme. Yhtäkkiä Miki sitten lähti hirveällä kiirellä velkojiaan pakoon ja jätti minut Edin kanssa kahden. Selitin musertuneelle Edille että ihan oikeasti tykkään niin paljon enemmän Rammsteinista kuin hänen musiikistaan ja lähdin minäkin menemään paikalta.
Aivokemia on ihmeellistä.
Olin Joonas Nordmanin kanssa kerran Peruna-elokuvan jatko-osan 'Pizza' kulisseissa. Olin kovin täpinöissäni.
Kyllä niitä aina joku satunnainen ja hyvin asiayhteyteen kuulumaton piipahtaa silloin tällöin. Minulla on aika vilkas unielämä muutenkin.