Tämäkin päivä meni ja sinä onneton et saanut taaskaan mitään aikaiseksi
Etkös häpeä jo itseäsi? Muut ainakin jo tekevät niin.
Kommentit (38)
No ehkä huomenna sitten, sillä onneksi migreenilääkkeet auttoivat (aina eivät oikein auta), mutta siinä meni melkein koko tämä päivä. Ei mahda mitään eikä hävetä yhtään.
Heräsin klo 10. Join kahvit ja söin aamupalan, sitten nukahdin sohvalle. Heräsin iltapäivällä, lämmitin mikroaterian. Sitten makoilin ja lopulta kävin kaupassa. Nyt hetki tv:n katselua ja nukkumaan. Väsyttää niin kovasti.
Luin että: "minä onneton en saanut taaskaan mitään aikaiseksi" ja ajattelin että kiva, vertaistukea.
Mutta sit luin aloituskommentin ja tajusin.
Oletko itse oikeasti sitten todella aikaansaava aina? Vai projisoitko kenties?
Vierailija kirjoitti:
No pyh! Olen saanut aikaiseksi tänään vaikka mitä! Heräsin klo10, keitin kahvit ja söin aamupalan, istuin hetken sohvalla katsoen tv:tä. Sitten otin punaviinilasin (tonkasta) ja katselin netflixiä, youtubea yms. monta tuntia ja monen monta viinilasillista. Noh, viini sitten loppui kesken, mutta ei hätää, jääkaapissa oli 10 olutta. Tällä hetkellä siellä on enää viisi jäljellä, riittänee loppuillaksi. Olen tehnyt lämpimiä voileipiä. Olen oppinut uusia asioita katsomistani dokumenteista. Ja tämä koko ajan minulla on ollut kivaa! Ja tämä kaikki on tapahtunut mökillä johon tulee vedet ja sähköt, järven rannalla. Älkää olko katkeria minulle. Teilläkin voisi olla näin kivaa, jos vain sallitte sen itsellenne. :)
Ruudun tuijottamista ja yksinäistä kalsarikännäämistä, sori ei nyt kovin hohdokkaalta kuullosta kyllä
Pesin monta koneellista pyykkiä, siivosin pihaa, siivosin kellaria ja join siideriä, hyvä päivä.
Helvetin hyvä, koska on toiseksi viimeinen lomapäivä. Olen yrittänyt oikein yrittämällä olla tekemättä mitään.
Totta. Heräsin kuudelta, kävin keskustassa kaupassa, pyykkäsin, imuroin, lenkkeilin tunnin verran sateessa, sekä luin kirjaa.
Lisäksi söin, söin ja söin.
Minä laiska ja saamaton eläkeläinen.
Taidan mennä sängyn pohjalle häpeämään.
Harrastin aamulla hyvää seksiä mieheni kanssa, kävelin 7 kilometrin lenkin, tein junamatkalla pari työhakemusta osa-aikatöihin päätyön oheen ja kävin ystävän 40 v. juhlissa. Kohta saunaan maailman seksikkäimmän miehen, oman mieheni, kanssa. Ehkä pulahdus mereen ja sitten miehen kainaloon unille. Kiva päivä!
Olen imuroinut, pessyt lattian, kylppärin ja WC:n, käynyt kaupassa, ulkoiluttanut koiraa 3 kertaa, poiminut kukkia, kastellut kukkia, käynyt saunassa, juonut 3 olutta, täyttänyt ja tyhjentänyt molemmat pesukoneet, ripustanut pyykit kuivumaan ja kuivat kaappiin, värjännyt hiukset, ripset ja kulmat, roikkunut täällä ja instassa.
Minulla olikin tänään älä-tee-mitään-päivä. Todella rankan työputken jälkeen ja olen todellakin ansainnut tämän! Ehkä ap:llekin tekisin hyvää rentoutua välillä?
Kyllä sain aikaiseksi:
-auton alusta suihkutettu koteloaineella, ei tiesuola ensi talvenakaan niin ruostuta
-ojien yli kasvaneet pensaat trimmattu tänään pensasleikkkurilla
Oikein tuottoisa päivä
Puhu vain itsesi puolesta ja älä yleistä!Opetele näkemään napaasi pidemälle,et olisi niin loputtoman yksinäinen ja tällä keksisi kaikkea negatiivista,ärsyttääksesi muita ihmisiä.
Anteeks niin kamalasti! Yritän huomenna tehdä jtn, pidäthän peukkua että onnistun.
Kävin kyläilemässä, apteekissa, ruokakaupassa ja pesin pyykkiä. Ihan riittävästi lauantaille.
:D joo tälle i Di oo tille ei kande ees vastata mitään :D Timolla kun on nyt stna yksinäistä. Voi että, sua raukkaa! Iha sääliks käy 😢😢😢
Tuu itkee äitin t i s sille niin ei tarvii nyyhkyttää kauaa päässäs olevaa pipii.
No pyh! Olen saanut aikaiseksi tänään vaikka mitä! Heräsin klo10, keitin kahvit ja söin aamupalan, istuin hetken sohvalla katsoen tv:tä. Sitten otin punaviinilasin (tonkasta) ja katselin netflixiä, youtubea yms. monta tuntia ja monen monta viinilasillista. Noh, viini sitten loppui kesken, mutta ei hätää, jääkaapissa oli 10 olutta. Tällä hetkellä siellä on enää viisi jäljellä, riittänee loppuillaksi. Olen tehnyt lämpimiä voileipiä. Olen oppinut uusia asioita katsomistani dokumenteista. Ja tämä koko ajan minulla on ollut kivaa! Ja tämä kaikki on tapahtunut mökillä johon tulee vedet ja sähköt, järven rannalla. Älkää olko katkeria minulle. Teilläkin voisi olla näin kivaa, jos vain sallitte sen itsellenne. :)