Keksittekö juntimpaa tapahtumaa kuin kaljakellunta?
Kommentit (101)
Ravit ja Penkkipunnerruksen sm kisat.
Pikkujoulut. Tarkoittaako pikku Jeesuksen sutymise johon kuuluu ryyppääminen ym. tymyäminen. En ole koskaan osallistunut.
Oho ketjuhan sataa persujen laariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut pitäisi polkea suohon , elämä olisi paljon parempaa ilman niitä.
Uusi kesätapahtuma, persut suohon!Vasemmiston ideologian mukaisesti siis jonkun muun pitäisi taas tehdä jotain, kun itse ei uskalla edes kulkea rappukäytävässä yhtä aikaa naapurin kanssa.
Kuka nyt persuja pelkäisi, tyhmää sakkia. Mutta se haju ja niitten muu ääliömäisyys, sehän se inhottaa. Ei niitä pidä ihmisten asuntoihin päästää.
Miltä persu haisee??
Tangomarkkinat
Jukolan viesti
Eukonkanto
Mökkeily
Saappaanheitto
Jääkiekko
Kaljakellunnan jäljiltä jää järkyttävä sotku. Mutta sehän ei haittaa ketään. Varsinkaan osallistujia.
Iskelmä musiikin tahtiin hyräilevät
Ysärifestivaalit Himos-festivaalit ja vastaavat.
Ne olivat ironisesti hauskoja joskus 2000-luvun alkuaikoina. Nykyään vaan säälittävien ihmisyksilöiden kokoontumisajoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi kesätapahtuma, persut suohon!Vasemmiston ideologian mukaisesti siis jonkun muun pitäisi taas tehdä jotain, kun itse ei uskalla edes kulkea rappukäytävässä yhtä aikaa naapurin kanssa.
Kuka nyt persuja pelkäisi, tyhmää sakkia. Mutta se haju ja niitten muu ääliömäisyys, sehän se inhottaa. Ei niitä pidä ihmisten asuntoihin päästää.
Enemmän minä ainakin tyhmiä ihmisiä pelkäisin kuin fiksuja. Tyhmä vasemmistolainen voi seota vaikka vieressä bussissa, mutta on aivan totta, kuten sanoit, että sivistyneitä persuja ei kenenkään tarvitse pelätä. Siksi heitä fiksut äänestävätkin.
Pelkään fiksuja persuja yhtä vähän kuin pääsiäispupua, hammaskeijua tai joulupukkia.
Ja samasta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten puoluekokous.
Näissä on varmasti paljon samaa väkeää
Vierailija kirjoitti:
Kaljakellunnan jäljiltä jää järkyttävä sotku. Mutta sehän ei haittaa ketään. Varsinkaan osallistujia.
Koskee suurinpiirtein kaikkia tapahtumia joissa ei joku muu kuin osallistujat huolehdi siivouksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän minä ainakin tyhmiä ihmisiä pelkäisin kuin fiksuja. Tyhmä vasemmistolainen voi seota vaikka vieressä bussissa, mutta on aivan totta, kuten sanoit, että sivistyneitä persuja ei kenenkään tarvitse pelätä. Siksi heitä fiksut äänestävätkin.
Pelkään fiksuja persuja yhtä vähän kuin pääsiäispupua, hammaskeijua tai joulupukkia.
Ja samasta syystä.
Pelostahan tuo persuista jankkaamisesi taitaa sittenkin pohjimmiltaan kummuta. Pitäisikö sinun hakea apua ongelmaasi, ehkä helpottaisi jos puhuisit siitä jollekin ammattilaiselle?
No en, mutta miksi ei saisi olla tai tehdä juntteja juttuja? Minusta hauska juttu, jos otetaan lieveilmiöt pois, esim roskaaminen. Mutta hauska juntti tapahtuma, miksi ei?
T. helsinkiläinen woke, jopa junttius ok.
Kokoomuksen puoluekokous jossa ylistetään messias Orpon ylivertaisuutta ja ihmetekoja.
Vauvapalsta jotka aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja samasta syystä.
Pelostahan tuo persuista jankkaamisesi taitaa sittenkin pohjimmiltaan kummuta. Pitäisikö sinun hakea apua ongelmaasi, ehkä helpottaisi jos puhuisit siitä jollekin ammattilaiselle?
Olen hänen linjoilla. Onko niin, että.persut saa puhua vaikka mitä toisista ja muut ei totuuksia persuista?
Sori mutta sanat persu.
Ja sivistys eivät mahdu samaan lauseeseen.
Googlaa persu Ilkka Repo, taitaa olla opettaja, katso sivistyksensä taso teksteistään. Samanlaisia olette kaikki persut. Oksettavaa sakkia.