Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksittekö juntimpaa tapahtumaa kuin kaljakellunta?

Vierailija
30.07.2022 |

Tai edes yhtä junttia?

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut pitäisi polkea suohon , elämä olisi paljon parempaa ilman niitä.

Uusi kesätapahtuma, persut suohon!

Vasemmiston ideologian mukaisesti siis jonkun muun pitäisi taas tehdä jotain, kun itse ei uskalla edes kulkea rappukäytävässä yhtä aikaa naapurin kanssa.

Kuka nyt persuja pelkäisi, tyhmää sakkia. Mutta se haju ja niitten muu ääliömäisyys, sehän se inhottaa. Ei niitä pidä ihmisten asuntoihin päästää.

Enemmän minä ainakin tyhmiä ihmisiä pelkäisin kuin fiksuja. Tyhmä vasemmistolainen voi seota vaikka vieressä bussissa, mutta on aivan totta, kuten sanoit, että sivistyneitä persuja ei kenenkään tarvitse pelätä. Siksi heitä fiksut äänestävätkin.

Sori mutta sanat persu.

Ja sivistys eivät mahdu samaan lauseeseen.

Googlaa persu Ilkka Repo, taitaa olla opettaja, katso sivistyksensä taso teksteistään. Samanlaisia olette kaikki persut. Oksettavaa sakkia.

Vierailija
82/101 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravit ja Penkkipunnerruksen sm kisat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujoulut. Tarkoittaako pikku Jeesuksen sutymise johon kuuluu ryyppääminen ym. tymyäminen. En ole koskaan osallistunut.

Vierailija
84/101 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho ketjuhan sataa persujen laariin.

Vierailija
85/101 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmiston ideologian mukaisesti siis jonkun muun pitäisi taas tehdä jotain, kun itse ei uskalla edes kulkea rappukäytävässä yhtä aikaa naapurin kanssa.

Kuka nyt persuja pelkäisi, tyhmää sakkia. Mutta se haju ja niitten muu ääliömäisyys, sehän se inhottaa. Ei niitä pidä ihmisten asuntoihin päästää.

Miltä persu haisee??

Vierailija
86/101 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tangomarkkinat

Jukolan viesti

Eukonkanto

Mökkeily

Saappaanheitto

Jääkiekko

Vierailija
87/101 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljakellunnan jäljiltä jää järkyttävä sotku. Mutta sehän ei haittaa ketään. Varsinkaan osallistujia.

Vierailija
88/101 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bimmer partyt.

Vierailija
89/101 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskelmä musiikin tahtiin hyräilevät

Vierailija
90/101 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärifestivaalit Himos-festivaalit ja vastaavat.

Ne olivat ironisesti hauskoja joskus 2000-luvun alkuaikoina. Nykyään vaan säälittävien ihmisyksilöiden kokoontumisajoja.

Vierailija
91/101 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flow festivaali

Vierailija
92/101 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän minä ainakin tyhmiä ihmisiä pelkäisin kuin fiksuja. Tyhmä vasemmistolainen voi seota vaikka vieressä bussissa, mutta on aivan totta, kuten sanoit, että sivistyneitä persuja ei kenenkään tarvitse pelätä. Siksi heitä fiksut äänestävätkin.

Pelkään fiksuja persuja yhtä vähän kuin pääsiäispupua, hammaskeijua tai joulupukkia.

Ja samasta syystä.

Vierailija
93/101 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisten puoluekokous.

Näissä on varmasti paljon samaa väkeää

Vierailija
94/101 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljakellunnan jäljiltä jää järkyttävä sotku. Mutta sehän ei haittaa ketään. Varsinkaan osallistujia.

Koskee suurinpiirtein kaikkia tapahtumia joissa ei joku muu kuin osallistujat huolehdi siivouksesta. 

Vierailija
95/101 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään fiksuja persuja yhtä vähän kuin pääsiäispupua, hammaskeijua tai joulupukkia.

Ja samasta syystä.

Pelostahan tuo persuista jankkaamisesi taitaa sittenkin pohjimmiltaan kummuta. Pitäisikö sinun hakea apua ongelmaasi, ehkä helpottaisi jos puhuisit siitä jollekin ammattilaiselle?

Vierailija
96/101 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, mutta miksi ei saisi olla tai tehdä juntteja juttuja? Minusta hauska juttu, jos otetaan lieveilmiöt pois, esim roskaaminen. Mutta hauska juntti tapahtuma, miksi ei?

T. helsinkiläinen woke, jopa junttius ok.

Vierailija
97/101 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen puoluekokous jossa ylistetään messias Orpon ylivertaisuutta ja ihmetekoja.

Vierailija
98/101 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalsta jotka aamusta iltaan.

Vierailija
99/101 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja samasta syystä.

Pelostahan tuo persuista jankkaamisesi taitaa sittenkin pohjimmiltaan kummuta. Pitäisikö sinun hakea apua ongelmaasi, ehkä helpottaisi jos puhuisit siitä jollekin ammattilaiselle?

Olen hänen linjoilla. Onko niin, että.persut saa puhua vaikka mitä toisista ja muut ei totuuksia persuista?

Vierailija
100/101 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttikellunta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän