Keksittekö juntimpaa tapahtumaa kuin kaljakellunta?
Kommentit (101)
En, mutta ravintolasuunnistus on ainakin aika lähellä junttiudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kaljauppoaminen.
Tuo olisi sentään edes sivullisille hauska tapahtuma.
En ole seurannut sen jälkeen kun lady leka rupsahti mummoksi
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten puoluekokous.
Apuaaaa, äitiiiiiiii, persut on asioista eri mieltä kuin minä eivätkä pidä vasemmiston totalitarismista ja lompakkoloisimisesta. Eikös ne olekin juntteja?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apuaaaa, äitiiiiiiii, persut on asioista eri mieltä kuin minä eivätkä pidä vasemmiston totalitarismista ja lompakkoloisimisesta. Eikös ne olekin juntteja?!
Kaikki persut nimenomaan ovat aivot toimia haisevia juntteja. Niin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totanoi oletko tosissasi? Melko juntistimosasit myös viestisi muotoilla, mutta jokainen tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totanoi oletko tosissasi? Melko juntistimosasit myös viestisi muotoilla, mutta jokainen tavallaan.
Totanoi, oma viestisi on kyllä myös melko "juntistimosasit" muotoiltu, mutta voihan sitä tuollakin ulosannilla kuvitella olevansa muita parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida itselläsi oikein "aivot toimia", kun tuo virkkeesi on noin käsittämätön. Vasemmiston kanssa keskustelu on kyllä aika lähellä perusteettomaan ylimielisyyteen taipuvaisen apinan kanssa keskustelua.
Persut pitäisi polkea suohon , elämä olisi paljon parempaa ilman niitä.
Uusi kesätapahtuma, persut suohon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Iso peukku tällä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston ideologian mukaisesti siis jonkun muun pitäisi taas tehdä jotain, kun itse ei uskalla edes kulkea rappukäytävässä yhtä aikaa naapurin kanssa.
Kahvipannun kilpahuudanta.
Suviseurat.
Tractor pulling.
Suomen vahvin mies.
Missikisat.
En keksi, paitsi täällä on ollut muutama hyvä ehdotus, kuten linnanjuhlat ja jääkiekko. Mutta kaljakellunta olisi hauska! En vaan kehtaa mennä. Kellun sitten omassa altaassa puhallettavalla yksisarvisella omat lonkerokelluntani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi kesätapahtuma, persut suohon!Vasemmiston ideologian mukaisesti siis jonkun muun pitäisi taas tehdä jotain, kun itse ei uskalla edes kulkea rappukäytävässä yhtä aikaa naapurin kanssa.
Kuka nyt persuja pelkäisi, tyhmää sakkia. Mutta se haju ja niitten muu ääliömäisyys, sehän se inhottaa. Ei niitä pidä ihmisten asuntoihin päästää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi kesätapahtuma, persut suohon!Vasemmiston ideologian mukaisesti siis jonkun muun pitäisi taas tehdä jotain, kun itse ei uskalla edes kulkea rappukäytävässä yhtä aikaa naapurin kanssa.
Mitä persu möyhäät, eihän yksikään teistä alennu asumaan kerrostalossa ja tehän meitä muita ihmisiä pelkäätte.
Ei mulle ole naapurit mikään ongelma, tunnen heidät kaikki ja aina moikataan. Mahdutaan samaan 1 x 1 metrin hissiinkin :D
Paikallisten persujen vuokrasopimus kerhotilaamme kyllä irtisanottiin kun persut oli päissään ja häiriköi. Nyt tila on seurakunnan käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt persuja pelkäisi, tyhmää sakkia. Mutta se haju ja niitten muu ääliömäisyys, sehän se inhottaa. Ei niitä pidä ihmisten asuntoihin päästää.
Enemmän minä ainakin tyhmiä ihmisiä pelkäisin kuin fiksuja. Tyhmä vasemmistolainen voi seota vaikka vieressä bussissa, mutta on aivan totta, kuten sanoit, että sivistyneitä persuja ei kenenkään tarvitse pelätä. Siksi heitä fiksut äänestävätkin.
Kiihdytysajot ja nämä bigwheel jutut.