Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kumpaa veikkaatte...

22.10.2006 |

Mietiskelen, että kumpi seuraavista voisi olla " oikea ovis" :

kp 13/n.28 (joskus ollut 32) ja limat, nippailu...lämpö ei noussut. ovistikulla lähes yhtä tumma testiviiva kuin kontrolli.

kp 18/n.28 jolloin tumma ovisplussa, nippailua, ei limoja, lämmöistä en vielä tiedä.

Kierron mukaan tuo ensimmäinen ois " normaalimpi" , tosin kierto on joskus ollut pidempikin kuin 28. Mutta ihmetyttää ettei lämpö noussut tavalliseen tapaan yli 37 (norm 36.6). Toisaalta tässä toisessa vahvassa ovisplussassa ei ollut mukana o-limoja. Hmm..

arveluja?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sillä perusteella, että lämpö ei noussut. Toiseksi, ne " lähes yhtä tummat viivat" ei ole välttämättä oviksen merkki, joillakin tikut voivat näyttää lähes tummia viivoja ja sitten vaalenevat ja sit vasta pamahtaa kunnon ovisplussa.

Mun mielestä voi olla kyse myös siitä, että jos sulla tuli tuos kp13 limat, niin elimistö yritti ovista mut ei onnistunut. Nyt se yritti uudestaan ja jos lämmöt nyt nousee niin ovis onnistuiki vasta nyt.

Sen sijaan jos lämmöt siksakkaa edelleen niin voipi olla kyse kierrosta, jossa ei ovista lainkaan :/ Toivottavasti ei kuitenkaan olisi kyse siitä. Tarkkaile lämpöjäsi nyt, toivottavasti osoittavat oviksen tapahtuneen.

Jos haluat katsoa alla olevasta linkistä paria lämpökäyrääni. Kierrossa 5 minulla yritti tulla ovis kp12, mutta jokin meni kai vikaan, limat jo loppuivat mutta lämpö tipahti ja ovistesti näytti aina vaan positiivista. Lämmöt nousivat vasta kp 16 pysyvästi, eli ovis tapahtuikin vasta kp15, jolloin tulikin uudestaan jonkinlaisia limoja, ei kuitenkaan enää niin " hyviä" kuin oli aiemmassa vaiheessa. Ja tosiaan tuossa välissä kp 13-14 olin kuiva kuin sahara, joten olin ihan varman että ovis oli jo mennyt.

http://www.tcoyf.com/forum/chart.asp?id=koralli

Jostain ulkomaiselta keskustelupalstalta luin, että tällainen " epäonnistunut" ovis voisi olla merkki siitä, että munasolu on heikkoa sorttia ja luonto (kroppa) yrittää estää sen irtoamisen, koska se ei ole paras mahdollinen hedelmöittymisen kannalta. En tiedä onko tuossa perää, mutta itsellä tuli ainakin vähän myrtsi olo kun tuohon tietoon törmäsin, eli ehkä minullakin olikin vähän epäkelpo munasolu viime kierrossa. Voi tietty olla, että koko tieto on huuhaata.

Vierailija
2/2 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli73: lämpö on aavistuksen korkeempi kuin eilen mutta ei niin korkea kuin edellisissä kierroissa oviksen jälkeen. Jos ja kun täti tulee, niin ainakin on hyvä tietää että kroppa voi tämmöistäkin tehdä (etsii jotain positiivista).

Kiitos paljon vastauksesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla