Alushousut ovat näin kesällä ihan tarpeettomat
Hyvin tarkenee ilmankin eikä purista mistään. Eikä ole pelkoa, että lahkeiden raja näkyy mekon alta. No, ehkä minihameen alla pitäisi olla, ellei halua värkkiä vilauttaa;D
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä talvellakaan tarkenemisen vuoksi pidetä
No juuri siksi, farkut ovat ikävän tuntuiset pakkasella ilman alkkareita
Naisen ei ainakaan kannata ilman pikkuhousuja kulkea ulkoa varsinkaan jos mekko tai hame on kovin lyhyt. En haluaisi pelotella, mutta rais kaus on tekijälle helppo, jos naisella on lyhyt hame / mekko eikä alla ole mitään.
Pitäkää hyvät naiset alusvaatteita, blokkaavat pahimmat hajut.
No ompa taas aihe, ja ne on antajat.. 😂
Helteillä en käytä hameen tai mekon alla pikkareita. Mutta shortsit tai housut tuntuvat minusta ikäviltä ilman pikkareita.
Vierailija kirjoitti:
No ompa taas aihe, ja ne on antajat.. 😂
Korjaan neuvonantajat.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei ainakaan kannata ilman pikkuhousuja kulkea ulkoa varsinkaan jos mekko tai hame on kovin lyhyt. En haluaisi pelotella, mutta rais kaus on tekijälle helppo, jos naisella on lyhyt hame / mekko eikä alla ole mitään.
Mä oon sen näkönen ettei hullukaan muhun koskis.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta mukava antaa niiden hajujen tuulettua pois eikä jäädä muhimaan ja voimistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta mukava antaa niiden hajujen tuulettua pois eikä jäädä muhimaan ja voimistumaan.
Hajuvana jää ilmaan leijumaan ja aiheuttaa pahoinvointia.
Sitten on p*llumehut haisemassa joka paikassa. 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajuvana jää ilmaan leijumaan ja aiheuttaa pahoinvointia.
Siinä tapauksessa taitaa olla joku tulehdus tai ilmavaivoja.
Mä en kyllä haluaisi että mun pillu ja perse hinkkaa suoraan siihen mekkoon esim. istuessa. Pitäisi vaihtaa mekko joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yöntimoja täälläpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä haluaisi että mun pillu ja perse hinkkaa suoraan siihen mekkoon esim. istuessa. Pitäisi vaihtaa mekko joka päivä.
Helteellä mä joudun pesemään sen joka päivä joka tapauksessa.
Olipa hauska aloitus, hih hih hii.
Mä ainakin käytän myös hameen alla ja housujen kesät talvet. Käytän myös sukkia mutta kesällä ne voi myös olla ohuemmat sukat.
Ja sonnat tietysti pyyhitty pitkin kinttuja ja imeytyy kankaaseen . Ja jotain muuta jäätuoliin johon toiset joutuu istumaan. Hyi
Ei niitä talvellakaan tarkenemisen vuoksi pidetä