Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten taas selitän nätisti/asiallisesti sukujuhlissa, etten huoli ketä hyvänsä?

Vierailija
30.07.2022 |

Sukujuhlat tulossa ja aika laaja suku, varmaan kaikki paikalla. Tiedän jo nyt, että saan kysymyksiä "noh etkös sinä tullut kenenkään kanssa" tjsp. Mutta itselläni on aika tiukat kriteerit ja laatuvaatimukset. Itseäni viehättää eniten älykäs, lahjakas ja kunnianhimoinen nainen. Sellaista en huoli, joka tyytyy vain kiltisti ja nöyrästi olemaan miehen henkilökohtainen palvelijatar. Olen itse uraputkessa oleva akateeminen, DI. En usko, että minulla olisi paljoa yhteistä puhuttavaa tai jaettavaa kovin erilaisen ihmisen kanssa. Jos menen sukulaisille kertomaan kriteereistäni, niin varmaan ensimmäinen kommentti on "ei saa olla niin nirso". Mutta itse koen, että muunlainen elämä on lähinnä vain kulissia, joka on muiden odotusten mukaan rakennettu. Mutta en minä tätä kehtaa ääneen sanoa. Vinkkejä?
M36

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ovat sinut jo toivottomaksi todenneet, ne fiksut DI:t, joita tunnen ovat tuossa iässä vieneet jo parhaat naiset. Sinulle ei ole jäänyt kuin niitä, joiden kohdalla sinun on oltava vähemmän nirso. Mutta voit jatkaa tuota ja yksin jäät.

Vierailija
2/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot niin kuin asia on, kuulijan tunteista välittämättä.

Miksi ihmeessä tuo pitää sanoa nätisti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ovat sinut jo toivottomaksi todenneet, ne fiksut DI:t, joita tunnen ovat tuossa iässä vieneet jo parhaat naiset. Sinulle ei ole jäänyt kuin niitä, joiden kohdalla sinun on oltava vähemmän nirso. Mutta voit jatkaa tuota ja yksin jäät.

Eli tarkoitatko, että hyviä miehiä on enemmän kuin hyviä naisia?

Vierailija
4/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan alkanut selittämään valintojani ja jos minulta alkaa kysellä henkilökohtaisia niin kyselen takaisin. Mutta yleensä jos joku minulta kysyy että enkö tullut kenenkään kanssa niin vastaan että en tullut. 

Vierailija
5/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse niistä kyselyistä provosoitua tai lähteä niihin vastailemaan. Vastaat vaan että "yksityisasia, kiitos vaan kysymästä, entäs itse, miten menee asian X kanssa?"

Vierailija
6/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi yleensäkään selitellä???????????

Vierailija
7/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin itse selittelyn, mitään neuvoja tai asiattomia kommentteja en todellakaan ota vastaan vaan sanon että nämä ovat yksityisasioita. Saa toki kysyä onko sulhasta mutta se saa riittää.

Vierailija
8/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiva kun kysyit, mites oma seksielämäsi sujuu?"

Tuota vois kokeilla.

En ymmärrä miksi tarvitsisi moukkien kanssa edes jutella. Pysy kaukana niistä tai tempase elämäsi kännit. Nauti koko rahalla, riehu ja riisuudu, tanssi pöydällä, istu kakkuun.

Vierailija
9/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan, että ap ei ole niin hyvä mies kuin kuvittelee olevansa. Hyvät kyllä löydetään.

Vierailija
10/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä alkaa parhaat markkinat juuri tuossa iässä. Uranaiset hakevat kiireellä kumppania, ekan eron tehneet naiset tulevat markkinoille ja osalle nuorista naisista tyylikäs nelikymppinen on kuumaa kamaa. Itsellä ei ole ollut koskaan niin paljon vientiä kuin nyt. 

M42

Vierailija
11/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan, että ap ei ole niin hyvä mies kuin kuvittelee olevansa. Hyvät kyllä löydetään.

Ei ole kyse löydetäänkö vaan siitä haluaako AP tulla jonkun kompromissin löytämäksi. 

Vierailija
12/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanot niin kuin asia on, kuulijan tunteista välittämättä.

Miksi ihmeessä tuo pitää sanoa nätisti?

"Tuota tuota, hmmm, mites on, milloinkas sinä aioit kuolla, mitkäs taudit sua vaivaa..." lakkaavat kyselemästä

Vierailija
13/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, sillä fiksut DI:t ovat naisia.

Incelin ongelmista pahin naisettomuuden ohella on näköjään se, ettei pääse opiskelemaan. Se on se lyhyt matikka, mihin tyssää.

Vierailija
14/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen harhaluulo on tämä, että insinöörimiehet olis kiinnostavia? Insinöörimiesten?

Vierailija
15/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, niitä on yhtä paljon.

Osalla on vaan vääristävä peili ja ei tajuta omaa kohderyhmää

Vierailija
16/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen harhaluulo on tämä, että insinöörimiehet olis kiinnostavia? Insinöörimiesten?

Osa insinööreistä, kuten esim minä, olemme vähän siinä kiikun kaakun onko autismin rajoilla vai ei. 

En esim. itse käy baareissa enkä yöelämässä, ei kiinnosta sellainen. Mutta käynkin sitten lentonäytöksissä ja vastaavissa tapahtumissa, vietän vapaa-aikani melkolailla yksikseni. Mutta sitten työelämässä tullaan toimeen muiden kanssa ja läppä lentää yms. 

ap

Vierailija
17/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen se vitsi, että joku täti hoki aina häissä että "sä oot seuraava". Lopetti vasta kun hänelle ruvettiin sanomaan hautajaisissa samaa.

Vierailija
18/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat tädille kysymällä onko hän ajayellut laihduttaa. Kysyt vieläkö setä on inhottava juovuksissa. Ja ovatko ajatelleet erota kun muuta yhteistä ei enää näytä olevan kuin ihmetellä muun suvun parisuhteita tai sinkkuelämää.

Itse (naisena) ehkä vain tuijottaisin hitaasti ja halveksivasti, vaiti. Osaan nimittäin sen tosi hyvin. Siinä kutistuu rusinaksi pölhömpikin utelija.

Vierailija
19/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama. Ennemmin olen omassa hyvässä seurassa, kuin riudun huonossa parisuhteessa, kuten ne kaverini, jotka menivät naimisiin heti ensimmäisen kanssa joka tuli vastaan. Joitakin tämä ärsyttää suunnattomasti ja olen saanut kuulla jopa homottelua vanhemmilta ihmisiltä.

M35, insinööri(amk)

Vierailija
20/44 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ajattele olevasi minkäänlaisia selityksiä velkaa omasta elämästäsi ja valinnoistasi kenellekään? Mietipä nyt tarkemmin, miten se on. Huomaat, että olet itse tehnyt ongelman itsellesi ja nyt kyselet siihen muka ratkaisua täältä. Unohda tittelisi ja kohtaa itsesi: minkälainen tyyppi sinä oikeasti olet. Oletko toisten talutusnuorassa vai teetkö itse elämäsi ja ratkaisusi? Herää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän